eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JanikowoŚwiadczenie usługi wyżywienia dla uczestników Dziennego Domu SENIOR + w roku 2026



Ogłoszenie z dnia 2025-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi wyżywienia dla uczestników Dziennego Domu SENIOR + w roku 2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janikowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340923862

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Miła 11

1.5.2.) Miejscowość: Janikowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-160

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523514433

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@janikowo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mgops.janikowo.bipstrona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c96d4ea4-9b3c-489d-843b-48c4ecb0bcd3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi wyżywienia dla uczestników Dziennego Domu SENIOR + w roku 2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c96d4ea4-9b3c-489d-843b-48c4ecb0bcd3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00548138

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00510054/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa cateringowa dla klientów Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej , uczestników Dziennego Domu Senior + w 2026 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00515712

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MGOPS.PS.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przygotowania i dostawy wyżywienia dla uczestników Dziennego Domu SENIOR + w Gminie Janikowo
Przez usługę wyżywienia rozumie się przygotowanie obiadów oraz dostawę do siedziby Dziennego Domu Senior+ w Janikowie (ul. Dworcowa 1, 88 – 160 Janikowo dalej zwany DDP), i ewentualnie , po wcześniejszym ustaleniu z zamawiającym , dostarczenie posiłku do miejsca
zamieszkania uczestnika za dodatkową opłatą za dowóz. Zamawiający dokona zamówienia maks. 35 obiadów dziennie. Wykonawca zobowiązany jest do :
Przygotowania posiłków zgodnie z procedurami niezbędnymi do zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia z uwzględnieniem zapisów określonych w ustawie z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie
żywności i żywienia ( Dz.U.2023.1448 ). Stosowania tylko takich środków spożywczych, które spełniają wymagania ustalone w przepisach. Przestrzegania podczas przygotowywania posiłków ogólnych zaleceń i zasad racjonalnego żywienia wynikających z aktualnych norm żywienia dla populacji polskiej, zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki Podawania tylko takich środków spożywczych, które spełniają wymagania, ustalone w przepisach, wydanych w drodze rozporządzenia przez właściwego ministra zdrowia. Przygotowania posiłków urozmaiconych, z wykluczeniem półproduktów, na bazie produktów najwyższej jakości oraz z uwzględnieniem najlepszych tradycji kulinarnych. Zachowania diet pokarmowych
w zależności od indywidualnych , wskazanych przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert w trakcie postępowania na wykonanie zadania pn.: „ Świadczenie usługi wyżywienia dla uczestników Dziennego Domu SENIOR + w roku 2026 ”, podczas czynności ich badania, Zamawiający powziął informację, że w/w postępowanie, zawiera wadę polegającą na nieprecyzyjnym, niekompletnym opisie przedmiotu zamówienia. W zapisach SWZ, nie została podana informacja o sposobie obliczenia punktów w kryterium „ odległość od miejsca przygotowania / wytworzenia posiłków.” oraz „ Aspekt Społeczny w zakresie zatrudnienia”. Po terminie otwarcia ofert, uzupełnienie / poprawienie dokumentacji projektowej jest niedopuszczalne tym samym stwierdzono zaistnienie wady postępowania niemożliwej do usunięcia. W ocenie Zamawiającego sposób obliczenia punktów został opisany w sposób niejednoznaczny, który doprowadził do naruszenia zasady uczciwej konkurencji i wpłynął na możliwość złożenia ważnych ofert wykonawców. Błędny sposób obliczania punktów jest podstawą do unieważnienia postępowania na podstawie w/w przepisu (art. 255 pkt 6) ustawy Pzn ).
Jest też oczywiste, że w interesie Zamawiającego leży, aby jego zamówienie było realizowane zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.