Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zamówienie sprzętu IT dla Urzędu Gminy Kobierzyce z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobierzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Pałacowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kobierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rpzemla@ugk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ugk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie sprzętu IT dla Urzędu Gminy Kobierzyce z podziałem na zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-005bd230-52ca-4830-b902-6cdbdc9178ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00502816
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043828/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Zamówienie sprzętu IT w dla Urzędu Gminy Kobierzyce z podziałem na zadania
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Środkiem komunikacji
elektronicznej, służącym komunikacji między Zamawiają-cym a Wykonawcami jest Platforma dostępna pod adresem:
https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym ty-tułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym
postępowaniem. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
2. Instrukcja obsługi platformy w niniejszym postępowaniu dostępna jest na stronie https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ w zakładce
INSTRUKCJE pliki: Rejestracja Wykonawcy na Platformie, Zadawanie pytań do postępowania oraz Udział w try-bie podstawowym
bez negocjacji.
3. Wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie:
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
a) Google Chrome 90
b) Mozilla Firefox 95
c) Opera 78
d) Microsoft Edge 92
Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci internet;
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
c) włączona obsługa JavaScript;
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środkach dowodowych oraz
innych
informacji, oświadczeń lub doku-mentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przesłania
na Platformę.
7. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach
danych określonych w przepisach wydanych
na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicz-nej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r.
poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.
8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem Platformy przetargowej.
9. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych ko-pii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgodny z wymaganiami określonymi w roz-porządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31.12.2020r. (DZ.U. 2020 r., poz. 2452) w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicz-nych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
10. Zamawiający nie dopuszcza sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny spo-sób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
11. W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów dot. platformy przetargowej prosimy
o kontakt z działem Helpdesk Logintrade: 71 787 37 27,
e-mail: helpdesk@logintrade.net
12. W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów dot. platformy przetargowej prosimy
o kontakt z działem Helpdesk Logintrade: 71/787-37-27, e-mail: helpdesk@logintrade.net
Osobą uprawniona do komunikowania się z Wykonawcami jest:
Renata Pietrus- Zemła w sprawach formalnych – e-mail: rpzemla@ugk
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UEL 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kobierzyce, Aleja Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kobierzyce jest Pan Paweł Eljasiński kontakt: IOD@ugk.pl tel.71/36-98-199;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zakresie określonym ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO (przetwarzanie jest
niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której
dane dotyczą, przed zawarciem umowy) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zamówienie sprzętu IT dla Urzędu Gminy Kobierzyce z podziałem na zadania trybie
przetargu podstawowego bez negocjacji o wartości
zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) – dalej „p.z.p.” oraz zawarciem i realizacją umowy w przypadku gdy są zawarte w dokumentach
Wykonawcy z którym zostanie zawarta umowa.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, oraz podmioty z zakresu obsługi IT i prawnej Administratora;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania danych zawartych w
dokumentach wybranego Wykonawcy obejmuje cały czas trwania umowy oraz okres przedawnienia roszczeń wynikających z tej
umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców zlokalizowanych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym i
organizacji międzynarodowych
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. pozostałe szczegóły w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.46.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 serwerów dedykowanych do roli hostów wirtualizacyjnych dla środowiska Vsphere 8
Szczegółowe wymagania, które oferowane serwery muszą spełnić zawiera Załącznik nr 3
4.2.6.) Główny kod CPV: 30211000-1 - Komputery wysokowydajne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: -------------------------------------------------------------------------
A) Cena ofertowa (C) - waga 60%
-------------------------------------------------------------------------
Oferta o najniższej cenie brutto uzyska w tym kryterium największą ilość punktów.
Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio ilość punktów wyliczona wg wzoru:
C = ( Cmin. : Cn ) x 60 pkt
gdzie:
C - ilość punktów n-tej ocenianej oferty brutto
Cmin. - najniższa cena oferty brutto
Cn - cena badanej n-tej oferty brutto
Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Ceny w ofercie należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem podatku od towarów
i usług VAT.
--------------------------------------------------------------------------------------------
B) Kryterium – Gwarancja serwerów G (w miesiącach) – waga 30 %
--------------------------------------------------------------------------------------------
Za kryterium gwarancji zostanie przyznana punktacja wg wzoru:
G = (Gn : 84) x 30 pkt
gdzie:
G = ilość pkt. przyznanej badanej ofercie
Gn = okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na (w miesiącach)
Wykonawca okres gwarancji wskazuje w formularzu oferty.
Minimalny okres gwarancji (dla serwerów i ich dysków oraz opcji zachowania przez Zamawiającego dysków twardych podlegających wymianie) Wykonawcy to 36 m-cy.
Za wskazanie minimalnego okresu gwarancji tj. 36 m-cy, Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Za wskazanie okresu gwarancji na 84 m-ce, Wykonawca otrzyma 30 pkt.
Oferta Wykonawcy, w której podany zostanie termin gwarancji inny niż 36 lub 84 m-ce zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Jeżeli w ofercie Wykonawcy nie zostanie wskazany termin gwarancji, wówczas obowiązywać będzie minimalny okres gwarancji Wykonawcy tj. 36 m-cy.
Gwarancja rozpoczyna się w dniu następnym po dniu podpisania protokołu odbioru końcowego.
--------------------------------------------------------------------------------------------
C) Kryterium – Kompatybilność oferowanych serwerów z ESXi 9.0 (K) – 10 %
--------------------------------------------------------------------------------------------
Udzielenie zamówienia nastąpi Wykonawcy, którego oferta nie będzie odrzucona oraz będzie ofertą najkorzystniejszą na podstawie: ceny, gwarancji serwerów oraz kompatybilności oferowanych serwerów z ESXi 9.0, tj. uzyska największą ilość pkt. łącznie ( C+G+K=O)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja serwerów G
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kompatybilność oferowanych serwerów z ESXi 9.0 (K)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch przełączników dla rdzenia sieci w głównej siedzibie Zamawiającego i dwóch przełączników sieciowych do obsługi zewnętrznych biur wykorzystywanych przez Zamawiającego
Szczegółowe wymagania dla zamawianych urządzeń zawiera Załącznik nr 4
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: -------------------------------------------------------------------------
A) Cena ofertowa (C) - waga 60%
-------------------------------------------------------------------------
Oferta o najniższej cenie brutto uzyska w tym kryterium największą ilość punktów.
Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio ilość punktów wyliczona wg wzoru:
C = ( Cmin. : Cn ) x 60 pkt
gdzie:
C - ilość punktów n-tej ocenianej oferty brutto
Cmin. - najniższa cena oferty brutto
Cn - cena badanej n-tej oferty brutto
Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Ceny w ofercie należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem podatku od towarów
i usług VAT.
--------------------------------------------------------------------------------------------
B) Kryterium – Gwarancja dla przełączników dla rdzenia sieci (G) (w miesiącach) – waga 10 %
--------------------------------------------------------------------------------------------
Za kryterium gwarancji zostanie przyznana punktacja wg wzoru:
G = (Gn : 60) x 10 pkt
gdzie:
G = ilość pkt. przyznanej badanej ofercie
Gn = okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na (w miesiącach)
Wykonawca okres gwarancji wskazuje w formularzu oferty.
Minimalny wymagany okres gwarancji Wykonawcy to 36 m-cy.
Za wskazanie minimalnego okresu gwarancji tj. 36 m-cy, Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Za wskazanie okresu gwarancji na 60 m-cy, Wykonawca otrzyma 10 pkt.
Oferta Wykonawcy, w której podany zostanie termin gwarancji inny niż 36 lub 60 m-cy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Jeżeli w ofercie Wykonawcy nie zostanie wskazany termin gwarancji, wówczas obowiązywać będzie minimalny okres gwarancji Wykonawcy 36 m-cy. Gwarancja rozpoczyna się w dniu następnym po dniu podpisania protokołu odbioru końcowego.
--------------------------------------------------------------------------------------------
C) Kryterium – Gwarancja dla przełączników do zewnętrznych biur Urzędu (G2) (w miesiącach) – waga 5 %
--------------------------------------------------------------------------------------------
Za kryterium gwarancji zostanie przyznana punktacja wg wzoru:
G = (Gn : 60) x 5 pkt
gdzie:
G = ilość pkt. przyznanej badanej ofercie
Gn = okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na (w miesiącach)
Wykonawca okres gwarancji wskazuje w formularzu oferty.
Minimalny wymagany okres gwarancji Wykonawcy to 36 m-cy.
Za wskazanie minimalnego okresu gwarancji tj. 36 m-cy, Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Za wskazanie okresu gwarancji na 60 m-cy, Wykonawca otrzyma 5 pkt.
Oferta Wykonawcy, w której podany zostanie termin gwarancji inny niż 36 lub 60 m-cy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Jeżeli w ofercie Wykonawcy nie zostanie wskazany termin gwarancji, wówczas obowiązywać będzie minimalny okres gwarancji Wykonawcy 36 m-cy. Gwarancja rozpoczyna się w dniu następnym po dniu podpisania protokołu odbioru końcowego.
--------------------------------------------------------------------------------------------
D) Kryterium –Funkcjonalność zarządzania wieloma przełącznikami wbudowana w dostarczone urządzenie (F)– waga 25 %
--------------------------------------------------------------------------------------------
Udzielenie zamówienia nastąpi Wykonawcy, którego oferta nie będzie odrzucona oraz będzie ofertą najkorzystniejszą na podstawie kryteriów: ceny, Gwarancja dla przełączników dla rdzenia sieci, Funkcjonalność zarządzania wieloma przełącznikami wbudowana w dostarczone urządzenie tj. uzyska największą ilość pkt. łącznie (C + G +G2+ F = O).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja dla przełączników dla rdzenia sieci (G)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja dla przełączników do zewnętrznych biur Urzędu
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Funkcjonalność zarządzania wieloma przełącznikami wbudowana w dostarczone urządzenie
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Zamawiającemu bezterminowych (pepetual) licencji oprogramowania Microsoft SQL Server
Szczegółowe wymagania dla zamawianych licencji zawiera Załącznik nr 5
4.2.6.) Główny kod CPV: 48610000-7 - Systemy baz danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: -------------------------------------------------------------------------
A) Cena ofertowa (C) - waga 100 %
-------------------------------------------------------------------------
Oferta o najniższej cenie brutto uzyska w tym kryterium największą ilość punktów.
Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio ilość punktów wyliczona wg wzoru:
C = ( Cmin. : Cn ) x 100 pkt
gdzie:
C - ilość punktów n-tej ocenianej oferty brutto
Cmin. - najniższa cena oferty brutto
Cn - cena badanej n-tej oferty brutto
Oferta o najniższej cenie brutto uzyska w tym kryterium największą ilość punktów.
Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Ceny w ofercie należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem podatku od towarów
i usług VAT.
Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Ceny w ofercie należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.
Oceny ofert dokona komisja przetargowa. Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert zostały złożone z taką samą ceną, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określony
m przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 22 stacji roboczych wraz z monitorami
Szczegółowe wymagania dla zamawianych komputerów zawiera Załącznik nr 6
4.2.6.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: -------------------------------------------------------------------------
A) Cena ofertowa (C) - waga 60%
-------------------------------------------------------------------------
Oferta o najniższej cenie brutto uzyska w tym kryterium największą ilość punktów.
Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio ilość punktów wyliczona wg wzoru:
C = ( Cmin. : Cn ) x 60 pkt
gdzie:
C - ilość punktów n-tej ocenianej oferty brutto
Cmin. - najniższa cena oferty brutto
Cn - cena badanej n-tej oferty brutto
Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Ceny w ofercie należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem podatku od towarów
i usług VAT.
--------------------------------------------------------------------------------------------
B) Kryterium – Gwarancja jednostki centralnej G (w miesiącach) – waga 25 %
--------------------------------------------------------------------------------------------
Za kryterium gwarancji zostanie przyznana punktacja wg wzoru:
G = (Gn : 60) x 25 pkt
gdzie:
G = ilość pkt. przyznanej badanej ofercie
Gn = okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na (w miesiącach)
Wykonawca okres gwarancji wskazuje w formularzu oferty.
Minimalny wymagany okres gwarancji Wykonawcy to 36 m-cy.
Za wskazanie minimalnego okresu gwarancji tj. 36m-cy, Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Za wskazanie okresu gwarancji na 60 m-cy, Wykonawca otrzyma 25 pkt.
Oferta Wykonawcy, w której podany zostanie termin gwarancji inny niż 36 lub 60 m-cy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Jeżeli w ofercie Wykonawcy nie zostanie wskazany termin gwarancji, wówczas obowiązywać będzie minimalny okres gwarancji Wykonawcy 36 m-cy. Gwarancja rozpoczyna się w dniu następnym po dniu podpisania protokołu odbioru końcowego.
-------------------------------------------------------------------------
C) Kryterium – Gwarancja monitora (M) - waga 15 %
-------------------------------------------------------------------------
Za kryterium gwarancji zostanie przyznana punktacja wg wzoru:
G = (Gn : 60) x 15 pkt
gdzie:
G = ilość pkt. przyznanej badanej ofercie
Gn = okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji (w miesiącach)
Wykonawca okres gwarancji wskazuje w formularzu oferty.
Minimalny wymagany okres gwarancji Wykonawcy to 36 m-cy.
Za wskazanie minimalnego okresu gwarancji tj. 36m-cy, Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Za wskazanie okresu gwarancji na 60 m-cy, Wykonawca otrzyma 15 pkt.
Oferta Wykonawcy, w której podany zostanie termin gwarancji inny niż 36 lub 60 m-cy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Jeżeli w ofercie Wykonawcy nie zostanie wskazany termin gwarancji, wówczas obowiązywać będzie minimalny okres gwarancji Wykonawcy 36 m-cy. Gwarancja rozpoczyna się w dniu następnym po dniu podpisania protokołu odbioru końcowego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jednostki centralnej G
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja monitora
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Serwery na potrzeby Urzędu Gminy Kobierzyce
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 serwerów
Szczegółowe wymagania dla zamawianych urządzeń zawiera Załącznik nr 7
4.2.6.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: -------------------------------------------------------------------------
A) Cena ofertowa (C) - waga 75 %
-------------------------------------------------------------------------
Oferta o najniższej cenie brutto uzyska w tym kryterium największą ilość punktów.
Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio ilość punktów wyliczona wg wzoru:
C = ( Cmin. : Cn ) x 75 pkt
gdzie:
C - ilość punktów n-tej ocenianej oferty brutto
Cmin. - najniższa cena oferty brutto
Cn - cena badanej n-tej oferty brutto
Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
Ceny w ofercie należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem podatku od towarów
i usług VAT.
--------------------------------------------------------------------------------------------
B) Kryterium – Gwarancja urządzenia wielofunkcyjnego G (w miesiącach) – waga 25 %
--------------------------------------------------------------------------------------------
Za kryterium gwarancji zostanie przyznana punktacja wg wzoru:
G = (Gn : 60) x 25 pkt
gdzie:
G = ilość pkt. przyznanej badanej ofercie
Gn = okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji (w miesiącach)
Wykonawca okres gwarancji urządzenia wielofunkcyjnego wskazuje w formularzu oferty.
Minimalny wymagany okres gwarancji Wykonawcy to 36 m-cy.
Za wskazanie minimalnego okresu gwarancji tj. 36m-cy, Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Za wskazanie okresu gwarancji na 60 m-cy, Wykonawca otrzyma 25 pkt.
Oferta Wykonawcy, w której podany zostanie termin gwarancji inny niż 36 lub 60 m-cy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.
Jeżeli w ofercie Wykonawcy nie zostanie wskazany termin gwarancji, wówczas obowiązywać będzie minimalny okres gwarancji Wykonawcy 36 m-cy. Gwarancja rozpoczyna się w dniu następnym po dniu podpisania protokołu odbioru końcowego.
Udzielenie zamówienia nastąpi Wykonawcy, którego oferta nie będzie odrzucona oraz będzie ofertą najkorzystniejszą na podstawie kryteriów: ceny, urządzenia wielofunkcyjnego tj. uzyska największą ilość pkt. łącznie (C + G = O).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja urządzenia wielofunkcyjnego G
4.3.6.) Waga: 25
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie i prawidłowo przeprowadził dostawę sprzętów i/lub systemów informatycznych za łączną kwotę min. 150 000 zł brutto, wraz z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
UWAGA: Wykonawca może wykazać spełnienie ww. warunku w ramach jednej lub kilku dostaw. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 12 do SWZ – Wykaz dostaw. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane należycie.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostawy/dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, należy wykazać dostawę/dostawy, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 8 do SWZ;
2) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, które wykonawca złożył wraz z ofertą; wzór oświadczenia stanowi -Załącznik nr 9 do SWZ.
3) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 – 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wykonawca składa na wzorze stanowiącym -Załącznik nr 10 do niniejszej SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonywanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane,
- oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. Jeżeli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
- Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych powyżej dokumentów, Zamawiający może dopuścić złożenie przez wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.
(załącznik nr 12 do SWZ)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca do oferty dołączy dla części 1 :1. Dokument wystawiony przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta (np. oświadczenie, certyfikat, autoryzacja lub inny równoważny dokument), potwierdzający, że serwis będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta, posiadającym autoryzację do świadczenia usług serwisowych na terenie Polski.
2. Dokumenty potwierdzające posiadanie, przez firmę serwisującą ISO 9001:2015 oraz ISO- 27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadanie autoryzacji producenta urządzeń.
3. Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostanie u Zamawiającego.
Wykonawca do oferty dołączy dla części 4:
• Monitor:
1. Certyfikat TCO (może być wydruk ze strony https://tcocertified.com/pl/product-finder).
2. Energy Star - dołączyć do oferty (może być wydruk ze strony https://www.energystar.gov/productfinder/product/certified-displays/results).
3. EPEAT Gold – dołączyć do oferty (może być wydruk ze strony https://www.epeat.net/search-computers-and-displays).
• Staja robocza:
4. Wskaźnik wydajności procesora zgodny z rankingiem procesorów prezentowanym na stronie https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html - (Multithread Rating) nie niższy niż 41100. Prezentowany w tym rankingu wskaźnik wydajności pojedynczego rdzenia/wątku oferowanego procesora (Single Thread Rating) nie niższy niż 4190. Model procesora składający się na oferowany zestaw komputerowy musi być uwzględniony w tym rankingu. Wskaźniki podane z dnia składania ofert oraz załączone do oferty jako plik "PDF".
5. Certyfikat ISO9001, ISO50001 dla producenta sprzętu.
6. Deklaracja zgodności CE.
7. Oświadczenie producenta jednostki o spełnieniu kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS UE.
8. Certyfikat ISO 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych.
9. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta.
10. Oświadczenie że w przypadku awarii dysków twardych dyski twarde pozostają u Zamawiającego (oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu o spełnieniu tego warunku).
Wykonawca do oferty dołączy dla części 5:
• Serwer:
1. Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostanie u Zamawiającego.
2. Wskaźnik wydajności procesora zgodny z rankingiem procesorów prezentowanym na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html - nie niższy niż (Multithread Rating) 35900 i równocześnie wskaźnik wydajności przy obsłudze pojedynczego wątku (Single Thread Rating) nie niższy niż 2880.
3. Dokumenty potwierdzające posiadanie, przez firmę serwisującą ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadanie autoryzacji producenta urządzeń.
4. Oświadczenie Producenta potwierdzające, że Serwis urządzenia będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.
5. Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku - Wykonawca złoży dokument potwierdzający spełnianie wymogu.
Zamawiający przewiduje uzupełnienie wszystkich przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Dokument wystawiony przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta (np. oświadczenie, certyfikat, autoryzacja lub inny równoważny dokument), potwierdzający, że serwis będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta, posiadającym autoryzację do świadczenia usług serwisowych na terenie Polski.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie, przez firmę serwisującą ISO 9001:2015 oraz ISO- 27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadanie autoryzacji producenta urządzeń.
3. Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostanie u Zamawiającego.
Certyfikat TCO (może być wydruk ze strony https://tcocertified.com/pl/product-finder).
2. Energy Star - dołączyć do oferty (może być wydruk ze strony https://www.energystar.gov/productfinder/product/certified-displays/results).
3. EPEAT Gold – dołączyć do oferty (może być wydruk ze strony https://www.epeat.net/search-computers-and-displays).
4. Wskaźnik wydajności procesora zgodny z rankingiem procesorów prezentowanym na stronie https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html - (Multithread Rating) nie niższy niż 41100. Prezentowany w tym rankingu wskaźnik wydajności pojedynczego rdzenia/wątku oferowanego procesora (Single Thread Rating) nie niższy niż 4190. Model procesora składający się na oferowany zestaw komputerowy musi być uwzględniony w tym rankingu. Wskaźniki podane z dnia składania ofert oraz załączone do oferty jako plik "PDF".
5. Certyfikat ISO9001, ISO50001 dla producenta sprzętu.
6. Deklaracja zgodności CE.
7. Oświadczenie producenta jednostki o spełnieniu kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS UE.
8. Certyfikat ISO 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych.
9. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta.
10. Oświadczenie że w przypadku awarii dysków twardych dyski twarde pozostają u Zamawiającego (oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu o spełnieniu tego warunku).
Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostanie u Zamawiającego.
2. Wskaźnik wydajności procesora zgodny z rankingiem procesorów prezentowanym na stronie http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html - nie niższy niż (Multithread Rating) 35900 i równocześnie wskaźnik wydajności przy obsłudze pojedynczego wątku (Single Thread Rating) nie niższy niż 2880.
3. Dokumenty potwierdzające posiadanie, przez firmę serwisującą ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadanie autoryzacji producenta urządzeń.
4. Oświadczenie Producenta potwierdzające, że Serwis urządzenia będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.
5. Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku - Wykonawca złoży dokument potwierdzający spełnianie wymogu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonychwe wzorze umowy stanowiące załączniki nr 13-17 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformie przetargowej LOGINTRADE w myśl ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-12 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-11
INNE PRZETARGI KOBIERZYCE
- Zamówienie sprzętu IT dla Urzędu Gminy Kobierzyce z podziałem na zadania
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektu i mienia Przedszkola Samorządowego i Żłobka w Kobierzycach
- Budowa oświetlenia drogowego w wybranych miejscowościach na obszarze gminy Kobierzyce w podziale na zadania.
- Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego przy ul. Rekreacyjnej w północno-zachodniej części obrębu Ślęza (A181)
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego, fabrycznie nowego wraz z osprzętem dla potrzeb ekipy porządkowej Gminy Kobierzyce
- Łącza internetowe dla Urzędu Gminy oraz Radnych i Sołtysów Gminy Kobierzyce
więcej: przetargi KOBIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia dwóch pracowni języków obcych i jednej pracowni informatycznej
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Platerów poprzez zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
- Dostawa pomocy dydaktycznych, urządzeń i mebli do zajęć dla projektu "Terapeutyczna Moc Nauki i Zabawy",
- Gmina Skoki cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
- Dostawa komputerów przenośnych (laptopów)
więcej: Komputery wysokowydajne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





