Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00464509/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
- 2025/BZP 00471746/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Montaż paneli fotowoltaicznych i prace termomodernizacyjne
budynku w Gdańsku przy ul. Świrskiego 19 A-B”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKA INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220270440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ptasia 37
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-809
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 517989809
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gisgdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gisgdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gis_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka gminna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Montaż paneli fotowoltaicznych i prace termomodernizacyjnebudynku w Gdańsku przy ul. Świrskiego 19 A-B”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-241262b5-5fcc-4826-9266-4da529846185
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00464509
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/A/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja robót budowlano – montażowych, w tym uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i zgód administracyjnych lub ich aktualizacji dla zadania „Montaż paneli fotowoltaicznych i prace termomodernizacyjne budynku w Gdańsku przy ul. Świrskiego 19 A-B”. Prace obejmują w szczególności docieplenie pokrycia dachu budynku istniejącego według wariantu II projektu, zamontowanie paneli fotowoltaicznych na dachu oraz docieplenie (wymiana/dołożenie warstw) stropu oddzielającego nieogrzewany garaż od części mieszkalnej.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności
Zakres prac obejmuje prace rozbiórkowe, w szczególności: demontaż istniejących wierzchnich warstw pokrycia, demontaż instalacji wentylacji i odgromowej, demontaż wszystkich elementów znajdujących się na dachu oraz blacharki (opierzeń), demontaż fragmentu istniejących warstw ocieplenia z wełny mineralnej przyklejonej do sufitu garażu.
Wykonanie podkonstrukcji stalowej pod panele fotowoltaiczne, którą należy zabezpieczyć antykorozyjnie np. poprzez ocynk.
Wykonanie warstw pokrycia stropodachu zgodnie z dokumentacją projektową – wariant II.
Na stropie garażu (od strony garażu) wykonanie izolacji termicznej w postaci płyt z wełny mineralnej szklanej pokrytej szarym welonem szklanym o gr. 5 cm – w miejscach ułożenia na istniejącej izolacji i 10 cm w pozostałych miejscach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej
załącznik nr 9 do SWZ.
W przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a każdorazowo należy przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Ponadto:
O ile dla realizacji Przedmiotu Zamówienia i osiągnięcia celu, któremu ma on służyć, będzie konieczne wykonanie innych robót lub czynności, lub konieczne będzie uzyskanie jakichkolwiek pozwoleń, to Wykonawca wykona te czynności i prace oraz uzyska niezbędne zezwolenia własnym kosztem i staraniem. Zamawiający, jeżeli będzie taka konieczność, udzieli Wykonawcy odpowiednich pełnomocnictw dla wykonania powyższych zobowiązań.
Informacje dodatkowe
Zamawiający informuje, że na przedmiotową inwestycję „Montaż paneli fotowoltaicznych i prace termomodernizacyjne budynku w Gdańsku przy ul. Świrskiego 19 A-B” otrzymał grant OZE (zawiadomienie nr 384/2025/OZE z dnia 01.04.2025 r.) oraz premię MZG (zawiadomienie nr 140/2025/MZG z dnia 07.07.2025 r.) w ramach „Programu TERMO”. Dotacje zostały przyznane Zamawiającemu przez Bank Gospodarstwa Krajowego.
UWAGA:
Dokumentacja Projektowa (Załącznik nr 8 do SWZ) jest udostępniona Wykonawcy w wersji elektronicznej pod adresem:
https://drive.google.com/file/d/12y9Y47ARSbFtbao3GD5ITDbZhIor0eM3/view?usp=sharing Wykonawca wykorzysta Dokumentację Projektową wyłącznie na potrzeby niniejszego przetargu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
09332000-5 - Instalacje słoneczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45262650-2 - Roboty w zakresie okładania
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zgodnie z którym zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu w wymaganym terminie składania ofert, tj. do dnia 23.10.2025 r. do godz. 10.00, została złożona jedna oferta:
Wykonawca – Zakład Budowlano Dekarski Marek Plechowski, cena brutto złożonej oferty wynosi 555 150,00 zł.
Przed terminem otwarcia ofert Zamawiający udostępnił informację, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 360 000,00 zł.
Kwota złożonej oferty jest wyższa o 35% od kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotowej inwestycji i nie może zostać zwiększona przez Zamawiającego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa kuponów podarunkowych (w formie papierowej) dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku - Część II
- Rozbudowa i modernizacja miejskiego systemu monitoringu wizyjnego
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego pojazdu operacyjnego typu SUV
- Wykonanie pakietu ekspertyz technicznych i inwentaryzacji pomiarowych dla 7 budynków mieszkalnych wielorodzinnych na terenie miasta Gdańska
- Dostawa masztów oświetleniowych
- Zakup przełączników dostępowych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
- "Budowa instalacji OZE w budynkach i obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Panki."
- Remont drogi powiatowej Nr 2504E od drogi nr 1 - Oraczew - Witonia - Pacyna od km 11+505 do km 12+170
- DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH W BUDYNKU KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PARCZEWIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





