eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyDostawa worków typu HDPE lub LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2025-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa worków typu HDPE lub LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lokalna 11

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 327070103

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@master.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1188338

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Gminna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa worków typu HDPE lub LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eef02ec0-1c24-486d-8d18-f98ab5c4ab80

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00492115

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00462272

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DWS/10/2025 r.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 825045,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówieni:

Dostawa worków typu HDPE lub LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.

I. WORKI Z „USZAMI”:
kolor worka pojemność
[l] grubość [mm] liczba worków
w rolce [szt.] liczba rolek [szt.] SUMA worków
[szt.]
ŻÓŁTY
(odpady z metalu i tworzyw sztucznych) 120 0,050 12 59 167 710 004
NIEBIESKI
(odpady z papieru) 120 0,075 12 37 084 445 008
ZIELONY
(odpady ze szkła) 120 0,075 12 20 417 245 004
BRĄZOWY
(odpady kuchenne) 120 0,075 12 2 084 25 008
BRĄZOWY
(odpady kuchenne) 60 0,075 12 22 084 265 008
BRĄZOWY
(odpady zielone) 120 0,075 16
31 250 500 000

= 2 190 032

Dodatkowe wymagania:
 Worek powinien mieć dolny szew (zgrzew) o długości minimum 440 mm; długość worka powinna spełniać wymagania dot. pojemności danego worka.
 Każdy worek powinien posiadać cztery trójkątne fragmenty wystające ponad jego górną krawędź (tzw. „uszy”) o wymiarach pozwalających na swobodne zawiązanie worka.
 Worki powinny być na rolkach, z zastosowaniem perforacji umożliwiającej łatwe oddzielenie poszczególnych egzemplarzy.
 Worki muszą być podzielone na poszczególne frakcje.
 Worki powinny być przeźroczyste lub półprzeźroczyste, umożliwiające wizualną weryfikację ich zawartości.
 Worki powinny być odporne na działanie promieni UV, niskich temperatur oraz środków chemicznych; nie powinny zawierać dodatków kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska.
 Dostawy powinny być zrealizowane na tzw. „europaletach” o wym. 1200 x 800 mm i o maksymalnej wysokości (wraz z europaletą) 1400 mm.
 Na każdym worku należy umieścić nadruk z logiem Zamawiającego, zawierający informacje o odpadach podlegających/niepodlegających gromadzeniu w danym worku. Dokładny wzór nadruku wraz ze wszystkimi danymi podany będzie do wiadomości po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego.
 Worki na paletach mają być kompletne, trwale zapakowane (odporne na przypadkowe rozpakowanie, rozerwanie).

II. WORKI Z TAŚMĄ:
kolor worka pojemność
[l] grubość [mm] liczba worków
w rolce/paczce [szt.] liczba rolek/paczek [szt.] SUMA worków
[szt.]
ŻÓŁTY
(odpady z metalu i tworzyw sztucznych) 120 0,050 12 12 085 145 020
NIEBIESKI
(odpady z papieru) 120 0,075 18 5 835 105 030
ZIELONY
(odpady ze szkła) 120 0,075 12 5 000 60 000
BRĄZOWY
(odpady bio - zielone) 120 0,075 12
12 500 150 000

= 460 050

Dodatkowe wymagania:
 Worek powinien mieć dolny szew (zgrzew) o długości minimum 440 mm; długość worka powinna spełniać wymagania dot. pojemności danego worka.
 Każdy worek powinien posiadać taśmę ściągającą w górnej części worka umieszczoną w tunelu o wymiarach pozwalających na swobodne zawiązanie worka.
 Worki powinny być na rolkach z zastosowaniem perforacji bądź paczkach.
 Worki muszą być podzielone na poszczególne frakcje.
 Worki powinny być przeźroczyste lub półprzeźroczyste, umożliwiające wizualną weryfikację ich zawartości.
 Worki powinny być odporne na działanie promieni UV, niskich temperatur oraz środków chemicznych; nie powinny zawierać dodatków kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska.
 Dostawy powinny być zrealizowane na tzw. „europaletach” o wym. 1200 x 800 mm i o maksymalnej wysokości (wraz z europaletą) 1400 mm.
 Na każdym worku należy umieścić nadruk z logiem Zamawiającego, zawierający informacje o odpadach podlegających/niepodlegających gromadzeniu w danym worku. Dokładny wzór nadruku wraz ze wszystkimi danymi podany będzie do wiadomości po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego.
 Worki na paletach mają być kompletne, trwale zapakowane (odporne na przypadkowe rozpakowanie, rozerwanie).


2. Warunki Gwarancji:
Wymagany okres gwarancji przez Zamawiającego: 12 miesięcy od daty podpisania każdorazowego protokołu zdawczo-odbiorczego.

3. Inne warunki mające wpływ na przedmiot zamówienia:
Na wypadek pojawienia się wątpliwości co do jakości dostarczonych worków, Zamawiający, w każdym momencie trwania okresu gwarancyjnego, dopuszcza wezwanie Wykonawcy do przedłożenia sprawozdania z wynikami badań w zakresie pomiaru grubości worków świadczącego o tym, że dostarczone worki spełniają wymagania ujęte w Opisie Przedmiotu Zamówienia.


III. Termin płatności:
14 dni od dnia podpisania przez dwie strony protokołu zdawczo odbiorczego oraz dostawy fv do siedziby zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 825045,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82504535 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERG Bieruń Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832049439

7.3.3) Ulica: Chemików 163

7.3.4) Miejscowość: Bieruń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-150

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82504535 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-10-22 do 2026-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.