Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KARPACZ
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Karpacz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821552
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 54
1.5.2.) Miejscowość: Karpacz
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-540
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +487576150
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_karpacz@karpacz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.karpacz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e571ea3d-accb-447a-824f-7e0d87ba5da8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00523335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062927/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12119463.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składania ofert, oświadczeń, wymiana informacji (Zamawiający dopuszcza jako wpis do wiadomości e-mail/na platformie), przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2024 r. poz. 1513) za pośrednictwem strony https://platformazakupowa.pl/transakcja/1211946
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, powinien posiadać konto na Platformie. Rejestracja i konto na Platformie jest darmowe. Sposób założenia konta został opisany w instrukcji znajdującej się pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/45instrukcje. Informacje o wymaganiach technicznych niezbędnych do wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajduje się w Regulaminie Platformy pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin .
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych
Administrator, dane kontaktowe Gmina Karpacz reprezentowana przez Burmistrza, z siedzibą w Karpaczu ul. Konstytucji 3 maja 54, 58-540, Karpacz, kontakt:
1) osobiście lub na adres poczty elektronicznej kancelaria@karpacz.eu
2) telefonicznie: +48.75 76 19 150
3) pisemnie: ul. Konstytucji 3 Maja 54, 58-540, Karpacz
Inspektor Ochrony Danych W Urzędzie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować:
za pomocą poczty elektronicznej: umk-iod@karpacz.eu.
Cele przetwarzania, podstawa prawna przetwarzania, czas przechowywania poszczególnych kategorii danych Dane będą przetwarzane przez Urząd Gminy Karpacz wyłącznie w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO na podstawie Ustawy z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych
Dane będą przechowywane przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Odbiorcy danych Dane mogą zostać udostępnione osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługujące prawa:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Prawa niemające zastosowania:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.** Wyjaśnienie: W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZK.5556.10.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody:
1) Stacja uzdatniania wody:
a) Wydajność jednej stacji uzdatniania minimum 5000 l/h;
b) Minimum 3 stopnie filtracji wody (filtr mikrofiltracyjny, filtr węglowy, filtr ultrafiltracyjny;
c) Filtr mikrofiltracyjny – max. 1 μm – 5 szt., Filtr węglowy - 5 szt., Filtr ultrafiltracyjny - max. 0,2 μm - 5 szt. Wielkość filtra: 20” z możliwością montażu w korpusach typu BB - Big Blue;
d) Filtry zainstalowane w szeregowo połączonych korpusach typu BB - Big Blue,
e) Korpusy zainstalowane w pięciu pionowych, niezależnie demontowanych kasetach;
f) Kasety połączone w układzie równoległym, zainstalowane na ramie wewnętrznej;
g) Montaż i demontaż kaset bez potrzeby użycia narzędzi, system złączy typu camlock;
h) Stalowa rama zewnętrzna o wymiarach zewnętrznych max: dł. 1200 mm x szer. 1000 mm x wys. 760 mm; ocynkowana, malowana. Stalowa rama wewnętrzna wykonana ze stali nierdzewnej, osadzona na amortyzatorach gumowych;
i) Na ramie zewnętrznej zainstalowane cztery składane rączki transportowe, nie wystające poza obrys ramy więcej niż 10 mm;
j) Rama osłonięta z minimum 2 stron, umożliwiająca dostęp do wnętrza stacji z każdej ze stron; osłony szybko demontowane bez użycia narzędzi;
k) Źródło wody: woda powierzchniowa słodka lub woda wcześniej uzdatniona;
l) Masa stacji uzdatniania max. 120 kg;
m) Zasilanie w wodę: zewnętrzna pompa elektryczna, samozasysająca, korpus oraz wirniki wykonane ze stali nierdzewnej, moc silnika minimum 0,75 kW, możliwość zasysania z głębokości minimum 8,5 metra, wyposażona w złącza camlock umożliwiające podłączenie dostarczonej linii tłocznej oraz ssawnej.
2) Wyposażenie dodatkowe w cenie:
a) wąż ssawny sztywny, o długości minimum 10 mb, wyposażony w złączki typu camlock, na zakończeniu kosz ssawny z pływakiem – 1 szt.;
b) wąż tłoczny do wody pitnej o długości minimum 10 mb, wyposażony w złączki typu camlock – 1 szt.;
c) rozdzielacz do wody pitnej na minimum 3 punkty odbioru wody, wyposażony w zawory na każdym punkcie odbioru wody, rozdzielacz wyposażony w stojak - 1 szt.;
d) zewnętrzna lampa UV wyposażona w stojak oraz skrzynię transportową do dezynfekcji wody uzdatnionej, lampa nie powinna wymagać dodatkowego źródła zasilania – 4 szt.;
e) chlorator wyposażony w stojak oraz skrzynię transportową, dozujący roztwór podchlorynu sodu, proporcjonalnie do ilości wody przepływającej przez chlorator, dozownik nie powinien wymagać dodatkowego źródła zasilania; w zestawie do każdego chloratora zbiornik na podchloryn sodu o pojemności max. 20 litrów oraz tabletki umożliwiające uzdatnienie minimum 100 m3/h wody pitnej – 1 szt.;
f) 18 zestawów filtrów zapasowych;
g) agregat prądotwórczy walizkowy inwerterowy o mocy minimum 3kW, min. 13A, 50mHz, max. hałas 65 dB, paliwo: benzyna bezołowiowa, zbiornik paliwa minimum 6l.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2025 poz. 514) – o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik Nr 4 do SWZ;
2) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, w zakresie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2025 poz. 514) – o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik Nr 4A do SWZ;
3) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
4) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Do oferty należy dołączyć kartę techniczną/kartę katalogową oferowanej stacji uzdatniania wody.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Karta techniczna/karta katalogowa oferowanej stacji uzdatniania wody.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – art. 117 ust. 4 ustawy PZP – wg Załącznika Nr 6 do SWZ.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy dotyczącą:1) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną Umowy (np. zmiany rachunku bankowego);
2) podatku VAT, w przypadku zmiany przepisów;
3) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami;
4) terminu w przypadku zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody);
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy - https://platformazakupowa.pl/transakcja/1211946
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-18 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI KARPACZ
- Dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody
- Dostawa miniładowarki kołowej wraz z osprzętem
- Rewitalizacja śródmiejskiej przestrzeni Karpacza - odnowa ładu publicznego poprzez budowę i zagospodarowanie ciągu pieszo jezdnego
więcej: przetargi KARPACZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup elementów infrastruktury, związanej z ochroną ludności i obroną cywilną, spełniających warunki określone w Wojewódzkim Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025.
- Zakupy inwestycyjne w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- "Dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody"
- Realizacja zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody
więcej: Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





