Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie w elektronikę i multimedia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771505020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Średnia 4A
1.5.2.) Miejscowość: Człuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sp1@czluchow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp1czluchow.edupage.org
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie w elektronikę i multimedia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a0b3f27-b9bf-4df5-91fb-865c3bfdf834
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482752
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00408878/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie w elektronikę i multimedia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Kompetencje kluczowe w Człuchowie na 6.0! współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Priorytetu 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza EFS+, Działania 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a0b3f27-b9bf-4df5-91fb-865c3bfdf8343.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a0b3f27-b9bf-4df5-91fb-865c3bfdf834
Komunikacja o udzielenie zamówienia publicznego odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a0b3f27-b9bf-4df5-91fb-865c3bfdf834
Szczegółowe informacje dotyczące środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, znajdują się w SWZ część III. UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA oraz część VIII. PROCEDURA PRZYGOTOWANIA ZŁOŻENIA OFERTY.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje wykonawcy przekazują elektronicznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a0b3f27-b9bf-4df5-91fb-865c3bfdf834
Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, w tym informacje dotyczące wymogu użycia podpisu elektronicznego, znajdują się w SWZ część III. UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA oraz część VIII. PROCEDURA PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ część XI. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP1.26.06.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Dostawa urządzeń komputerowych i akcesoriów oraz urządzenia wielofunkcyjnego obejmuje swym zakresem dostawę następujących produktów:
1) komputer na nauki gry w szachy – 1 szt.,
2) tablet - do zajęć teatralnych – 1 szt.,
3) laptop - do zajęć sceniczny mix językowy – 1 zestaw,
4) smartfon – 1 szt.,
5) laptop - do zajęć blended learningowych – 4 zestawy,
6) głośniki – 4 zestawy,
7) tablet - do przedmiotów przyrodniczych – 8 szt.,
8) rysik do tabletu – 8 szt.,
9) słuchawki nauszne – 10 szt.,
10) urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.,
11) laptop - do pracowni komputerowej – 23 zestawy,
12) komputer stacjonarny – 1 zestaw,
13) monitor do komputera LED – 1 szt.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie, ul. Średnia 4a.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy) dla części 1 stanowiących załącznik nr 2.1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisano w SWZ część IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA § 7. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji producenta
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Dostawa urządzeń multimedialnych, audio i audiowizualnych obejmuje swym zakresem dostawę następujących produktów:
1) interaktywna ścianka z aplikacjami edukacyjnymi – 1 zestaw,
2) monitor interaktywny - do zajęć z chemii – 2 szt.,
3) kamera cyfrowa – 1 szt.,
4) aparat fotograficzny – 1 szt.,
5) zestaw interaktywny – 4 zestawy,
6) rzutnik multimedialny – 6 szt.,
7) monitor interaktywny - do pracowni biologicznej – 1 szt.,
8) przenośny głośnik – 3 szt.,
9) kolumna aktywna mobilna do nagłaśniania – 2 szt.,
10) mikrofony bezprzewodowe – 3 zestawy.
Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie, ul. Średnia 4a.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy) dla części 2 stanowiących załącznik nr 2.2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
38652100-1 - Projektory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisano w SWZ część IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA § 7. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji producenta
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
- oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu opisano szczegółowo w SWZ część V. KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW § 4. Informacja o podmiotowych środkach dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wymagane przedmiotowe środki dowodowe, których złożenia wraz z ofertą żąda zamawiający, zostały wymienione w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym odpowiednio do części zamówienia załącznik nr 1.1. lub 1.2 do SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, o ile przedmiotowy środek dowodowy nie służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4 do SWZ), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania każdego z nich.
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisano w SWZ część V. KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW § 9. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz w projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy) stanowiących odpowiednio do części zamówienia załącznik nr 2.1 lub 2.2 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a0b3f27-b9bf-4df5-91fb-865c3bfdf834
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-28 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, opisano w SWZ część V. KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW § 1a.INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie w elektronikę i multimedia
- Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, maszyn i urządzeń dla Warsztatów Szkolnych Samochodowych w Czarnem
- Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Człuchowskiego w sezonie zimowym 2025/2026
- Zagospodarowanie terenu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w m. Wierzchowo _ Dworzec
- Dostawa i wdrożenie rozwiązań informatycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miejska Człuchów"
- Usługi odśnieżania dróg powiatowych Powiatu Człuchowskiego w sezonie zimowym 2025/2026
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu informatycznego - zakup komputerów AIO oraz laptopów dla pracowników DWOMP
- Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu informatycznego - zakup komputerów AIO oraz laptopów dla pracowników DWOMP
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla SP 15 w ramach projektu "Przyszłość zaczyna się w raciborskich szkołach"
- Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie w elektronikę i multimedia
- Dostawa monitorów oraz kontrolerów wideo.
- Zakup i dostawa 14 szt. komputerów przenośnych na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.