Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00398390/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizow. i przeprowadz. kursu zawodow. pn.:
Kurs dla instalatorów PV z egzaminem zewn. dla 19 uczniów/ennic Zesp. Szkół Energet. i Usług. w Łaziskach Górnych i Zesp. Szkół Ponadp w Ornontowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.mikolowski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizow. i przeprowadz. kursu zawodow. pn.:Kurs dla instalatorów PV z egzaminem zewn. dla 19 uczniów/ennic Zesp. Szkół Energet. i Usług. w Łaziskach Górnych i Zesp. Szkół Ponadp w Ornontowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13c227a6-3bad-4e04-8cb7-af7f20076d20
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00499404
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034695/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie kursów i doradztwa zawodowego w ramach projektu " Zawodowy Mikołowski"i
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Zawodowy Mikołowski – Edukacja Zawodowa w procesie transformacji w Powiecie Mikołowskim” współfinansowanego ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego na lata 2021–2027, Priorytet FSL.10.00 – Fundusze Europejskie na transformację, Działanie FSL.10.23 – Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398390
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PR-2024-3.042.18.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn.: Kurs dla instalatorów PV z egzaminem zewnętrznym dla 19 uczniów/uczennic Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych i Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach” w ramach projektu „Zawodowy Mikołowski – Edukacja Zawodowa w procesie transformacji w Powiecie Mikołowskim” współfinansowanego ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego na lata 2021–2027, Priorytet FSL.10.00 – Fundusze Europejskie na transformację, Działanie FSL.10.23 – Edukacja zawodowa
w procesie sprawiedliwej transformacji regionu.
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „Kurs dla instalatorów PV” dla 19 uczniów/uczennic (3 grupy 5-osobowe, 1 grupa 4-osobowa), w wymiarze minimum 25 godz. na grupę.
Kurs musi zostać przeprowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dot. przedmiotowego kursu.
Kurs powinien obejmować przekazanie wiedzy teoretycznej i praktycznej, której celem jest przygotowanie do montażu systemów fotowoltaicznych. Kurs realizowany będzie w oparciu o posiadaną akredytację UDT i winien zakończyć się egzaminem zewnętrznym w UDT na certyfikowanego instalatora systemów fotowoltaicznych i wydaniem zaświadczenia ukończenia kursu zgodnie w wymaganiami UDT w zakresie Odnawialnych Źródeł Energii.
Kurs powinien zostać przeprowadzony w formie stacjonarnej.
Liczba uczestników ogółem – 19
Liczba grup ogółem – 4
Liczba osób w grupie: 3 grupy 5-osobowe, 1 grupa 4-osobowa
Kurs dla 19 uczestników/uczestniczek zostanie przeprowadzony dla 4 grup zajęciowych: Zespół Szkół Energetycznych i Usługowych: 3 grupy 5 osobowe, Zespół Szkół Ponadpodstawowych: 1 grupa 4 osobowa.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby osób w grupie przy założeniu, że minimalna liczba osób w grupie wynosi 4, a maksymalna 6.
Liczba godzin/grupę – 25
Godzina = godzina zegarowa
Liczba osób pracujących przy jednym stanowisku podczas zajęć praktycznych = 1 os.
Termin realizacji: 8 miesięcy od daty podpisania umowy.
Obowiązki Wykonawcy:
Zamawiający wymaga, aby program zajęć uwzględniał minimalnie poniższy zakres tematyczny:
1) Zagadnienia ogólne. Podstawy stosowania systemów fotowoltaicznych
2) Podstawowe właściwości fizyczne i zasady działania systemów fotowoltaicznych
3) Zasady doboru systemów fotowoltaicznych
4) Montaż i regulacja instalacji systemu fotowoltaicznego
5) Wydajność systemów fotowoltaicznych
6) Czynności związane z modernizacją i utrzymaniem systemów fotowoltaicznych
1. Zajęcia powinny się odbywać:
• od poniedziałku do soboty,
• dla uczniów szkół kształcenia zawodowego, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski t.j: Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach,
• część teoretyczna może odbyć się w pracowniach szkolnych nieodpłatnie udostępnionych Wykonawcy w siedzibach Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych przy ul. Chopina 11b (dla 3 grup) i Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1.
Zajęcia teoretyczne powinny odbywać się w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych salach udostępnionych nieodpłatnie Wykonawcy z adekwatnym do kursu wyposażeniem zapewnionym przez Wykonawcę.
Zajęcia teoretyczne mogą również być przeprowadzone w innym miejscu wskazanym przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem zapewnienia transportu do i z miejsca zajęć.
• część praktyczna odbędzie się w specjalnie w tym celu przygotowanym obiekcie szkoleniowym zapewnionym przez Wykonawcę, w którym zainstalowane są rożne typy instalacji OZE oraz inne wyposażenie techniczne adekwatne do rodzaju kursu, odpowiadające indywidualnym potrzebom szkoleniowym, a także środki ochrony indywidualnej niezbędne do bezpiecznego zrealizowania programu kursu.
2. Zajęcia realizowane poza szkołą powinny odbywać się w promieniu 30 km od siedziby Zamawiającego, Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a (na podstawie danych GPS, trasa najkrótsza, zmierzona przez samochód osobowy). Wykonawca ma obowiązek na własny koszt zapewnić transport uczniów z siedziby szkoły do miejsca prowadzenia kursu i ich powrót, lub na terenie szkoły (część teoretyczna kursu), która uczestniczy w projekcie. Ukończenie kursu jest potwierdzone wydaniem zaświadczenia od akredytowanego przez UDT organizatora szkoleń.
3. Wykonawca zobowiązuje się do organizacji przewozu uczestników kursu z Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych oraz z Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach na miejsce praktycznej i / lub teoretycznej części kursu i z powrotem do ww szkół.
4. Kurs realizowany będzie w oparciu o posiadaną akredytację UDT.
5. Wykonawca zapewni przeprowadzenie przez Urząd Dozoru Technicznego egzaminu zewnętrznego na certyfikowanego instalatora systemów fotowoltaicznych dla każdego uczestnika, tj. 19 egzaminów, oraz wydanie uczestnikom kursu zaświadczenia kwalifikacyjnego wydanego przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego.
Wykonawca zapewnia transport uczestników z siedziby szkoły na egzamin i z powrotem do siedziby szkoły.
6. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z koordynatorem projektu szczegółowego programu i harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 5 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 3 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie.
7. Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej i zapewni wykwalifikowaną kadrę do przeprowadzenia kursu.
8. Wykonawca zapewni materiały dydaktyczne w postaci podręcznika lub skryptu lub e-podręcznika lub e-skryptu z zakresu tematyki kursu (po zakończeniu kursu materiały przechodzą na własność uczniów).
9. Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom kursu najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu.
10. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu.
11. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu, w drodze na kurs i po kursie na sumę 15 000,00 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Zamawiającemu do 5 dni od daty pierwszych zajęć poszczególnych grup.
12. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Funduszy Europejskich, m.in. znakowanie materiałów szkoleniowych, dokumentów.
13. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie standardów dostępności dla polityki spójności na lata 2021-2027 (Wytyczne dotyczące realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027 - Załącznik nr 2 do Wytycznych w zakresie standardów dostępności dla polityki spójności na lata 2021-2027):
https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-dotyczace-realizacji-zasad-rownosciowych-w-ramach-funduszy-unijnych-na-lata-2021-2027-1/
14. Wykonawca na koniec kursu zapewni wydanie uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu kursu, z uwzględnieniem działań promocyjnych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Funduszy Europejskich.
15. Wykonawca zobowiązuje się nie pobierać od uczestników kursu żadnych opłat.
16. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty:
• listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia,
• program kursu oraz dziennik zajęć,
• potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych
• kopie wydanych zaświadczeń i certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników,
• dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki kursu i uczestników).
17. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją kursu co najmniej do dnia 31.12.2031 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84999,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84999,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ON Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133548623
7.3.3) Ulica: Hetmańska 13
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-045
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84999,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-02INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu typu SUV dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Mikołowie - Dziennego Domu Pomocy w roku 2026
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Wyburzenie budynku administrowanego przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie działka nr 1285/48
- "Sprzedaż i dostawa wyposażenia pracowni w ZSP w Ornontowicach przewidzianych w ramach projektu pn.: "Zawodowy Mikołowski - Edukacja Zawodowa w procesie transformacji w Powiecie Mikołowskim"
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu 5-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu pn. "Projekt szkoleniowy ROPS"
- Przeprowadzenie kursu pod nazwą: "Kurs osobistego doradcy treningowego (trener personalny)" dla studentów Akademii Kultury Fizycznej w Krakowie. edycja II
- Wykonanie szkoleń grupowych dla pracowników Gminy Dzierzgoń oraz jej jednostek podległych
- ZAPEWNIENIE REALIZACJI ZADAŃ WIODĄCEGO OŚRODKA KOORDYNACYJNO-REHABILITACYJNO-OPIEKUŃCZEGO W RAMACH REALIZACJI W POWIECIE BYDGOSKIM PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN ,,ZA ŻYCIEM" W ROKU 2026
- Usługa przeprowadzenia działań edukacyjnych w zakresie ochrony powietrza dla mieszkańców Miasta Ostrołęki realizowana w ramach projektu "Mazowsze bez smogu"
- Usługa szkolenia w zakresie kursów z j.angielskiego dla kadry prowadzącej dydaktykę na UŁ w ramach projektu "Potęga dydaktyki - program rozwoju kwalifikacji i kompetencji kadry Uniwersytetu Łódzkiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





