Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00474317/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
- 2025/BZP 00474341/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-14
- 2025/BZP 00490690/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-22
- 2025/BZP 00495669/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-24
- 2025/BZP 00567381/01 - Modyfikacja z dnia 2025-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i zainstalowanie 13 kpl. elektronicznych syren alarmowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olkusz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Olkusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326260100
1.5.8.) Numer faksu: 326260217
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@umig.olkusz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11883441.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i zainstalowanie 13 kpl. elektronicznych syren alarmowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a4a7f3c-0c52-49d8-ae62-71ffe986b7f8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00567339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474317
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KBZ.271.2.61.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zainstalowanie 13 kpl. elektronicznych syren alarmowych, który funkcjonuje w systemie DSP-50.
Wymagania:
1) Zestaw anteny bazowej VHF 0dB 146-174MHz z uchwytem mocującym.
2) Kolumna głośnikowa składająca się z czterech głośników szczelinowych 150W/8Ω.
3) Blok sterujący syreny elektronicznej powinien składać się z:
a) Skrzyni metalowej zamykanej na kluczyk o wymiarach nie większych niż 600x600x250mm,
b) Modułów wzmacniacza mocy audio o łącznej mocy 600W 24/48V min. 2kpl.
c) Zasilacza sieciowego 230V 24V o maksymalnych parametrach: moc 1x960W – DC 24V – 40A do zasilania bezpośredniego syreny elektronicznej bez akumulatorów
d) Modułu zasilania do kontroli ładowania i rozładowania baterii akumulatorów, zasilania awaryjnego syreny elektronicznej 24V w zakresie napięcia dolnego 22V i górnego 27,5V.
e) Automatycznego ładowania akumulatorów rozładowanych poniżej napięcia 21 V z sygnalizacją do stacji bazowej o rozładowaniu akumulatorów.
4) Zamawiający dopuszcza zastosowanie modułu równoważnego z SWA-3 w pełni funkcjonalnego z systemem DSP-50.
5) Zamawiający wymaga kompatybilności dostarczonego modułu sterującego z systemem DSP-50 w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SWZ
6) Baterii akumulatorów minimum 2x45Ah 12V do zasilania awaryjnego syreny.
7) Radiotelefonu VHF 5W 12,5KHz z reduktorem napięcia 24V/7,2V.
8) Zabezpieczenie zasilania 230V wyłącznik różnicowy 6A 30mA w obudowie.
9) Gwarancja: 24 miesiące.
10) Dostawa i montaż urządzeń, zaprogramowanie, wykonanie pomiarów, sprawdzenie działania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 35240000-8 - Syreny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 639600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 639600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 639600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RTE Radioelektrotechnika Jan Adamczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371021301
7.3.3) Ulica: Szlachecka
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 32-340
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAN ADAMCZYK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAN ADAMCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 639600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- "Zakup wraz z dostawą piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2026 roku".
- Zakup wraz z dostawą soli drogowej niezbrylającej luzem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2026 roku.
- Świadczenie usługi całodziennego żywienia wychowanków dla Domu Dziecka "Dworek Marzeń" oraz Domu Dziecka "Pomocna Dłoń" w Olkuszu
- Usługa cateringowa: Przygotowanie, dostawa gotowych posiłków dla uczniów klas I-VIII Szkoły Podstawowej nr 10 im. Kornela Makuszyńskiego w Olkuszu w okresie od stycznia do czerwca 2026 roku.
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup syren alarmowych elektronicznych wielofunkcyjnych z głośnikami szczelinowymi (12 szt.) w ramach zadania pn. "Syreny alarmowe z komunikatami głosowymi".
- "Zabezpieczenie logistyczne na terenie Gminy Kadzidło IV"
- Dostawa sprzętu i urządzeń w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Kodrąb
więcej: Syreny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





