Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, maszyn i urządzeń dla Warsztatów Szkolnych Samochodowych w Czarnem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CZŁUCHOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Człuchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@czluchow.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, maszyn i urządzeń dla Warsztatów Szkolnych Samochodowych w Czarnem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8b676af-bdd6-49b8-bb51-3413ae2d20fa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00478626
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030601/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie powiatu człuchowskiego poprzez modernizację i rozbudowę ZST w Człuchowie oraz ZSP w Czarnem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027, Priorytetu 6. Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFRR), Działania 6.2 Infrastruktura edukacji włączającej i zawodowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_czluchow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_czluchow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia
18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_czluchow
3. Rejestracja i korzystanie z Platformy zakupowej jest dla wykonawcy bezpłatne.
4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,
w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
5. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
6. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
wykonawcy.
7. Zgodnie z 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z platformazakupowa.pl.
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Wykonawca może zwrócić się do
zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
9. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania
odpowiednio ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed
upływem terminu składania odpowiednio ofert.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), uprzejmie informujemy że:
1) Administratorem danych osobowych jest Starosta Powiatu Człuchowskiego
2) Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail iod@czluchow.org.pl; telefon 59 83 43 461 wew. 42;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, maszyn i urządzeń dla Warsztatów Szkolnych Samochodowych w Czarnem.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.21.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część nr 1 – Symulatory nauki jazdy
a) na kategorię B prawa jazdy – 3 szt;
b) na kategorię C prawa jazdy – 1 szt.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscowości Czarne na potrzeby Warsztatów Szkolnych Samochodowych w Czarnem ul. Leśna 2a Zespołu Szkół Technicznych w Człuchowie, w ramach realizacji programu „Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego poprzez modernizację i rozbudowę Zespołu Szkół Technicznych w Człuchowie oraz Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Czarnem”.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34150000-3 - Symulatory
51500000-7 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów oddzielnie dla każdej części, w kryteriach, którym przypisano następujące znaczenie:
1) Cena (C) - waga 60%;
2) Termin wykonania ( T ) – 20 %;
3) Okres gwarancji na przedmiot zamówienia (G) – waga 10 %;
4) Parametry techniczne/ogólne ( PTO ) – waga 10 %.
2. Sposób oceny ofert:
1) Punkty za kryterium „ cena” będą obliczone wg poniższego wzoru:
C = [(CN / CR) x 60%] x 100
Wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku, gdzie:
C – liczba punktów dla kryterium „cena”
CN – najniższa oferowana cena,
CR – cena oferty rozpatrywanej
Cena oferty jest ceną brutto.
2) Punkty za kryterium „Termin wykonania” przedmiotu zamówienia, licząc od zawarcia umowy, przyznawane będą w poniższy sposób:
a) 7 miesięcy – 0 pkt;
b) 6 miesięcy – 2 pkt;
c) 5 miesięcy – 5 pkt;
d) 4 miesiące – 8 pkt;
e) 3 miesiące – 10 pkt;
f) 2 miesiące – 15 pkt;
g) 1 miesiąc – 20 pkt.
3) Punkty za kryterium „Okres gwarancji” przyznawane będą za przedmiot zamówienia w poniższy sposób:
a) 12 miesięcy gwarancji – 0 pkt,
b) 24 miesiące gwarancji – 5 pkt.
c) 36 miesięcy gwarancji – 10 pkt.
W przypadku różnych okresów gwarancji proponowanych przez Wykonawcę dla przedmiotu zamówienia w tym samym pakiecie (części), Zamawiający dokona obliczenia ilości punktów wg średniej arytmetycznej okresu gwarancji - dla danego pakietu.
4) Punkty za kryterium „Parametry techniczne lub ogólne” przyznawane będą za przedmiot zamówienia w poniższy sposób:
Parametry techniczne lub ogólne (ilość pkt. przyznana ofercie badanej)
PTO = ------------------------------------------------------------------------------------------------- x 10 % x 100
Parametry techniczne lub ogólne (max. ilość pkt możliwa do uzyskania w danej części)
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + T + G + PTO
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
T – punkty uzyskane w kryterium „Termin wykonania”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji na przedmiot zamówienia”,
PTO - punkty uzyskane w kryterium „Parametry techniczne lub ogólne”.
4. Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie wg ww. kryteriów.
5. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę, oddzielnie dla każdej części.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
7. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania ( T )
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia (G)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne/ogólne ( PTO )
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część nr 2 – Maszyny i urządzenia
a) Analizator spalin – 1 szt;
b) Dymomierz – 1 szt;
c) Urządzenie do pomiaru geometrii kół – 1 szt;
d) Podnośnik dwukolumnowy – 2 szt;
e) Podnośnik nożycowy – 1 szt;
f) Montażownica – 1 szt;
g) Wyważarka kół – 1 szt.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscowości Czarne na potrzeby Warsztatów Szkolnych Samochodowych w Czarnem ul. Leśna 2a Zespołu Szkół Technicznych w Człuchowie, w ramach realizacji programu „Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego poprzez modernizację i rozbudowę Zespołu Szkół Technicznych w Człuchowie oraz Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Czarnem”.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31720000-9 - Urządzenia elektromechaniczne
51500000-7 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów oddzielnie dla każdej części, w kryteriach, którym przypisano następujące znaczenie:
1) Cena (C) - waga 60%;
2) Termin wykonania ( T ) – 20 %;
3) Okres gwarancji na przedmiot zamówienia (G) – waga 10 %;
4) Parametry techniczne/ogólne ( PTO ) – waga 10 %.
2. Sposób oceny ofert:
1) Punkty za kryterium „ cena” będą obliczone wg poniższego wzoru:
C = [(CN / CR) x 60%] x 100
Wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku, gdzie:
C – liczba punktów dla kryterium „cena”
CN – najniższa oferowana cena,
CR – cena oferty rozpatrywanej
Cena oferty jest ceną brutto.
2) Punkty za kryterium „Termin wykonania” przedmiotu zamówienia, licząc od zawarcia umowy, przyznawane będą w poniższy sposób:
a) 7 miesięcy – 0 pkt;
b) 6 miesięcy – 2 pkt;
c) 5 miesięcy – 5 pkt;
d) 4 miesiące – 8 pkt;
e) 3 miesiące – 10 pkt;
f) 2 miesiące – 15 pkt;
g) 1 miesiąc – 20 pkt.
3) Punkty za kryterium „Okres gwarancji” przyznawane będą za przedmiot zamówienia w poniższy sposób:
a) 12 miesięcy gwarancji – 0 pkt,
b) 24 miesiące gwarancji – 5 pkt.
c) 36 miesięcy gwarancji – 10 pkt.
W przypadku różnych okresów gwarancji proponowanych przez Wykonawcę dla przedmiotu zamówienia w tym samym pakiecie (części), Zamawiający dokona obliczenia ilości punktów wg średniej arytmetycznej okresu gwarancji - dla danego pakietu.
4) Punkty za kryterium „Parametry techniczne lub ogólne” przyznawane będą za przedmiot zamówienia w poniższy sposób:
Parametry techniczne lub ogólne (ilość pkt. przyznana ofercie badanej)
PTO = ------------------------------------------------------------------------------------------------- x 10 % x 100
Parametry techniczne lub ogólne (max. ilość pkt możliwa do uzyskania w danej części)
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + T + G + PTO
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
T – punkty uzyskane w kryterium „Termin wykonania”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji na przedmiot zamówienia”,
PTO - punkty uzyskane w kryterium „Parametry techniczne lub ogólne”.
4. Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie wg ww. kryteriów.
5. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę, oddzielnie dla każdej części.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
7. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania ( T )
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia (G)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne/ogólne ( PTO )
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część nr 3 - Pomoce dydaktyczne
a) Dwuobwodowy układ hamulcowy – 1 szt;
b) ABS, ASR- system regulacji hamowania – 1 szt;
c) Most napędowy model – 1 szt;
d) Stanowisko Oświetlenie pojazdu – 1 szt;
e) Pneumatyczny układ hamulcowy ciężarówki – 1 szt;
f) Sensoryka pojazdu – 1 szt;
g) Skrzynia biegów automatyczna na stojaku - 1 szt;
h) System bezpieczeństwa biernego – 1 szt;
i) System sterowania silnikiem Common Rail – 1 szt;
j) System sterowania silnikiem Motronic – 1 szt;
k) Układy zapłonowe pojazdów – 1 szt;
l) Zestaw czujników elektronicznych pojazdu – 1 szt.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscowości Czarne na potrzeby Warsztatów Szkolnych Samochodowych w Czarnem ul. Leśna 2a Zespołu Szkół Technicznych w Człuchowie, w ramach realizacji programu „Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego poprzez modernizację i rozbudowę Zespołu Szkół Technicznych w Człuchowie oraz Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Czarnem”.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51500000-7 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów oddzielnie dla każdej części, w kryteriach, którym przypisano następujące znaczenie:
1) Cena (C) - waga 60%;
2) Termin wykonania ( T ) – 20 %;
3) Okres gwarancji na przedmiot zamówienia (G) – waga 10 %;
4) Parametry techniczne/ogólne ( PTO ) – waga 10 %.
2. Sposób oceny ofert:
1) Punkty za kryterium „ cena” będą obliczone wg poniższego wzoru:
C = [(CN / CR) x 60%] x 100
Wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku, gdzie:
C – liczba punktów dla kryterium „cena”
CN – najniższa oferowana cena,
CR – cena oferty rozpatrywanej
Cena oferty jest ceną brutto.
2) Punkty za kryterium „Termin wykonania” przedmiotu zamówienia, licząc od zawarcia umowy, przyznawane będą w poniższy sposób:
a) 7 miesięcy – 0 pkt;
b) 6 miesięcy – 2 pkt;
c) 5 miesięcy – 5 pkt;
d) 4 miesiące – 8 pkt;
e) 3 miesiące – 10 pkt;
f) 2 miesiące – 15 pkt;
g) 1 miesiąc – 20 pkt.
3) Punkty za kryterium „Okres gwarancji” przyznawane będą za przedmiot zamówienia w poniższy sposób:
a) 12 miesięcy gwarancji – 0 pkt,
b) 24 miesiące gwarancji – 5 pkt.
c) 36 miesięcy gwarancji – 10 pkt.
W przypadku różnych okresów gwarancji proponowanych przez Wykonawcę dla przedmiotu zamówienia w tym samym pakiecie (części), Zamawiający dokona obliczenia ilości punktów wg średniej arytmetycznej okresu gwarancji - dla danego pakietu.
4) Punkty za kryterium „Parametry techniczne lub ogólne” przyznawane będą za przedmiot zamówienia w poniższy sposób:
Parametry techniczne lub ogólne (ilość pkt. przyznana ofercie badanej)
PTO = ------------------------------------------------------------------------------------------------- x 10 % x 100
Parametry techniczne lub ogólne (max. ilość pkt możliwa do uzyskania w danej części)
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + T + G + PTO
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
T – punkty uzyskane w kryterium „Termin wykonania”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji na przedmiot zamówienia”,
PTO - punkty uzyskane w kryterium „Parametry techniczne lub ogólne”.
4. Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie wg ww. kryteriów.
5. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę, oddzielnie dla każdej części.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
7. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania ( T )
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia (G)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne/ogólne ( PTO )
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część nr 4 – Modele silników
a) Silnik rzędowy benzynowy- model – 1 szt;
b) Silnik rzędowy diesel- model – 1 szt;
c) Stanowisko dydaktyczne silnika ZI wyposażonego w układ zasilania bezpośredniego wtrysku benzyny TSI, TFSI – 1 szt.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscowości Czarne na potrzeby Warsztatów Szkolnych Samochodowych w Czarnem ul. Leśna 2a Zespołu Szkół Technicznych w Człuchowie, w ramach realizacji programu „Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego poprzez modernizację i rozbudowę Zespołu Szkół Technicznych w Człuchowie oraz Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Czarnem”.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34310000-3 - Silniki do pojazdów i części silników
51500000-7 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów oddzielnie dla każdej części, w kryteriach, którym przypisano następujące znaczenie:
1) Cena (C) - waga 60%;
2) Termin wykonania ( T ) – 20 %;
3) Okres gwarancji na przedmiot zamówienia (G) – waga 10 %;
4) Parametry techniczne/ogólne ( PTO ) – waga 10 %.
2. Sposób oceny ofert:
1) Punkty za kryterium „ cena” będą obliczone wg poniższego wzoru:
C = [(CN / CR) x 60%] x 100
Wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku, gdzie:
C – liczba punktów dla kryterium „cena”
CN – najniższa oferowana cena,
CR – cena oferty rozpatrywanej
Cena oferty jest ceną brutto.
2) Punkty za kryterium „Termin wykonania” przedmiotu zamówienia, licząc od zawarcia umowy, przyznawane będą w poniższy sposób:
a) 7 miesięcy – 0 pkt;
b) 6 miesięcy – 2 pkt;
c) 5 miesięcy – 5 pkt;
d) 4 miesiące – 8 pkt;
e) 3 miesiące – 10 pkt;
f) 2 miesiące – 15 pkt;
g) 1 miesiąc – 20 pkt.
3) Punkty za kryterium „Okres gwarancji” przyznawane będą za przedmiot zamówienia w poniższy sposób:
a) 12 miesięcy gwarancji – 0 pkt,
b) 24 miesiące gwarancji – 5 pkt.
c) 36 miesięcy gwarancji – 10 pkt.
W przypadku różnych okresów gwarancji proponowanych przez Wykonawcę dla przedmiotu zamówienia w tym samym pakiecie (części), Zamawiający dokona obliczenia ilości punktów wg średniej arytmetycznej okresu gwarancji - dla danego pakietu.
4) Punkty za kryterium „Parametry techniczne lub ogólne” przyznawane będą za przedmiot zamówienia w poniższy sposób:
Parametry techniczne lub ogólne (ilość pkt. przyznana ofercie badanej)
PTO = ------------------------------------------------------------------------------------------------- x 10 % x 100
Parametry techniczne lub ogólne (max. ilość pkt możliwa do uzyskania w danej części)
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + T + G + PTO
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
T – punkty uzyskane w kryterium „Termin wykonania”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji na przedmiot zamówienia”,
PTO - punkty uzyskane w kryterium „Parametry techniczne lub ogólne”.
4. Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie wg ww. kryteriów.
5. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę, oddzielnie dla każdej części.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
7. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania ( T )
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia (G)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne/ogólne ( PTO )
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_czluchow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-29 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
2. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub z konkursu zamawiający wyklucza:1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 2.
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie w elektronikę i multimedia
- Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, maszyn i urządzeń dla Warsztatów Szkolnych Samochodowych w Czarnem
- Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Człuchowskiego w sezonie zimowym 2025/2026
- Zagospodarowanie terenu Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w m. Wierzchowo _ Dworzec
- Dostawa i wdrożenie rozwiązań informatycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miejska Człuchów"
- Usługi odśnieżania dróg powiatowych Powiatu Człuchowskiego w sezonie zimowym 2025/2026
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych dla uczestników projektu oraz pomocy i materiałów eksploatacyjnych do prowadzenia zajęć" w ramach realizacji projektu pn. "Akademia równych szans"
- Zakup wyposażenia pracowni gastronomicznej
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla SP 15 w ramach projektu "Przyszłość zaczyna się w raciborskich szkołach"
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia i urządzeń do szkół podstawowych w ramach projektu pn. Zwiększenie dostępności szkół podstawowych na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem
- Dostawa symulatora osób z niepełnosprawnościami w technologii VR dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia dla świetlic w projekcie - "Wsparcie integracji społecznej osób zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem w gminach powiatu lubelskiego i świdnickiego"
więcej: Urządzenia elektromechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.