eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego 2023/2024, w podziale na 7 części (7 odrębnych rejonów obszarowych)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych
na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego 2023/2024, w podziale na 7 części (7 odrębnych rejonów obszarowych)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojnicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Wojnicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-830

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wojnicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-029bb3b9-718d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych
na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego 2023/2024, w podziale na 7 części (7 odrębnych rejonów obszarowych)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-029bb3b9-718d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048810/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wojnicz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461218

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZP.271.2.28.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 305578,5 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Część 1 – Zimowe utrzymanie dróg w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) w rejonie 2:
Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectw: Dębina Łętowska, Dębina Zakrzowska, Zakrzów, Łukanowice – (wszystkie drogi):
Długość dróg do zimowego utrzymania w rejonie 2: około: 16 km;
Szacunkowa liczba wyjazdów na miesiąc: 2;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy: 160 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 25783 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2. Część 2 – Zimowe utrzymanie dróg w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) w rejonie 3:
Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectw: Wojnicz, Isep:
Długość dróg do zimowego utrzymania w rejonie 3 – wynosi około: 22 km;
Szacunkowa liczba wyjazdów na miesiąc: 2;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy: 220 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 43718,4 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.3. Część 3 – Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) i posypywania (usuwanie śliskości) w rejonie 4:
Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: likwidacja śliskości i odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectw: Grabno, Milówka (wszystkie drogi):
Długość dróg do odśnieżania w rejonie 4 – wynosi około: 21 km;
Długość dróg do posypywania w rejonie 4 – wynosi około: 10 km;
Szacunkowa liczba wyjazdów na miesiąc: 2;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (odśnieżania) w okresie realizacji umowy: 210 km;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (posypywania) w okresie realizacji umowy: 100 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 72350,17 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.4. Część 4 - Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) w rejonie 5:
Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectw: Więckowice, Rudka:
Długość dróg do zimowego utrzymania w rejonie 5: wynosi ok: 8 km
Szacunkowa ilość wyjazdów na miesiąc: 2;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy: 80 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 8832 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.5. Część 5 – Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) i posypywania (usuwanie śliskości) w rejonie 6:
Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: likwidacja śliskości i odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectwa Olszyny:
Długość dróg do odśnieżania w rejonie 6: wynosi ok: 13 km;
Długość dróg do posypywania w rejonie 6: wynosi ok: 7 km;
Szacunkowa ilość wyjazdów na miesiąc: 2;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (odśnieżania) w okresie realizacji umowy: 130 km;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (posypywania) w okresie realizacji umowy: 70 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 36169,16 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.6. Część 6 – Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) w rejonie 7:
Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectw: Wielka Wieś, Sukmanie:
Długość dróg do odśnieżania w rejonie 7 wynosi ok: 14 km;
Szacunkowa ilość wyjazdów na miesiąc: 2;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy: 140 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 21014,64 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.7. Część 7 – Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) i posypywania (usuwanie śliskości) w rejonie 8:
Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania:
1.7.1. Zakres 1 – Posypywanie i odśnieżanie dróg gminnych na terenie miasta Wojnicz, ul. Krakowska, Tarnowska, Zielony Park Przemysłowy, była droga wojewódzka do Dębiny Łętowskiej do ronda w Wielkiej Wsi:
Długość dróg do odśnieżania i posypywania w rejonie 8 w zakresie nr 1 - wynosi ok: 13 km;
Szacunkowa ilość wyjazdów na miesiąc: 2;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (odśnieżania i posypywania) w okresie realizacji umowy dla zakresu 1: 130 km.
1.7.2. Zakres 2 – Posypywanie (wyznaczone fragmenty dróg – wzniesienia, zakręty) Więckowice, Rudka, Wielka Wieś, Sukmanie, Isep, Dębina Zakrzowska, Dębina Łętowska, Zakrzów, Łukanowice:
Długość dróg do posypywania w rejonie 8 w zakresie nr 2 – wynosi ok: 8 km;
Szacunkowa ilość wyjazdów na miesiąc: 2;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (posypywania) w okresie realizacji umowy dla zakresu nr 2: 80 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 97711,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1 PZP który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu w zakresie Części nr: 3, 4, 5, 6 do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do 03.11.2023 r. do godz. 9.00 nie została złożona żadna oferta.
Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie w zakresie Części nr: 3, 4, 5, 6.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1 PZP który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu w zakresie Części nr: 3, 4, 5, 6 do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do 03.11.2023 r. do godz. 9.00 nie została złożona żadna oferta.
Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie w zakresie Części nr: 3, 4, 5, 6.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1 PZP który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu w zakresie Części nr: 3, 4, 5, 6 do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do 03.11.2023 r. do godz. 9.00 nie została złożona żadna oferta.
Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie w zakresie Części nr: 3, 4, 5, 6.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 1 PZP który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu w zakresie Części nr: 3, 4, 5, 6 do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do 03.11.2023 r. do godz. 9.00 nie została złożona żadna oferta.
Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie w zakresie Części nr: 3, 4, 5, 6.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.