Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00469695/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego w 2022 roku deficytu budżetu gminy w wysokości 2 200 000,00 zł
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: (54)2316310
1.5.8.) Numer faksu: (54)2316324
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzesckujawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego w 2022 roku deficytu budżetu gminy w wysokości 2 200 000,00 zł2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0bfb375-7155-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00503473
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012357/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego w 2022 roku deficytu budżetu gminy w wysokości 2 200 000,00 zł
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469695/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.II.271.45.2022.KO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Termin uruchomienia kredytu - 28.12.2022 r.
2. Wysokość transzy - 1 transza
3. Przewidywany termin spłaty kredytu - 31.12.2027 r.
4. Początek spłaty rat kapitału - od 2024 r. (karencja 15 m-cy)
5. Wielkość rocznych spłat kredytu:
2024 r. - 400.000 PLN
2025 r. - 700.000 PLN
2026 r. - 400.000 PLN
2027 r. - 700.000 PLN
6.Terminy spłat rat kapitału : kwartalnie, w równych ratach:
2024 r. - 4 raty - I - IV kwartał
2025 r. - 4 raty - I - IV kwartał
2026 r. - 4 raty - I - IV kwartał
2027 r. - 4 raty - I - IV kwartał
7.Dzień spłaty kapitału - ostatni roboczy dzień kwartału
8.Częstotliwość spłaty odsetek - 1 raz w ostatni roboczy dzień miesiąca
9. Całkowita kwota odsetek za okres objęty kredytowaniem z podziałem na poszczególne lata od kwoty 2.200.000 zł od dnia 28 grudnia 2022 r.
Odsetki za grudzień 2022 r. - termin spłaty łącznie z odsetkami za m-c styczeń 2023 r.
10.Wielkość opłat początkowych: bez prowizji
11. Wielkość opłat w trakcie spłaty kredytu : bez opłat
12. Gmina zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu.
Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu: bez prowizji i opłat
13. Oprocentowanie wg WIBOR 1M ogłoszony dnia 01 grudnia 2022 r.+ marża banku w stosunku rocznym 365 dni - obliczenie niezbędne dla porównywalności ofert
14. Sposób zabezpieczenia - weksel własny in blanco Gminy wraz z deklaracją wekslową
15. Wymagane dokumenty przez bank/fundusz, jakie winna złożyć gmina w celu uzyskania kredytu.
Dokumenty do pobrania:
Sprawozdawczość finansowa:
https://mst-brzesc-kujawski.rbip.mojregion.info/category/finanse-gminy/sprawozdawczosc_budz/
Opinie RIO:
https://mst-brzesc-kujawski.rbip.mojregion.info/category/finanse-gminy/opinie-rio/
Wieloletnia prognoza finansowa:
https://mst-brzesc-kujawski.rbip.mojregion.info/category/finanse-gminy/wpf/
Budżet:
https://mst-brzesc-kujawski.rbip.mojregion.info/category/finanse-gminy/budzet/
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla ww. zadania, w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie Gminie Szerzyny kredytu długoterminowego w 2024 r.
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Słupeckiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu w okresie od 1 lipca 2024 do 30 czerwca 2027 roku
- Udzielenie Gminie Prusice kredytu krótkoterminowego w wysokości 1 300 000,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 500 000,00 zł
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu dostawczo-osobowego o DMC do 3,5 tony
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu do odbioru odpadów komunalnych z zabudową typu "wywrotka" z silnikiem zasilanym sprężonym gazem ziemnym CNG
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.