eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa 3 sztuk routerów do ochrony sieci UJ CM, przedłużenie gwarancji na obecnie posiadane urządzenia FortiAnalyzer-200F , FortiGate-600E FortiGate-200E na okres 12 miesięcy, dla UJ CM w Krakowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 3 sztuk routerów do ochrony sieci UJ CM, przedłużenie gwarancji na obecnie posiadane urządzenia FortiAnalyzer-200F , FortiGate-600E FortiGate-200E na okres 12 miesięcy, dla UJ CM w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Anny 12

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 3 sztuk routerów do ochrony sieci UJ CM, przedłużenie gwarancji na obecnie posiadane urządzenia FortiAnalyzer-200F , FortiGate-600E FortiGate-200E na okres 12 miesięcy, dla UJ CM w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cc5f31e-5f3c-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00497676

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00255616/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zestaw urządzeń klasy UTM, zabezpieczających styk sieci UJ CM z siecią Internet.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427890/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 141.2711.45.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 292721,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 3 sztuk routerów do ochrony sieci UJ CM (TYP 1 - 2 szt., TYP 2 - 1 szt.) oraz przedłużenie gwarancji na obecnie posiadane urządzenia FortiAnalyzer-200F (1 szt.), FortiGate-600E (2 szt.) FortiGate-200E (1 szt.) na okres 12 miesięcy, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry i warunki wymagane dla część 1 przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SWZ oraz zapisy w pkt.5)11 SWZ przedstawiające również zakres i wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę elementy były ze sobą kompatybilne i zapewniały pełną funkcjonalność bez konieczności dodatkowych inwestycji ze strony Zamawiającego.
1.3 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1.3.1 w zakresie części 1 : dostawę 3 routerów do ochrony sieci UJ CM ( TYP – 1- 2szt., TYP – 2 – 1sz.),
1.4 Zakup i dostawę sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, nie powystawowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2021 roku, posiadającego pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne producenta obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
1.5 Dostawę oraz transport sprzętu, wniesienie do wskazanego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności pracownika Zamawiającego oraz podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności pracownika Zamawiającego protokołu dostawy sprzętu.
1.6 Miejscem dostawy jest Ośrodek Komputerowy UJ CM, ul. Kopernika 7e, 31-034 Kraków.
1.7Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 14:00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Użytkownika. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji gdy wyznaczony dzień dostawy będzie dniem wolnym od pracy UJ CM wówczas wyznaczony termin dostawy będzie pierwszym dniem roboczym po dniach wolnych od pracy.
1.8 Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych.
1.9 Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w pkt 7) SWZ.
1.10 Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32413100-2 - Rutery sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 268316,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 3 sztuk routerów do ochrony sieci UJ CM (TYP 1 - 2 szt., TYP 2 - 1 szt.) oraz przedłużenie gwarancji na obecnie posiadane urządzenia FortiAnalyzer-200F (1 szt.), FortiGate-600E (2 szt.) FortiGate-200E (1 szt.) na okres 12 miesięcy, dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.
1.2Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.3 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1.4 w zakresie części 2 : przedłużenie gwarancji, odnowienie (przedłużenie) wsparcia technicznego oraz wykonywanie napraw urządzeń posiadanych przez Zamawiającego tj. : FortiAnalyzer-200F (1 szt.), FortiGate-600E (2 szt.) FortiGate-200E (1 szt.) na okres 12 miesięcy.
1.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający warunki wymagane dla część 2 przedmiotu zamówienia określają zapisy pkt. 5)12 SWZ.
1.6 Zakres wsparcia producenta obejmuje : naprawę lub wymianę urządzenia w przypadku jego wadliwości w trybie AHR (advanced hardware replacement). W ramach tego serwisu producent zapewnia dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz wsparcie techniczne w trybie 24 x7.
1.7 Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w pkt 7) SWZ.
1.8 Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ i załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych

4.5.5.) Wartość części: 24405,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYSTEM – IT Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364439343

7.3.3) Ulica: ul. Krasińskiego 10/17

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-435

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29050,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29050,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29050,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYSTEM – IT Sp. z o. o. Sp. k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364439343

7.3.3) Ulica: ul. Krasińskiego 10/17

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-435

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29050,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.
1. Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia w terminie:
1.1 Część 1 : do 45 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zawarcia umowy.
1.1.1 Zamawiający dopuszcza wcześniejszą realizację przedmiotu zamówienia.
1.2 Część 2: na okres 12 miesięcy, liczony od dnia następnego po zawarciu umowy. Zamawiający zakłada, iż zawarcie umowy nastąpi nie później niż do dnia 14.12.2022r., natomiast w przypadku zawarcia umowy w terminie późniejszym Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia o stosowną liczbę dni zwłoki w stosunku do planowanego terminu zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.