Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00424529/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Brzesku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZESKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661139
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 51
1.5.2.) Miejscowość: Brzesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 14 68 63 100
1.5.8.) Numer faksu: +48 14 66 30 545
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umbrzesko@brzesko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2eaf386c-8fdc-4836-ab9b-cc64fd2362b31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Brzesku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2eaf386c-8fdc-4836-ab9b-cc64fd2362b3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493338
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039038/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup stanowisk komputerowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00424529
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.19.2025.IP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Brzesku.
1) Zakres przedmiotu zamówienia:
a) Dostawa laptopów:
• Dostawa dziesięciu sztuk laptopów + jeden replikator portów
b) Dostawa kompletnych zestawów komputerowych:
• Dostawa czterdziestu dziewięciu takich samych kompletnych zestawów komputerowych, w których zawierają się: jednostka stacjonarna z monitorem, okablowanie niezbędne do uruchomienia stanowiska (sygnałowe i zasilające) oraz klawiatura i mysz (przewodowe).
2) Wymagania ogólne dotyczące sprzętu:
a) Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, bez wad i uszkodzeń, nieregenerowane, nieużywane i nie będące przedmiotem wystaw i prezentacji oraz o ile nie wyspecyfikowano inaczej w wymaganiach szczegółowych dla urządzeń, wyprodukowane nie wcześniej niż 2023 roku.
b) Wszystkie urządzenia będą pochodziły z oficjalnego, europejskiego kanału dystrybucji z przeznaczeniem na rynek Polski.
c) Urządzenia zostaną dostarczone przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta,
d) Wszystkie urządzenia powinny być zgodne z normami UE i przeznaczone na rynek UE, oraz powinny posiadać certyfikat CE.
e) Dostarczany sprzęt powinien być kompletny i gotowy do uruchomienia, tak aby nie był konieczny zakup dodatkowych elementów czy akcesoriów,
f) Wykonawca dostarczy stosowne potwierdzenie gwarancji sprzętu i zapewniające, że sprzęt objęty jest gwarancją producenta
g) Serwis sprzętu będzie świadczony przez producenta lub jego autoryzowanego partnera serwisowego posiadającego wdrożoną normę min. PN-EN ISO 9001 lub równoważną.
h) Sprzęt dostarczany w ramach niniejszego zamówienia, powinien być objęty min. 36 miesięczną gwarancją i wsparciem producenta chyba, że okres i warunki gwarancji zostały dodatkowo określony w opisie szczegółowym specyfikowanego wyposażenia/sprzętu. W okresie gwarancji Wykonawca jest zobowiązany zapewnić Zamawiającemu:
usuwanie wszelkich wad i nieprawidłowości powstałych na wskutek standardowej i zgodnej z przeznaczeniem eksploatacji przedmiotu zamówienia
przyjmowanie zgłoszeń serwisowych w godzinach 8.00-20.00 (faks lub e-mail) z możliwością zgłaszania awarii bezpośrednio u producenta (na wypadek braku reakcji serwisowej ze strony Wykonawcy)
dostęp do bezpośredniego wsparcia technicznego producenta wraz z prawem do aktualizacji oprogramowania systemowego
W ramach gwarancji wymagane jest wsparcie producenta sprzętu, a czas reakcji na zgłoszenia będzie realizowany w trybie następny dzień roboczy w miejscu instalacji i zastrzeżeniem, że uszkodzone nośniki danych pozostają u Zamawiającego. Ponadto wymagane jest, aby dostarczony poziom wsparcia producenta dawał możliwość kategoryzacji zgłoszeń i w przypadku awarii krytycznych gwarantował natychmiastową pomoc telefoniczną, szybką interwencję specjalisty ds. eskalacji zgłoszeń oraz wizytę serwisanta i/lub wysyłkę uszkodzonych części
Udzielona gwarancja producenta nie wyłącza uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi w stosunku do Wykonawcy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
48620000-0 - Systemy operacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139236,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230231,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139236,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NTT Technology sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132579351
7.3.3) Ulica: Trakt Brzeski 89, Warszawa - Wesoła
7.3.4) Miejscowość: Zakręt
7.3.5) Kod pocztowy: 05-077
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139236,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Usługa wsparcia/ gwarancji producenckiej dla macierzy - 3 szt.
- Ochrona mienia, budynku i osób w Sądzie Rejonowym w Brzesku wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych
- Urządzenia do nakłuwania żył i pobierania krwi, probówki, wymazówki
- Usługa wsparcia/gwarancji producenckiej dla serwerów - 8 szt. i macierzy - 2 szt.
- Wykonanie otworu poszukiwawczo - rozpoznawczego wód termalnych Brzesko GT-1 w miejscowości Brzesko.
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Oleśnicy"
- Dostawa sprzętu komputerowego II
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie w podziale na dwie części
- AD/ZP/154/25 "Dostawa licencji na oprogramowanie serwerowe dla Politechniki Poznańskiej."
- Dostawa i montaż wyposażenia dla szkół podstawowych w gminie Międzyrzecz w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Międzyrzecz"
- Dostawa specjalistycznych pomocy dydaktycznych oraz sprzętów w ramach projektu. "Cyfrowy Uczeń".
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





