eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › Zorganizowanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Świeciu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zorganizowanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Świeciu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świecie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351067

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Wojska Polskiego 124

1.4.2.) Miejscowość: Świecie

1.4.3.) Kod pocztowy: 86-100

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.4.7.) Numer telefonu: 52 333 23 10

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@swiecie.eu

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiecie.eu

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357466

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-21

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00349787/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-09-23 09:00

Po zmianie:
2022-09-29 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-09-23 09:15

Po zmianie:
2022-09-29 09:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-10-22

Po zmianie:
2022-10-28

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający dokonał zmiany SWZ oraz zmiany w Załączniku Nr 3 do SWZ projektowanych postanowieniach umowy. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z powyższymi zmianami. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ust. 17 pkt 6
Przed zmianą:
6) Wykonawca na własny koszt jest zobowiązany, na polecenie Zamawiającego, do czasowego wyłączenia parkomatów z użytkowania i w razie konieczności ich demontażu w przypadku tymczasowego wyłączenia ulicy z ruchu m.in. wskutek wykonywania robót budowlanych, budowy, przebudowy, remontu elementów pasa drogowego ulicy, odbywających się imprez, na której posadowiono parkomat. Wyżej wymienione ograniczenia mają zastosowanie wyłącznie w sytuacjach nagłych, wyjątkowych i niemożliwych do przewidzenia na etapie prowadzenia postepowania przetargowego.
Po zmianie:
6) Wykonawca na własny koszt jest zobowiązany, na polecenie Zamawiającego, do czasowego wyłączenia parkomatów z użytkowania i w razie konieczności ich demontażu w przypadku tymczasowego wyłączenia ulicy z ruchu m.in. wskutek wykonywania robót budowlanych, budowy, przebudowy, remontu elementów pasa drogowego ulicy, odbywających się imprez, na której posadowiono parkomat. Wyżej wymienione ograniczenia mają zastosowanie wyłącznie w sytuacjach nagłych, wyjątkowych i nie będą dotyczyły więcej niż 2 parkomatów.
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ust. 17 pkt. 8

Przed zmianą:
8) Wykonawca na polecenie i we wskazane przez Zamawiającego miejsce przeprowadzi bezpłatną zmianę lokalizacji parkomatów. Takie działanie brane są pod uwagę w sytuacjach wyjątkowych i niemożliwymi do przewidzenia na etapie prowadzenia postępowania przetargowego, np. nieprzewidziane prace budowlane.
Po zmianie:
8) Wykonawca na polecenie i we wskazane przez Zamawiającego miejsce przeprowadzi zmianę lokalizacji parkomatów. Przeniesienie może nastąpić w sytuacjach wyjątkowych i nieodpłatnie dotyczyć będzie 1 parkomatu.

Zamawiający wprowadza zmiany w Załączniku Nr 3 do SWZ Projektowane postanowienia umowy

§ 3 ust. 3 pkt 14
Przed zmianą
14) Każdorazowe tymczasowe wyłączenie urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych wskutek np. robót budowlanych, imprez lub innych zdarzeń Wykonawca dokonywać będzie na własny koszt w porozumieniu z Zamawiającym.
Po zmianie
14) Tymczasowe wyłączenie urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych wskutek np. robót budowlanych, imprez lub innych zdarzeń Wykonawca dokonywać będzie na własny koszt w porozumieniu z Zamawiającym i w okresie realizacji przedmiotu umowy nie przekroczy 2 parkomatów.

§ 9
Przed zmianą:
1. Zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp Zamawiający wymaga na czas realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wskazanych osób:
Po zmianie:
1. Zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp Zamawiający wymaga na czas realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, do obowiązków których należeć będzie wykonywanie zadań biurowych oraz kontrolerów SPP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.