Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00474317/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
- 2025/BZP 00474341/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-14
- 2025/BZP 00490690/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-22
- 2025/BZP 00567381/01 - Modyfikacja z dnia 2025-12-01
- 2025/BZP 00567339/01 - Wynik z dnia 2025-12-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i zainstalowanie 13 kpl. elektronicznych syren alarmowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olkusz
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258010
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 1
1.4.2.) Miejscowość: Olkusz
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.4.7.) Numer telefonu: 326260100
1.4.8.) Numer faksu: 326260217
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@umig.olkusz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495669
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00474317
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zainstalowanie 13 kpl. elektronicznych syren alarmowych, który funkcjonuje w systemie DSP-50.
Wymagania:
1) Zestaw anteny bazowej VHF 0dB 146-174MHz z uchwytem mocującym.
2) Kolumna głośnikowa składająca się z czterech głośników szczelinowych 150W/8Ω.
3) Blok sterujący syreny elektronicznej powinien składać się z:
a) Skrzyni metalowej zamykanej na kluczyk o wymiarach 600x600x250mm,
b) Modułu wzmacniacza mocy audio 300W 24/48V 2kpl,
c) Zasilacza sieciowego 230V 24V o mocy 1x960W – DC 24V – 40A do zasilania bezpośredniego syreny elektronicznej bez akumulatorów,
d) Modułu zasilania do kontroli ładowania i rozładowania baterii akumulatorów, zasilania awaryjnego syreny elektronicznej 24V w zakresie napięcia dolnego 22V i górnego 27,5V,
e) Automatycznego ładowania akumulatorów rozładowanych poniżej napięcia 21 V z sygnalizacją do stacji bazowej o rozładowaniu akumulatorów,
f) Modułu sterowania SWA-3 systemu DSP-50,
g) Baterii akumulatorów 2x45Ah 12V do zasilania awaryjnego syreny,
h) Radiotelefonu VHF 5W 12,5KHz z reduktorem napięcia 24V/7,2V,
i) Zabezpieczenie zasilania 230V wyłącznik różnicowy 6A 30mA w obudowie.
4) Dostawa i montaż urządzeń, zaprogramowanie, wykonanie pomiarów, sprawdzenie działania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ)
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zainstalowanie 13 kpl. elektronicznych syren alarmowych, który funkcjonuje w systemie DSP-50.
Wymagania:
1) Zestaw anteny bazowej VHF 0dB 146-174MHz z uchwytem mocującym.
2) Kolumna głośnikowa składająca się z czterech głośników szczelinowych 150W/8Ω.
3) Blok sterujący syreny elektronicznej powinien składać się z:
a) Skrzyni metalowej zamykanej na kluczyk o wymiarach nie większych niż 600x600x250mm,
b) Modułów wzmacniacza mocy audio o łącznej mocy 600W 24/48V min. 2kpl.
c) Zasilacza sieciowego 230V 24V o maksymalnych parametrach: moc 1x960W – DC 24V – 40A do zasilania bezpośredniego syreny elektronicznej bez akumulatorów
d) Modułu zasilania do kontroli ładowania i rozładowania baterii akumulatorów, zasilania awaryjnego syreny elektronicznej 24V w zakresie napięcia dolnego 22V i górnego 27,5V.
e) Automatycznego ładowania akumulatorów rozładowanych poniżej napięcia 21 V z sygnalizacją do stacji bazowej o rozładowaniu akumulatorów.
4) Zamawiający dopuszcza zastosowanie modułu równoważnego z SWA-3 w pełni funkcjonalnego z systemem DSP-50.
5) Zamawiający wymaga kompatybilności dostarczonego modułu sterującego z systemem DSP-50 w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SWZ
6) Baterii akumulatorów minimum 2x45Ah 12V do zasilania awaryjnego syreny.
7) Radiotelefonu VHF 5W 12,5KHz z reduktorem napięcia 24V/7,2V.
8) Zabezpieczenie zasilania 230V wyłącznik różnicowy 6A 30mA w obudowie.
9) Gwarancja: 24 miesiące.
10) Dostawa i montaż urządzeń, zaprogramowanie, wykonanie pomiarów, sprawdzenie działania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-30 11:00
Po zmianie:
2025-11-03 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-30 11:15
Po zmianie:
2025-11-03 11:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-28
Po zmianie:
2025-12-02
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostawie gorącego posiłku dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Francesco Nullo w Olkuszu.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu "Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz"
- Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu "Inwestujemy w zawodowców III".
- "Zakup wraz z dostawą piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2026 roku".
- Zakup wraz z dostawą soli drogowej niezbrylającej luzem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2026 roku.
- Świadczenie usługi całodziennego żywienia wychowanków dla Domu Dziecka "Dworek Marzeń" oraz Domu Dziecka "Pomocna Dłoń" w Olkuszu
więcej: przetargi w Olkuszu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





