Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00468770/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa mięsa i wyrobów mięsnych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001005092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wystawowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-618
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 71 347 51 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Przetargi@halastulecia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.halastulecia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://halastulecia.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność związana z organizacją targów, wystaw, kongresów i inne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa mięsa i wyrobów mięsnych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02317c61-709c-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501987
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468770/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/12/HL/AS/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60252,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa mięsa i wyrobów mięsnych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu z podziałem na dwie części zamówienia:1) część nr 1 – sukcesywna dostawa mięsa świeżego i wyrobów mięsnych.
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV:
1) w części nr 1 zamówienia:
• 15100000-9Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
• 15110000-2 Mięso,
• 15119000-5 Mięsa różne,
• 15131000-5 Konserwy i przetwory z mięsa,
• 15131100-6 Produkty mięsno – wędliniarskie,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji znajduje się w: Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznikach nr 2A.1 do SWZ – Formularz asortymentowo – cenowy oraz w Załączniku nr 6 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15119000-5 - Mięsa różne
15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
4.5.5.) Wartość części: 45512,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa mięsa i wyrobów mięsnych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu z podziałem na dwie części zamówienia:2) część nr 2 - sukcesywna dostawa mięsa mrożonego i wyrobów mięsnych.
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV:
2) w części nr 2 zamówienia:
• 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
• 15110000-2 Mięso,
• 15896000-5 Produkty głęboko mrożone.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji znajduje się w: Załączniku nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznikach nr 2A.2 do SWZ – Formularz asortymentowo – cenowy oraz w Załączniku nr 6 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 14739,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA USUWANIA AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH W 2025 ROKU: SOI BRZEG, SOI JASTRZĘBIE.
- REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH W BUDYNKU NR 5 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. OBORNICKIEJ 108 WE WROCŁAWIU - I ETAP
- Renowacja 12 szt. kontenerów mieszkalnych 20 stopowych 1CC i kontenera sanitarnego 20 stopowego
- Dostawa pomocy dydaktycznych - dydaktyka elektronika do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Dostawa mebli biurowych - metalowych szaf na akta i ergonomicznych foteli biurowych dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego umożliwiającego przewóz osoby z niepełnosprawnością na wózku inwalidzkim.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA STOŁÓWKI SZKOLNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH W SADOWNEM W 2025 ROKU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 49 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Prymasa Tysiąclecia w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Białymstoku
- Dostawa artykułów spożywczych różnych asortymentów na potrzeby Zakładu Karnego w Raciborzu z podziałem na 7 części
- Dostawa artykułów żywnościowych dla szkół podstawowych i przedszkoli na terenie miasta Maków Mazowiecki
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Kazimierza Górskiego w Wierzbicy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.