Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00349787/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
- 2022/BZP 00486136/01 - Wynik z dnia 2022-12-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zorganizowanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Świeciu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świecie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351067
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wojska Polskiego 124
1.4.2.) Miejscowość: Świecie
1.4.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.4.7.) Numer telefonu: 52 333 23 10
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@swiecie.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiecie.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357466
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00349787/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-09-23 09:00
Po zmianie:
2022-09-29 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-09-23 09:15
Po zmianie:
2022-09-29 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-10-22
Po zmianie:
2022-10-28
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
Przed zmianą:
6) Wykonawca na własny koszt jest zobowiązany, na polecenie Zamawiającego, do czasowego wyłączenia parkomatów z użytkowania i w razie konieczności ich demontażu w przypadku tymczasowego wyłączenia ulicy z ruchu m.in. wskutek wykonywania robót budowlanych, budowy, przebudowy, remontu elementów pasa drogowego ulicy, odbywających się imprez, na której posadowiono parkomat. Wyżej wymienione ograniczenia mają zastosowanie wyłącznie w sytuacjach nagłych, wyjątkowych i niemożliwych do przewidzenia na etapie prowadzenia postepowania przetargowego.
Po zmianie:
6) Wykonawca na własny koszt jest zobowiązany, na polecenie Zamawiającego, do czasowego wyłączenia parkomatów z użytkowania i w razie konieczności ich demontażu w przypadku tymczasowego wyłączenia ulicy z ruchu m.in. wskutek wykonywania robót budowlanych, budowy, przebudowy, remontu elementów pasa drogowego ulicy, odbywających się imprez, na której posadowiono parkomat. Wyżej wymienione ograniczenia mają zastosowanie wyłącznie w sytuacjach nagłych, wyjątkowych i nie będą dotyczyły więcej niż 2 parkomatów.
IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ust. 17 pkt. 8
Przed zmianą:
8) Wykonawca na polecenie i we wskazane przez Zamawiającego miejsce przeprowadzi bezpłatną zmianę lokalizacji parkomatów. Takie działanie brane są pod uwagę w sytuacjach wyjątkowych i niemożliwymi do przewidzenia na etapie prowadzenia postępowania przetargowego, np. nieprzewidziane prace budowlane.
Po zmianie:
8) Wykonawca na polecenie i we wskazane przez Zamawiającego miejsce przeprowadzi zmianę lokalizacji parkomatów. Przeniesienie może nastąpić w sytuacjach wyjątkowych i nieodpłatnie dotyczyć będzie 1 parkomatu.
Zamawiający wprowadza zmiany w Załączniku Nr 3 do SWZ Projektowane postanowienia umowy
§ 3 ust. 3 pkt 14
Przed zmianą
14) Każdorazowe tymczasowe wyłączenie urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych wskutek np. robót budowlanych, imprez lub innych zdarzeń Wykonawca dokonywać będzie na własny koszt w porozumieniu z Zamawiającym.
Po zmianie
14) Tymczasowe wyłączenie urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych wskutek np. robót budowlanych, imprez lub innych zdarzeń Wykonawca dokonywać będzie na własny koszt w porozumieniu z Zamawiającym i w okresie realizacji przedmiotu umowy nie przekroczy 2 parkomatów.
§ 9
Przed zmianą:
1. Zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp Zamawiający wymaga na czas realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wskazanych osób:
Po zmianie:
1. Zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp Zamawiający wymaga na czas realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, do obowiązków których należeć będzie wykonywanie zadań biurowych oraz kontrolerów SPP.
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Remont z ociepleniem elewacji budynku użytkowego wpisanego do rejestru zabytków, przy ul. Sądowej 5 w Świeciu. Postepowanie zamieszczone będzie na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl
- Rozbudowa i termomodernizacja budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Świeciu
więcej: przetargi w Świeciu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.