eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlszanicaWymiana opraw oświetleniowych na terenie Gminy Olszanica



Ogłoszenie z dnia 2025-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Gminy Olszanica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olszanica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olszanica 81

1.5.2.) Miejscowość: Olszanica

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-722

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@olszanica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszanica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d209eb1-6662-44cf-969a-81fc3935b6cb

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Gminy Olszanica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d209eb1-6662-44cf-969a-81fc3935b6cb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00500047

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00051396/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Gminy Olszanica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00309268

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.1.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana 540 sztuk opraw oświetleniowych na terenie Gminy Olszanica
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu oświetlenia drogowego na terenie Gminy Olszanica w ramach jednego zamówienia publicznego. Zakres obejmuje wymianę nieefektywnych energetycznie opraw oświetleniowych na oprawy w technologii LED.
Zakres zadania:
Zadanie objęte niniejszym opracowaniem obejmuje wykonanie modernizacji następujących elementów systemu: - zamiana oświetlenia starego nieefektywnego sodowego i rtęciowego na nowoczesne energooszczędne oświetlenie LED zgodnie z wymaganiami programu ,,Rozświetlamy Polskę”, - przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanych obiektów. - montaż opraw z zastosowaniem programowalnych reduktorów mocy wyposażonych w gniazdo ZHAGA, certyfikat ENEC, ENEC+ oraz ZD4i. - uruchomienie systemu redukcji mocy w godzinach 23:00-5.00 o 30%.

Do zadań Wykonawcy będzie należała realizacja następujących prac:
• Przewiduje się maksymalne wykorzystanie istniejących słupów, wysięgników i sieci oświetleniowej, co jest zgodne z postulatem, o możliwie oszczędne skalkulowanie potrzeb inwestycyjnych.
• Wykonawca jest zobowiązany do odtworzenia nawierzchni dróg zniszczonych w czasie wykonywania Robót do stanu nie gorszego niż pierwotny i zapewnienia przejezdności dróg. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego zniszczeń poza tym pasem, spowodowanych przez Wykonawcę, Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia uszkodzeń i przywrócenia stanu pierwotnego terenu na swój koszt. Wykonawca odtworzy nawierzchnie w sposób uzgodniony z zarządcą danej drogi.
• Wykonanie pomiarów i przeprowadzenie rozruchu urządzeń.
• Prowadzenie wymaganej przepisami prawa dokumentacji budowy.
• Zakończenie prac i przekazanie terenu Zamawiającemu
• Przestrzeganie warunków prowadzenia robót na terenie gminy Olszanica
• Wykonanie prac modernizacyjnych zgodnie z Warunkami Technicznymi wskazanymi przez Zakład Energetyczny PGE Dystrybucja S.A Oddział Rzeszów Rejon Energetyczny Sanok.
• Wykonanie i uzgodnienie dokumentacji technicznej wraz z opracowaniem harmonogramu prac i uzgodnienie jej w PGE Dystrybucja S.A oddział Rzeszów, Rejon Energetyczny Sanok.
• Demontowane w trakcie modernizacji urządzenia oświetleniowe, Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji. Część likwidowanego w wyniku modernizacji urządzeń będących w dobrym stanie technicznym powinny zostać przekazane do PGE. Wybór urządzeń zostanie dokonany przez PGE w trakcie prac modernizacyjnych. Wybrane urządzenia należy dostarczyć do siedziby PGE na koszt wykonawcy.
• Wykonawca wykonujący modernizację oświetlenia zobowiązany jest do przestrzegania standardów i wytycznych budowy systemów elektroenergetycznych w PGE Dystrybucja S.A (WBSE) dostępne na stronie PGE.
• Prace modernizacyjne mogą być wykonywane wyłącznie przez pracowników posiadających odpowiednie uprawnienia oraz upoważnienie w zakresie wykonawstwa elektrycznego, zgodnie z obowiązującymi instrukcjami:
- Instrukcja Organizacji Bezpieczeństwa Pracy w PGE Dystrybucja S.A.
- Instrukcja pracy pod napięciem przy elektroenergetycznych liniach napowietrznych i kablowych oraz urządzeniach rozdzielczych do 1 kV – PTPiREE – 2023 r. Szczegóły dotyczące wymagań w tym zakresie należy skonsultować z przedstawicielem RE w PGE.
• Wyłączenia zasilenia dla odbiorców indywidulanych w związku z prowadzonymi pracami powinny być ograniczone do minimum. Dopuszczenia do prac związane będą zgodnie z taryfa PGE Dystrybucja.
• Zakończenie modernizacji oświetlenia należy zgłosić do odbioru technicznego u Zamawiającego oraz PGE RE Sanok przedkładając dokumentacją powykonawczą zawierającą: protokoły pomiarów, atesty użytych materiałów, cześć graficzną z planem powykonawczym na podkładzie mapowym i schematach zabudowy urządzeń.
• Odbiór urządzeń zostanie przeprowadzony z przedstawicielami RE Sanok oraz Gminy Olszanica.
• Własność urządzeń (Granica strony) ustalona została: na zaciskach prądowych w miejscu przyłączenia każdej oprawy do przewodu zasilającego obwód oświetlenia ulicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71313400-9 - Ocena wpływu projektu budowlanego na środowisko naturalne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405826,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 795542,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 494460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. ALMAX Aneta Liwosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180629646

7.3.3) Ulica: Szczepana 11

7.3.4) Miejscowość: Świerzowa Polska

7.3.5) Kod pocztowy: 38-457

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 494460,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.