Ogłoszenie z dnia 2025-11-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00417857/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-11
- 2025/BZP 00445113/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-27
- 2025/BZP 00457745/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie skweru przy ul. Rolnej / Hetmańskiej w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006210537
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzegomska 3
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-194
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzmzp@zzmpoznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zzmpoznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8cde0ab-85d1-49f9-bfdb-31314c87bac71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie skweru przy ul. Rolnej / Hetmańskiej w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8cde0ab-85d1-49f9-bfdb-31314c87bac7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00548130
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039738/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.41 Zagospodarowanie skweru przy ul. Rolnej / Hetmańskiej w Poznaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZM.ZP/252-41/2025P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 733569,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie skweru przy ul. Rolnej/Hetmańskiej w Poznaniu, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, określonym w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
2. Na opis przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się:
1) Opis przedmiotu zamówienia,
2) projekt budowlany (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, załączniki oraz projekt techniczny) dla działek 12/2 i 12/6 (skwer A),
3) projekt budowlany (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, załączniki oraz projekt techniczny) dla działki 6/4 (skwer B),
4) plan zagospodarowania terenu dla działek drogowych 12/7 i 12/8,
5) projekt wykonawczy,
6) przedmiary robót dla poszczególnych branż,
7) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
8) decyzja nr 809/2024 z dnia 22.112024 r. pozwolenia na budowę – zagospodarowanie terenu zielonego przy ul. Rolnej/Hetmańskiej w Poznaniu (dz.12/2, 12/6, ark. 20, obręb Wilda),
9) decyzja nr 643/2024 z dnia 16.09.2024 r. pozwolenia na budowę – zagospodarowanie terenu zielonego przy ul. Rolnej/Hetmańskiej w Poznaniu (dz. 6/4, ark. 20, obręb Wilda),
10) zaświadczenie Wojewody Wielkopolskiego z dnia 28.10.2024 r. o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do wykonania robót budowlanych polegających na przebudowie chodnika, w granicach istniejącego pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 196 (dz. 12/7, 12/8, ark. 20, obręb Wilda),
11) pozwolenie nr 1338/2023 z dnia 04.12.2023 r. na prowadzenie innych działań na obszarze zespołów urbanistyczno-architektonicznych wpisanych do rejestru zabytków,
12) decyzja MKZ nr 241/2024 z dnia 09.09.2024 r. zmieniającej pozwolenie nr 1338/2023 z dnia 04.12.2023 r.,
13) decyzja MKZ nr 73/2025 z dnia 21.03.2025 r. zmieniającej pozwolenie nr 1338/2023 z dnia 04.12.2023 r.
14) zgoda Zarządu Dróg Miejskich z dnia 09.09.2024 r. wraz z warunkami w niej określonymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 521289,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 861000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 521289,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAGARD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302620223
7.3.3) Ulica: Lachowicka 24
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-333
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 521289,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeglądy i naprawy aparatury medycznej i sprzętu, legalizacja wag "4"
- Zakup i dostawa 1 (jednego) samochodu elektrycznego, osobowego typu SUV na potrzeby Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Poznaniu.
- PN 19/11/2025 - asysta Oracle
- Dostawa aparatu do wykrywania sepsy z montażem i szkoleniem
- Zakup sprzętu informatycznego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Poznaniu
- sukcesywna dostawa oleju napędowego do dwóch zbiorników
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycje w gospodarkę wodno-ściekową w Gminie Rajgród
- Budowa miasteczka rowerowego wraz z muszlą koncertową w Pilźnie
- DZP.26.230.2025 Przebudowa podwórza kamienicy zlokalizowanej w Łodzi przy ul. Traugutta 8 poprzez rozszczelnienie powierzchni i zazielenienie powierzchni podwórka zgodnie z PFU
- Remont drogi gminnej, publicznej nr 109902R w km 0+006 ÷ 2+195 i 2+200 ÷3+16 w miejscowości Markowa.
- Utrzymanie zieleni i czystości oraz administrowanie i utrzymanie cmentarzy komunalnych na terenie Miasta i Gminy Ińsko w latach 2026 - 2027
- Remont elewacji wraz z dociepleniem (etap I) i montażem instalacji fotowoltaicznej na elewacji budynku Urzędu Gminy w msc. Długołęka, ul. Robotnicza 12
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





