eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › Zorganizowanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Świeciu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Świeciu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świecie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351067

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 124

1.5.2.) Miejscowość: Świecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 333 23 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@swiecie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiecie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Świeciu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40ef1e46-34de-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021276/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Zorganizowanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Świeciu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349787/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-ROŚiGK.271.30.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na zorganizowaniu i obsłudze Strefy Płatnego Parkowania (dalej SPP) na terenie miasta Świecia, wraz z dostawą i montażem urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych oraz innych urządzeń, w tym oprogramowania niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania SPP.
2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowania odpowiednią ilością osób niezbędną do prawidłowego funkcjonowania SPP, realizujących zadania biurowe oraz zadania kontrolerów SPP.
3. Zasady funkcjonowania SPP zostały określone w Uchwale Nr 369/22 Rady Miejskiej w Świeciu z dnia 8 września 2022 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na terenie miasta Świecia, wysokości stawek opłaty za postój oraz określenia sposobu pobierania opłaty.
4. SPP w Świeciu obejmuje następujące ulice:
a) ul. Klasztorna od ul. Mickiewicza do ul. Sądowej;
b) ul. 10-go Lutego od ul. Mickiewicza do ul. Sądowej;
c) ul. Kopernika;
d) ul. Batorego;
e) Duży Rynek;
f) Mały Rynek;
g) ul. Grzymisława.

5. Strefa posiada ok. 240 miejsc parkingowych oraz oznakowanie poziome (koperty) i pionowe.
6. Pobór opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w wyznaczonych miejscach SPP obowiązuje w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 do 1700, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
7. Wszelkie opłaty związane z obsługą SPP zostały szczegółowo omówione w SWZ oraz ww. Uchwale.
8. Szczegółowe wymagania dotyczące prowadzenia i administrowania SPP, obowiązki Wykonawcy zamówienia, wymagania dotyczące zorganizowania i wyposażenia biura SPP, wymagania w zakresie stosowania systemu płatności mobilnych, wymagania dotyczące bieżącego utrzymywania SPP, wymagania techniczne parkomatów zostały opisane w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38730000-1 - Parkometry

51214000-5 - Usługi instalowania parkometrów

50316000-3 - Konserwacja i naprawa maszyn do wydawania biletów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190276,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190276,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190276,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: City Parking Group S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762195667

7.3.3) Ulica: Budowlanych 3

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Płatności mobilne nazwa podwykonawcy Sky Cash


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190276,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Obowiązującą formą wynagrodzenia Wykonawcy będzie wynagrodzenie brutto określone wskaźnikiem procentowym w wysokości 69,8 % podanym w Formularzu ofertowym Wykonawcy przemnożonym przez sumę brutto wpływów uzyskanych z tytułu prowadzenia SPP. Umowa obowiązuje od 01.12.2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.