Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa szkolenia w zakresie kursów z j.angielskiego dla kadry prowadzącej dydaktykę na UŁ w ramach projektu „Potęga dydaktyki – program rozwoju kwalifikacji i kompetencji kadry Uniwersytetu Łódzkiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uni.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa szkolenia w zakresie kursów z j.angielskiego dla kadry prowadzącej dydaktykę na UŁ w ramach projektu „Potęga dydaktyki – program rozwoju kwalifikacji i kompetencji kadry Uniwersytetu Łódzkiego”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a49c5ff6-c0ca-4026-b3a0-10148cea99cf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00570629
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach projektu „Potęga dydaktyki – program rozwoju kwalifikacji i kompetencji kadry Uniwersytetu Łódzkiego” (środki europejskie (1.02.01.001.XX), środki dotacji celowej (1.02.99.002.XX))
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12180863.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miedzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl dostępną pod adresem https://https://platformazakupowa.pl/transakcja/1218086
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym przekazywanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywać się będzie w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 2.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
2.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Łódzki z siedzibą przy ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź;
2.1.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować za pomocą poczty elektronicznej: iod@uni.lodz.pl;
2.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji pod nazwą Usługa szkolenia w zakresie kursów z języka angielskiego dla kadry prowadzącej dydaktykę na Uniwersytecie Łódzkim w ramach projektu „Potęga dydaktyki – program rozwoju kwalifikacji i kompetencji kadry Uniwersytetu Łódzkiego” - nr postępowania 66/ZP/2025 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą PZP).
2.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy PZP;
2.1.5. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio:
- zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4 lit d) w zw. z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i wynikających z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE;
- okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
2.1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
2.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 2.1.8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 75 ustawy PZP, przy czym zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 19 ust. 2 oraz art. 76 ustawy PZP, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
c) na podstawie art. 18 ust.1 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 19 ust. 3 oraz art. 74 ust.3 ustawy PZP, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
2.1.9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2.2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 13 lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 66/ZP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi intensywnych kursów konwersacyjnych w języku angielskim w celu doskonalenia umiejętności językowych w kierunku swobodnej konwersacji i biegłego posługiwania się językiem dla 70 osób spośród kadry prowadzącej dydaktykę w Uniwersytecie Łódzkim oraz doktorantów w ramach projektu „Potęga dydaktyki – program rozwoju kwalifikacji i kompetencji kadry Uniwersytetu Łódzkiego”.
Kursy w formie konwersacji online, w wymiarze łącznym 1000 h szkoleniowych (1h = 45min.) czyli 50 h szkoleniowych dla każdej z 20 grup (w tym 10 grup 3-osobowych i 10 grup 4-osobowych)
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 21.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60 %;
2) Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń (D) – waga kryterium 40 %.
21.3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
21.3.1. Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60 %
Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” będzie wynikała z „Ceny całkowitej oferty brutto”, zapisanej w pkt 4 Formularza oferty (Załącznik nr 2 do SWZ/umowy). Ze wszystkich wartości Ci złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający przyjmie wartość najmniejszą jako Cminimum.
Punktacja za cenę oferty ustalona jest w sposób następujący:
Cminimum
C = ---------------------- x 100 punktów x 60%
Ci
gdzie: Cminimum - najniższa zaoferowana cena całkowita
Ci - Cena całkowita badanej oferty (Formularza ofertowego)
C - liczba punktów w kryterium „Cena”
W kryterium „Cena oferty brutto” oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
21.3.2. Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń (D) – waga kryterium 40 %
(Oceniane będzie doświadczenie liczone jako ilość godzin szkoleniowych (godziny po 45 minut))
Dla Części nr 1:
Doświadczenie zawodowe osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, świadczących usługę („doświadczenie zawodowe trenera”) w prowadzeniu szkoleń z zakresu konwersacji w języku angielskim, prowadzonych przez wskazanych w wykazie trenerów na poziomie min. B2, dla min. 3 osób - w okresie ostatnich 3 lat (okres liczony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), wraz z podaniem dat szkoleń, liczby godzin szkoleniowych oraz podmiotów na rzecz których szkolenia były organizowane (zgodnie z informacją zawartą w Wykazie osób stanowiącym załącznik nr 8.1. do SWZ).
Punktacja w kryterium „Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń” będzie liczona osobno dla każdego z wskazanych w ww. wykazie trenerów.
Punktacja za doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń ustalona jest w sposób następujący:
Do 20 godzin szkolenia – 0 pkt.
21 - 40 godzin szkoleń – 10 pkt.
41 - 60 godzin szkoleń – 20 pkt.
61 - 80 godzin szkoleń – 30 pkt.
Powyżej 80 godzin szkoleń – 40 pkt.
Zamawiający będzie przyznawał punkty każdemu z lektorów skierowanych do wykonania zamówienia oddzielnie.
Minimalna, wymagana liczba lektorów wskazanych przez Wykonawcę wynosi:
- w części nr 1: min. 4 lektorów
Maksymalna ilość punktów jaką może uzyskać jeden lektor to 40 pkt.
Następnie z ocen poszczególnych lektorów zostanie wyciągnięta średnia arytmetyczna Dśr, która będzie stanowiła ocenę końcową w kryterium.
W celu ustalenia ostatecznej liczby punktów, którą Wykonawca uzyska w ww. kryterium, Zamawiający będzie stosował poniższy wzór:
D1 + D2 + ......Dn
Dśr = ..................................
n
gdzie: D1 - liczba punktów uzyskana przez pierwszego lektora
D2 - liczba punktów uzyskana przez drugiego lektora
Dn - liczba punktów uzyskana przez n-tego lektora
n - liczba lektorów wskazanych przez Wykonawcę
W kryterium „Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń”, oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
W przypadku podania przez Wykonawcę więcej osób skierowanych do realizacji zamówienia niż 4 wymagane, Zamawiający dokona oceny oferty biorąc pod uwagę do przyznania punktów trenerów o najniższym doświadczeniu zawodowym.
21.4. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów obliczonych w następujący sposób:
Liczba punktów ogółem (zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku) = C + Dśr.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi kursów konwersacyjnych – słownictwo branżowe, w zakresie specjalistycznego języka angielskiego dotyczącego rynku nieruchomości, rynku budowlanego, budownictwa zrównoważonego, problemów mieszkaniowych i rozwoju rynku mieszkaniowego dla 11 osób spośród kadry prowadzącej dydaktykę na kierunku Inwestycje i nieruchomości UŁ w ramach projektu „Potęga dydaktyki – program rozwoju kwalifikacji i kompetencji kadry Uniwersytetu Łódzkiego”.
Kursy w wymiarze łącznym 120 h szkoleniowych (1h = 45min.), czyli 60 h szkoleniowych (w tym 46h online i 14h stacjonarnie) dla każdej z 2 grup (jednej grupy 5-osobowej i jednej grupy 6-osobowej).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 21.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60 %;
2) Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń (D) – waga kryterium 40 %.
21.3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
21.3.1. Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60 %
Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” będzie wynikała z „Ceny całkowitej oferty brutto”, zapisanej w pkt 4 Formularza oferty (Załącznik nr 2 do SWZ/umowy). Ze wszystkich wartości Ci złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający przyjmie wartość najmniejszą jako Cminimum.
Punktacja za cenę oferty ustalona jest w sposób następujący:
Cminimum
C = ---------------------- x 100 punktów x 60%
Ci
gdzie: Cminimum - najniższa zaoferowana cena całkowita
Ci - Cena całkowita badanej oferty (Formularza ofertowego)
C - liczba punktów w kryterium „Cena”
W kryterium „Cena oferty brutto” oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt.
21.3.2. Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń (D) – waga kryterium 40 %
(Oceniane będzie doświadczenie liczone jako ilość godzin szkoleniowych (godziny po 45 minut))
Dla Części nr 2:
Doświadczenie zawodowe osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, świadczących usługę („doświadczenie zawodowe trenera”) w prowadzeniu szkoleń z zakresu specjalistycznego języka angielskiego obejmującego słownictwo dotyczące rynku nieruchomości i/lub rynku budowlanego i/lub budownictwa zrównoważonego i/lub problemów mieszkaniowych i/lub rozwoju rynku mieszkaniowego, prowadzonych przez wskazanego w wykazie trenera na poziomie min. B2, dla min. 3 osób - w okresie ostatnich 3 lat (okres liczony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), wraz z podaniem dat szkoleń, liczby godzin szkoleniowych, tematyki szkolenia (rynek nieruchomości i/lub rynek budowlany i/lub budownictwo zrównoważone i/lub problemy mieszkaniowe i/lub rozwój rynku mieszkaniowego) oraz podmiotów na rzecz których szkolenia były organizowane (zgodnie z informacją zawartą w Wykazie osób stanowiącym załącznik nr 8.2. do SWZ).
Punktacja za doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń ustalona jest w sposób następujący:
Do 15 godzin szkolenia – 0 pkt.
16 - 25 godzin szkoleń – 10 pkt.
26 - 35 godzin szkoleń – 20 pkt.
36 - 45 godzin szkoleń – 30 pkt.
Powyżej 45 godzin szkoleń – 40 pkt.
Minimalna, wymagana liczba lektorów wskazanych przez Wykonawcę wynosi:
- w części nr 2: min. 1 lektor
W kryterium „Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń”, oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
W przypadku podania przez Wykonawcę więcej osób skierowanych do realizacji zamówienia niż 1 wymagana, Zamawiający dokona oceny oferty biorąc pod uwagę do przyznania punktów trenera o najniższym doświadczeniu zawodowym.
21.4. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów obliczonych w następujący sposób:
Liczba punktów ogółem (zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku) = C + D
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:8.1.2. nie podlegają wykluczeniu.
8.1.3. spełniają warunki udziału w postępowaniu.
8.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
8.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
8.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
8.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
8.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
8.2.4.1. dotyczy Części nr 1
8.2.4.1.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w wykazie usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (okres liczony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, że, wykonał należycie minimum trzy (3) usługi szkoleniowe z zakresu kursów językowych - konwersacji w języku angielskim, przeprowadzone on-line, trwające minimum 100 godzin każda usługa, przy czym 1 godzina = 45 minut, dla co najmniej 20 osób każda usługa - wraz z podaniem jej przedmiotu, liczby osób, dla której była realizowana usługa, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona na podstawie złożonego Wykazu usług stanowiącego Załącznik nr 7.1. do SWZ.
8.2.4.1.2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli będzie dysponował co najmniej 4 osobami skierowanymi do realizacji zamówienia (warunki muszą być spełnione łącznie przez każdą osobę) posiadającymi następujące wyksztalcenie oraz kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia:
a) dyplom licencjacki lub magistra filologii angielskiej lub lingwistyki stosowanej w zakresie języka angielskiego
albo
znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej C1, potwierdzona certyfikatem na poziomie minimum C1 w skali CEFR - Europejskiego System Opisu Kształcenia Językowego lub równoważnej;
b) przeprowadzenie w okresie ostatnich 3 lat (okres liczony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert) minimum 20 godzin szkoleniowych (1 godzina = 45 minut) w zakresie konwersacji w języku angielskim na poziomie minimum B2, dla co najmniej 3 osób.
Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona na podstawie złożonego Wykazu osób stanowiącego Załącznik nr 8.1. do SWZ.
8.2.4.2. dotyczy Części nr 2
8.2.4.2.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w wykazie usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (okres liczony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, że, wykonał należycie minimum trzy (3) usługi szkoleniowe z zakresu kursów językowych - konwersacji w języku angielskim – słownictwo branżowe w zakresie rynku nieruchomości i/lub rynku budowlanego i/lub budownictwa zrównoważonego i/lub problemów mieszkaniowych i/lub rozwoju rynku mieszkaniowego, przeprowadzone stacjonarnie lub on-line, trwające minimum 30 godzin każda usługa, przy czym 1 godzina = 45 minut, dla co najmniej 5 osób każda usługa - wraz z podaniem jej przedmiotu, liczby osób, dla której była realizowana usługa, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona na podstawie złożonego Wykazu usług stanowiącego Załącznik nr 7.2. do SWZ.
8.2.4.2.2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli będzie dysponował co najmniej 1 osobą skierowaną do realizacji zamówienia (warunki muszą być spełnione łącznie przez każdą osobę) posiadającą następujące wyksztalcenie oraz kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia:
a) dyplom licencjacki lub magistra filologii angielskiej lub lingwistyki stosowanej w zakresie języka angielskiego
albo
znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej C1 potwierdzona certyfikatem na poziomie minimum C1 w skali CEFR - Europejskiego System Opisu Kształcenia Językowego lub równoważnej;
b) przeprowadzenie w okresie ostatnich 3 lat (okres liczony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert) minimum 15 godzin szkoleniowych (1 godzina = 45 minut) w zakresie specjalistycznego języka angielskiego obejmującego słownictwo dotyczące rynku nieruchomości i/lub rynku budowlanego i/lub budownictwa zrównoważonego i/lub problemów mieszkaniowych i/lub rozwoju rynku mieszkaniowego, na poziomie minimum B2, dla co najmniej 3 osób.
Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona na podstawie złożonego Wykazu osób stanowiącego Załącznik nr 8.2. do SWZ.
Pozostałe zapisy dotyczące warunków udziału w postępowaniu znajdują się w pkt 8 - Warunki udziału w postępowaniu SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
10.1.1. oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP, stanowiące dowód potwierdzający na dzień składania ofert, brak podstaw wykluczenia, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe – zgodnie z Załącznikiem nr 3.1. do SWZ;
10.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1.1. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
10.1.3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 10.1.1. SWZ także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu – zgodnie z Załącznikiem 3.1 do SWZ.
10.2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
10.2.1. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;
10.2.2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
10.3. Informacja dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
10.3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 10.2.2. SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
10.3.2. Dokument, o którym mowa w pkt. 10.3.1. SWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
10.3.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 10.3.1. SWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis pkt. 10.3.2. SWZ stosuje się.
10.4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
10.1.1. oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP, stanowiącego dowód potwierdzający na dzień składania ofert, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe – zgodnie z Załącznikiem nr 3.2. do SWZ;
10.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1.1. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
10.1.3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z
oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 10.1.1. SWZ także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające
spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z
Załącznikiem 3.3 do SWZ.
10.1.4. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 8.1. i 8.2. do SWZ.
Składany wykaz będzie podstawą do:
a) sprawdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 8.2.4.1.2. i 8.2.4.2.2. SWZ,
b) oceny oferty na podstawie kryteriów określonych w pkt 21.3.2. SWZ.
UWAGA: Wykaz osób podlega uzupełnieniu na podstawie art. 128 ust.1 ustawy Pzp, jedynie w zakresie określonym lit.a). Zakres określony w lit. b) nie podlega uzupełnieniu.
Zamawiający korzysta z uprawnienia określonego w art. 274 ust 2 ustawy Pzp, które pozwala Zamawiającemu, na wezwanie Wykonawców do złożenia niektórych podmiotowych środków dowodowych na każdym etapie postępowania, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia.
10.2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
10.2.3. Wykaz usług wykonanych (dotyczy Części nr 1, 2) - w okresie ostatnich 3 lat, lat (okres liczony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, liczby osób, dla której była realizowana usługa, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wskazane w wykazie usługi winny spełniać warunki opisane w pkt. 8.2.4.1.1. i/lub 8.2.4.2.1. w zależności od Części, na którą Wykonawca składa ofertę – Załącznik 7.1.- 7.2. do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
15.3. Wykonawca składa ofertę posiadającą załączone:15.3.1. Wypełniony Formularz Ofertowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ/umowy.
15.3.2. Oświadczenia Wykonawcy stanowiące Załącznik nr 3.1. i 3.2. do SWZ.
15.3.3. Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) – Załącznik nr 3.1 i 3.3 do SWZ.
15.3.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) – Załącznik nr 6 do SWZ.
15.3.5. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 8.1. i 8.2. do SWZ.
15.3.6. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba że Zamawiający może je pozyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa z zdaniu pierwszym, zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
Przepis, o którym mowa w zdaniu drugim stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
Przepisy, o których mowa w zdaniu pierwszym i drugim stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych wart.118 ustawy PZP lub do podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
11.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie określonej w pkt 13 SWZ. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsza zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno-prawnego porozumienia.11.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
11.3. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, natomiast podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku.
11.4. Zamawiający, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 8.2.4.1.1. i 8.2.4.2.1. SWZ uzna warunek za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców spełnia warunek samodzielnie.
11.5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawach wskazanych w SWZ.
11.6. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których zdolności są wymagane.
11.7. W przypadku, o którym mowa w pkt 11.6. SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (oświadczenie to zawarte jest w Formularzu oferty w pkt. 9.10).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Do okoliczności, które nie stanowią istotnej zmiany umowy i mogą być wprowadzone po poinformowaniu Wykonawcy umowy należą:1.1. zmiana osób upoważnionych do nadzorowania realizacji umowy i podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawiającego;
2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy:
2.1. nastąpiła ustawowa zmiana stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych stawek podatku VAT), podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy
2.2. nastąpiła zmiana danych wykonawcy, np. zmiana adresu.
2.3. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów Ustawy Pzp.
2.4. Jeżeli konieczność zmiany umowy, w tym w szczególności zmiany wysokości cen, spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy, a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50 % wartości pierwotnej umowy.
2.5. Łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
3. Wszelkie zmiany umowy, pod rygorem nieważności, wymagają takie samej formy w jakiej została zawarta umowa.
4. W sytuacjach nadzwyczajnych (niemożliwych do przewidzenia sytuacjach, uniemożliwiających udział trenera w szkoleniu) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić zastępstwo, przy czym osoba zastępująca musi posiadać przynajmniej takie same lub większe kwalifikacje, wykształcenie i doświadczenie zawodowe jak osoba zastępowana.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi w SWZ dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1218086 na stronie dotyczącej niniejszego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-10 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
9.3. Ponadto Zamawiający, na podstawie przepisów art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2025 r. poz. 514) zwanej dalej „Ustawą o szczególnych rozwiązaniach” wykluczy z postępowania:9.3.1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i w rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
9.3.2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 644 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
9.3.3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Zespołu Szkół Rzemiosła w Łodzi w ramach projektu pn. "ZAWODOWY ZAWRÓT GŁOWY"
- 173/TP/ZP/U/2025 usługę odśnieżania terenów zewnętrznych we wszystkich obiektach USK nr 2 w Łodzi oraz lądowiska dla śmigłowców w Łodzi przy ul. Żeromskiego 113
- 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi korepetycji dla 100 dzieci/młodzieży, uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich".
- Sukcesywna dostawa podstawowych związków chemicznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Zakup i dostawa komputerów
- "Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DK 72 na odcinku Soszyce - Ścieki w woj. łódzkim"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu 5-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu pn. "Projekt szkoleniowy ROPS"
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w formie kursu doskonalącego"
- Przeprowadzenie kursu pod nazwą: "Kurs osobistego doradcy treningowego (trener personalny)" dla studentów Akademii Kultury Fizycznej w Krakowie. edycja II
- Wykonanie szkoleń grupowych dla pracowników Gminy Dzierzgoń oraz jej jednostek podległych
- ZAPEWNIENIE REALIZACJI ZADAŃ WIODĄCEGO OŚRODKA KOORDYNACYJNO-REHABILITACYJNO-OPIEKUŃCZEGO W RAMACH REALIZACJI W POWIECIE BYDGOSKIM PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN ,,ZA ŻYCIEM" W ROKU 2026
- Organizacja cyklu szkoleń dla samorządowców.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





