Ogłoszenie z dnia 2025-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00498816/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony budynku, osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Szczytnie w 2026 i 2027 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Szczytnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oddzial.administracyjny@szczytno.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytno.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09376ff0-d25e-4c81-aa33-09cbb136a63e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
resort sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony budynku, osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Szczytnie w 2026 i 2027 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09376ff0-d25e-4c81-aa33-09cbb136a63e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00574652
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00329624/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług ochrony budynku, osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Szczytnie w 2026 i 2027 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498816
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.261.23.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ochrona obiektu, tj.: nieprzerwane pełnienie obowiązków bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej przez kwalifikowanych pracowników ochrony.
Ochrona obiektu będzie realizowana całodobowo, tj.:
a) w dni powszednie w godzinach urzędowania Sądu:
poniedziałek w godzinach 6:30 - 18:00,
wtorek-piątek w godzinach 6:30 - 15:30,
przez dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony;
b) w pozostałym czasie (w tym w dni wolne od pracy i święta) przez 1 kwalifikowanego pracownika ochrony.
Przedmiot zamówienia obejmuje również obsługę szatni mieszczącej się w budynku Sądu Rejonowego w Szczytnie. Usługa obejmuje maksymalnie obsługę 50 miejsc (numerów). Zamawiający wymaga, aby obsługa szatni była zapewniona przez tych samych pracowników ochrony, którzy w tym samym czasie pełnią służbę.
Do zakresu obowiązków osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia należy również:
a) stała obsługa systemów przeciwpożarowych, kamer systemu telewizji dozorowej oraz systemu alarmowego i antynapadowego, systemu kontroli dostępu;
b) system alarmowy sygnalizacji włamania i napadu i system alarmowy ppoż. są systemami lokalnymi, składającymi się z jednej centrali, i nie ma możliwości podłączenia ich do stacji monitorowania alarmów wykonawcy. Sygnał z centrali w razie wystąpienia zagrożenia jest przekazywany do jednostki Państwowej Straży Pożarnej za pośrednictwem odrębnego urządzenia (umowa z trzecim podmiotem);
c) wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń dla pracowników ujętych w wykazie, za pokwitowaniem w książce wydawania kluczy;
d) obsługa zamontowanego szlabanu na parkingu sadowym;
e) obsługa prześwietlarki bagażu, bramki;
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1062424,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2658132,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1167876,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Solid Security Sp. z. o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Solid Sp. z. o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 521-10-08-627
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-676
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1167876,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2027-12-31INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w roku 2026
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2026 roku
- "Rewitalizacja terenu użytku ekologicznego " Mała Biel" w Szczytnie"
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i dostawa systemów monitoringu wizyjnego CCTV i alarmowego, usługa ochrony mienia i osób oraz świadczenie usługi monitoringu wraz z możliwością reagowania patrolu interwencyjnego w GBL
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich.
- USŁUGA OCHRONY OSÓB, OBIEKTU I MIENIA WRAZ Z MONITOROWANIEM SYGNAŁÓW LOKALNEGO SYSTEMU ALARMOWEGO W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W RADOMSKU
- Usługi ochrony osób i mienia w Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
- Usługa ochrony budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w obiektach Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





