Og³oszenie z dnia 2023-11-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00017420/01 - Wynik z dnia 2024-01-08
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont ¦wietlicy wiejskiej w Szlachcinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦roda Wielkopolska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258193
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Daszyñskiego 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦roda Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@sroda.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sroda.wlkp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ¦wietlicy wiejskiej w Szlachcinie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-63e651c0-718d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00494980
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00000945/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.17 Remont ¶wietlicy wiejskiej w Szlachcinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowanie ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestuje w Obszary Wiejskie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/sroda_wlkp3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sroda_wlkp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami s±: w zakresie proceduralnym: Wies³awa Nowak, Katarzyna Florczyk tel. 612867737 w zakresie merytorycznym: Zbigniew Antkowiak tel. 612867727. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ,wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza awaryjnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zp@sroda.wlkp.pl Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji Komunikaty.
Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji Komunikaty. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. Zamawiaj±cy zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.: a) sta³y dostêp do sieci Internet o przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b)komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) w³±czona obs³uga JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, f)Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy (bêd±cego osob± fizyczn±) jest Gmina ¦roda Wielkopolska ul. Daszyñskiego 5, 63-000 ¦roda Wielkopolska dane kontaktowe Zamawiaj±cego; inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie ¦roda Wielkopolska Inspektor Ochrony Danych: Le¶ny i Wspólnicy Sp. z o.o. – pani Paulina Lesiecka – Koralewska kontakt: adres e-mail: IOD@lesny.com.pl telefon: 61 424 40 33.
2. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Remont ¶wietlicy wiejskiej w Szlachcinie nr sprawy IiZ.271.16.2023. Postêpowanie prowadzone w trybie podstawowym.
3. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy p.z.p.
4. Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej;
5. obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio Wykonawcy dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy p.z.p.;
6. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Wykonawcy dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy narusza przepisy RODO;
8. Wykonawcy nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± p.z.p. oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): patrz og³oszenie pkt 3.15 RODO (obowi±zek informacyjny)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IiZ.271.16.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku, która polegaæ bêdzie na: wymianie instalacji odgromowej, pokrycie dachu styropianem EPS 100 o grubo¶ci 15 cm + papa termozgrzewalna podk³adowa, papa termozgrzewalna wierzchniego krycia i wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wyburzenie podjazdu dla niepe³nosprawnych, wykonanie podjazdu dla niepe³nosprawnych, wykonanie elewacji (tynk dekoracyjny) wykonanie coko³u mozaikowego wraz z obróbk± okien piwnicznych, wymianie stolarki drzwiowej zewnêtrznej AL dwuskrzyd³owe z na¶wietlem.
Szczegó³owy opis zamówienia znajduje siê w za³±czonej do SWZ krótkiej charakterystyce robót .
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
Oferta o najni¿szej cenie otrzymuje najwiêksz± ilo¶æ punktów tj. 60, dla pozosta³ych ofert ilo¶æ punktów wyliczona zostanie w/g poni¿szego wzoru:
cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
2) Okres rêkojmi i gwarancji (G) – waga 40%
Oceniany zostanie okres rêkojmi i gwarancji na roboty objête niniejszym postêpowaniem, zadeklarowany przez Wykonawcê w „Formularzu oferty”, który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36 miesiêcy od dnia podpisania protoko³u koñcowego odbioru robót.
Za zadeklarowany okres rêkojmi i gwarancji Wykonawcy zostan± przyznane punkty w nastêpuj±cy sposób:
okres rêkojmi i gwarancji w ofercie ocenianej
G = ----------------------------------------------------------- x 100 x 40%
najd³u¿szy okres rêkojmi i gwarancji zaproponowany w postêpowaniu*
a) Minimalny okres rêkojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesiêcy. Maksymalny okres rêkojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesiêcy.
b) Je¿eli Wykonawca zaproponuje okres rêkojmi i gwarancji d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy do oceny ofert w kryterium „okres rêkojmi i gwarancji ” zostanie przyjêty okres 60 miesiêcy, czyli maksymalny zgodny z ¿±daniem Zamawiaj±cego a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy do umowy zostanie wpisany okres rêkojmi i gwarancji zgodny ze z³o¿on± ofert±.
c) Wymagane jest podanie w ofercie okresu rêkojmi i gwarancji w pe³nych miesi±cach (od 36 do 60 miesiêcy).
d) W przypadku nie wskazania okresu rêkojmi i gwarancji w Formularzy ofertowym Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca oferuje okres rêkojmi i gwarancji w minimalnym wymiarze wymaganym w SWZ (tzn. 36 miesiêcy).
e) Je¿eli Wykonawca poda w Formularzu oferty okres gwarancji i rêkojmi w latach, Zamawiaj±cy przeliczy go na miesi±ce wg zasady 1 rok = 12 miesiêcy
f) Je¿eli wykonawca zaoferuje okres krótszy ni¿ 36 miesiêcy , Zamawiaj±cy odrzuci jego ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Oferta, która otrzyma najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ punktów w kryterium „CENA” i „OKRES RÊKOJMI I GWARANCJI” zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
5. Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów, Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz±, która ma najwiêksz± ilo¶æ punktów w kryterium CENA.
6. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rêkojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy stawia warunki w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowejWykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na budowie, przebudowie lub remoncie budynku które obejmowa³o swoim zakresem wykonanie lub wymianê pokrycia dachowego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 80.000 z³ brutto wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie
W przypadku oferty wspólnej oraz w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej nie podlega sumowaniu oznacza to, ¿e albo wykonawca sk³adaj±cy ofertê, albo jeden z uczestników konsorcjum musi posiadaæ pe³ne do¶wiadczenie a w sytuacji gdy wykonawca nie posiada wymaganego do¶wiadczenia, polega na zasobach innego podmiotu na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp - podmiot ten musi wykazaæ siê realizacj± wymaganych robót.
1.Ocena spe³niania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formu³± „spe³nia / nie spe³nia”, w oparciu o informacje zawarte w z³o¿onych dokumentach. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ ww. warunki Wykonawca spe³ni³.
2.W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców dokumentów zawieraj±cych dane przedstawione w walutach obcych, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie ¶redni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, Zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania.
3.Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy p.z.p. oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu
agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
2. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 2 sk³ada ka¿dy z Wykonawców ubiegaj±cy siê o zamówienie. 4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 2, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. 5. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 2 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane
nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w
stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 3 do SWZ;.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ. 3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciachlub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych
podmiotów. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³. nr 5 do SWZ. 4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia
tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów okre¶lonych w Rozdziale X SWZ. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ. 5. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada
ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia, zosta³y okre¶lone w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik Nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-08 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sroda_wlkp
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-08 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-06
INNE PRZETARGI Z ¦RODY WIELKOPOLSKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO O¦RODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik",w tym budowa placu zabaw,obiekt. ma³ej architek.,remont bud. szat.-sanitarn.,remont 2 boisk szkol.,zagospod. ter. ziel. przy SP nr 37,ul.Szpitalna nr9 w £odzi
- Zmiana sposobu zasilania w ciep³o budynku przy ul. Sienkiewicza 20 w Che³mie, bêd±cego siedzib± O¶rodka Zamiejscowego Prokuratury Okrêgowej w Lublinie z siedzib± w Che³mie i Prokuratury Rej. w Che³mie
- Wykonanie prac remontowych w obiektach stanowi±cych w³asno¶æ Powiatu I³awskiego
- Roboty budowlane zwi±zane z remontem czê¶ci piwnicznej budynku Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II Stopnia w Nowym Targu - filia (obiekt) w Rabce Zdrój
- Remont hali sportowej w Kamieñcu Z±bkowickim
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.