Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00373229/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-12
- 2025/BZP 00381797/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa utylizacji artykułów przemysłowych, zwierzęcych i roślinnych w IAS Warszawa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Felińskiego 2b
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-513
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.warszawa@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mazowieckie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-warszawie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/227066/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa utylizacji artykułów przemysłowych, zwierzęcych i roślinnych w IAS Warszawa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98e4dde3-7b4a-4ac5-9343-8e9a3aa4b01e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00489480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054893/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Usługa utylizacji artykułów przemysłowych, zwierzęcych i roślinnych w IAS Warszawa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00373229
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/45/2025/U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 185786,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – usługi odbioru i utylizacji artykułów przemysłowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz sposób i wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, określają:1. wzory umowy wraz z załącznikami, które stanowią odpowiednio - Załącznik nr 2a do SWZ (dla części 1 przedmiotu zamówienia)
2. opis przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
4.5.5.) Wartość części: 148570 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – usługi odbioru, transportu i utylizacji artykułów zwierzęcych i roślinnych zatrzymanych na przejściach granicznych Warszawa-Okęcie i Radom-Sadków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz sposób i wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, określają:1. wzory umowy wraz z załącznikami, które stanowią odpowiednio - Załącznik nr 2b do SWZ (dla części 2 przedmiotu zamówienia)
2. opis przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.5.) Wartość części: 37216,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124151,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129529,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124151,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "ABBA-EKOMED" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790168464
7.3.3) Ulica: Filomatów Pomorskich
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
I. Transport – P.W. HC-POL Henryk Celmer, II. Transport – Usługi Transportowe Andrzej Gąsiorowski, III. Zagospodarowanie – Zakład Gospodarowania Odpadami „EKO ALF”, IV. Zagospodarowanie – P.W. LS-PLUS Sp. z o. o.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124151,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57312,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57312,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBIORNICA SKÓRZEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212675534
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej
7.3.4) Miejscowość: Skórzec
7.3.5) Kod pocztowy: 08-114
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57312,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Oferta nr 1 - POLSKA GRUPA RECYKLINGU PROEKO” Sp. z o. o., ul. Sikorskiego, nr 5, 05-119 LEGIONOWO-ŁAJSKI.
Oferta nr 2 - Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe „ABBA-EKOMED” Sp. z o. o., ul. Filomatów Pomorskich nr 8, 87-100 Toruń. Wyznaczono miejsce składania ofert https://ias-warszawa.ezamawiajacy.pl/pn/ias-warszawa/demand/227066/notice/public/details do dnia 22.09.2024 r. do godz. 8.00. Otwarcie ofert nastąpiło poprzez wykorzystanie strony postępowania w dniu 22.09.2024 r. do godz. 8:30.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr255 im. C.K.Norwida w Warszawie w 2026 r.
- OBSŁUGA SERWISOWA (FSMA) URZĄDZEŃ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON, XEROX i Konica Minolta dla potrzeb ZAKŁADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z karty chemioterapii określonych w 3 pakietach.
- Dostarczanie obiadów do ośrodków wsparcia. Część 3.
- Dostawa termowagi sprzężonej ze spektrometrem masowym.
- Przygotowywanie i dowożenie gorących zestawów obiadowych uczestnikom Ośrodka Wsparcia i Rehabilitacji dla Osób Niepełnosprawnych przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Nowe Warpno w 2026 roku
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH
- Odbiór, transport i zagospodarowanie wybranych frakcji odpadów komunalnych.
- Usługa odbioru i wywozu odpadów komunalnych i gastronomicznych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Sosnowica w 2026 roku
- Świadczenie usług czyszczenia zbiorników urządzeń sozotechnicznych i zbiorników zawierających mieszaninę wody i glikolu oraz odbioru, transportu, zbierania lub przetwarzania odpadów niebezp. (...)
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





