Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00478657/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w m. Wierzchowo _ Dworzec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CZŁUCHOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Człuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@czluchow.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w m. Wierzchowo _ Dworzec
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f1be3fe-4ee0-4859-a7bf-895abf14bebd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00475926
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030601/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Zielony Powiat - Efektywność Energetyczna i Termomodernizacja Budynków Użyteczności Publicznej Etap I
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_czluchow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_czluchow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia
18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_czluchow
3. Rejestracja i korzystanie z Platformy zakupowej jest dla wykonawcy bezpłatne.
4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,
w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
5. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
6. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
wykonawcy.
7. Zgodnie z 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z platformazakupowa.pl.
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Wykonawca może zwrócić się do
zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
9. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania
odpowiednio ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed
upływem terminu składania odpowiednio ofert.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.31.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia zrealizowany ma być w formule „zaprojektuj i wykonaj” w ramach zadania pn. Zagospodarowanie terenu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii działka nr ew. 154/6, obręb geodezyjny Wierzchowo, gmina Człuchów, zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno – Użytkowego załącznik nr 8 do swz. Przedmiot umowy jest elementem zadania inwestycyjnego pn. Zielony Powiat – Efektywność Energetyczna I Termomodernizacyjna Budynków Użyteczności Publicznej Etap I.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
A) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli w okresie ostatnich 5 lat dla robót budowlanych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, zrealizował - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na zagospodarowaniu terenu, parku lub skweru lub placu z elementami małej infrastruktury o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto i że robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujący, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia (o której mowa powyżej) musi się wykazać przynajmniej jeden z wykonawców że zrealizował te roboty samodzielnie i będzie uczestniczył osobiście w wykonywaniu zamówienia.B) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą - Kierownika robót. Osoba ta musi posiadać ważne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz wykazać się przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa – w przypadku gdy są wymagane odrębnymi przepisami obowiązującymi w danym kraju. Wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 24 miesięcy pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w zakresie wykonawstwa, przy realizacji robót budowlanych. Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe na danym stanowisku rozumie się łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót budowlanych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
5. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian do niniejszej umowy:1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia po stronie Zamawiającego i Wykonawcy. W sytuacji zmiany osób uczestniczących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykonania zleconych prac przez osoby o tym samym poziomie merytorycznym, co dotychczasowi pracownicy, z uwzględnieniem umówionego doświadczenia zawodowego.
2) W przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) zmiany w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy np. stawki podatku od towarów i usług,
4) Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn uniemożliwiających dotrzymanie Terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:
a) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
b) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
c) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
d) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
e) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Przez siłę wyższą na gruncie niniejszej umowy rozumie się zdarzenia, których wystąpienie jest niezależne od Stron i którym nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki.
f) Wystąpienia przerw w wykonywaniu przedmiotu umowy z powodów, za które odpowiada Zamawiający.
5) Zmiany podwykonawców na skutek:
a) wprowadzenia nowego podwykonawcy,
b) rezygnacji dotychczasowego podwykonawcy,
c) zmiany wartości lub zakresu przewidywanego do wykonania przez podwykonawców.
6) zmiany wartości umowy w szczególności:
a) zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy w szczególności na skutek: zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w wyniku wystąpienia m.in. zmian Programu Funkcjonalno-Użytkowego, wystąpienia robót zaniechanych; konieczności obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy o wartość wad stwierdzonych w czasie odbioru końcowego przedmiotu umowy, które nie uniemożliwiają użytkowania przedmiotu umowy, a nie jest możliwe usunięcie ich w wymaganym przez Zamawiającego terminie,
b) zwiększenie wartości umowy na skutek realizacji dodatkowych usług lub robót budowlanych, o których mowa w ust. 1, wartość każdej kolejnej zmiany w tym zakresie nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, do rozliczenia dodatkowych robót (jeżeli wystąpią) przyjmuje się formę wynagrodzenia kosztorysowego;
7) zmiana zakresu umowy w szczególności na skutek:
a) zmian Programu Funkcjonalno-Użytkowego; wystąpienia robót zaniechanych itp.,
b) wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych usług lub robót budowlanych przez tego samego wykonawcę, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie warunki określone w art. 455 ust.1 pkt 3 Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-04 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy umieścić na https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_czluchow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-04 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Zagospodarowanie terenu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w m. Wierzchowo _ Dworzec
- Dostawa i wdrożenie rozwiązań informatycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miejska Człuchów"
- Usługi odśnieżania dróg powiatowych Powiatu Człuchowskiego w sezonie zimowym 2025/2026
- Budowa oświetlenia na terenie miejscowości Piaskowo
- Dostawa środków higienicznych tj. pieluchomajtek, podkładów, podpasek i myjek do ciała.
- Modernizacja dróg gminnych
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa funkcjonowania infrastruktury zaopatrzenia w wodę w Gminie Padew Narodowa
- "Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z pompami ciepła, montażem paneli hybrydowych PVT oraz układem sterowania"
- Montaż magazynu energii dla istniejącej farmy fotowoltaicznej
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont toalety publicznej w Parku Kultury w Powsinie - etap I".
- Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Małych w ramach programu "Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół
- Modernizacja obiektu sportowego PROMIEŃ Mikluszowice w msc. Mikluszowice
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.