Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00432000/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej Miasta Sejny w ramach krajowego programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SEJNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 25
1.5.2.) Miejscowość: Sejny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-500
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.kruszylowicz@um.sejny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sejny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11747831.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej Miasta Sejny w ramach krajowego programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ee64fd6-0443-4f8c-b19f-336b0cf318f2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058017/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej Miasta Sejny w ramach krajowego programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00432000
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPG.271.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 273350 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa fabrycznie nowych agregatów prądotwórczych4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31120000-3 - Generatory
31121000-0 - Zestawy prądnicowe
4.5.5.) Wartość części: 270000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa spalinowych agregatów pompowych (motopompy)4.5.3.) Główny kod CPV: 34144213-4 - Motopompy
4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa wież oświetleniowych4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44212200-1 - Wieże, maszty kratowe, półmaszty i słupy stalowe
4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265434 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294997,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265434 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WADRAS S.J. Ryszard Potempa, Paweł Kozioł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512442206
7.3.4) Miejscowość: Andrychów
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WADRAS" SPÓŁKA JAWNA RYSZARD POTEMPA, PAWEŁ KOZIOŁ
jakie przetargi wygrała firma
"WADRAS" SPÓŁKA JAWNA RYSZARD POTEMPA, PAWEŁ KOZIOŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265434 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie otrzymano ofert
INNE PRZETARGI SEJNY
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie Powiatu Sejneńskiego.
- Na dostawę paliw płynnych do pojazdów eksploatowanych przez PGK w Sejnach Spółka zo.o.
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej Miasta Sejny w ramach krajowego programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ PRZY ZESPOLE SZKOLNO - PRZEDSZKOLNYM W SEJNACH OD 02.01.2026 r. DO 31.12.2026 r.
więcej: przetargi SEJNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycje w gospodarkę wodno-ściekową w Gminie Rajgród
- Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- PODNIESIENIE POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W GMINIE ŚWIERCZÓW POPRZEZ INWESTYCJE SPRZĘTOWE ORAZ SZKOLENIA PRACOWNIKÓW
- Podniesienie gotowości operacyjnej Gminy Lelis do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na 2025 rok
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: Generatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





