eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojnicz › Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego 2023/2024, w podziale na 7 części (7 odrębnych rejonów obszarowych)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych
na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego 2023/2024, w podziale na 7 części (7 odrębnych rejonów obszarowych)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojnicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Wojnicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-830

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wojnicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-029bb3b9-718d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych
na terenie wszystkich sołectw Gminy Wojnicz w okresie sezonu zimowego 2023/2024, w podziale na 7 części (7 odrębnych rejonów obszarowych)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-029bb3b9-718d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502242

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048810/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wojnicz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461218

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZP.271.2.28.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 305578,5 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Część 1 – Zimowe utrzymanie dróg w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) w rejonie 2:
Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectw: Dębina Łętowska, Dębina Zakrzowska, Zakrzów, Łukanowice – (wszystkie drogi):
Długość dróg do zimowego utrzymania w rejonie 2: około: 16 km;
Szacunkowa liczba wyjazdów na miesiąc: 2;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy: 160 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 25783 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2. Część 2 – Zimowe utrzymanie dróg w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) w rejonie 3:
Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectw: Wojnicz, Isep:
Długość dróg do zimowego utrzymania w rejonie 3 – wynosi około: 22 km;
Szacunkowa liczba wyjazdów na miesiąc: 2;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy: 220 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 43718,4 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.3. Część 3 – Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) i posypywania (usuwanie śliskości) w rejonie 4:
Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: likwidacja śliskości i odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectw: Grabno, Milówka (wszystkie drogi):
Długość dróg do odśnieżania w rejonie 4 – wynosi około: 21 km;
Długość dróg do posypywania w rejonie 4 – wynosi około: 10 km;
Szacunkowa liczba wyjazdów na miesiąc: 2;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (odśnieżania) w okresie realizacji umowy: 210 km;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (posypywania) w okresie realizacji umowy: 100 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 72350,17 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.4. Część 4 - Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) w rejonie 5:
Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectw: Więckowice, Rudka:
Długość dróg do zimowego utrzymania w rejonie 5: wynosi ok: 8 km
Szacunkowa ilość wyjazdów na miesiąc: 2;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy: 80 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 8832 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.5. Część 5 – Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) i posypywania (usuwanie śliskości) w rejonie 6:
Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: likwidacja śliskości i odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectwa Olszyny:
Długość dróg do odśnieżania w rejonie 6: wynosi ok: 13 km;
Długość dróg do posypywania w rejonie 6: wynosi ok: 7 km;
Szacunkowa ilość wyjazdów na miesiąc: 2;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (odśnieżania) w okresie realizacji umowy: 130 km;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (posypywania) w okresie realizacji umowy: 70 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 36169,16 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.6. Część 6 – Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) w rejonie 7:
Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: odśnieżanie dróg gminnych na terenie sołectw: Wielka Wieś, Sukmanie:
Długość dróg do odśnieżania w rejonie 7 wynosi ok: 14 km;
Szacunkowa ilość wyjazdów na miesiąc: 2;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania w okresie realizacji umowy: 140 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 21014,64 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.7. Część 7 – Zimowe utrzymanie w zakresie odśnieżania (utrzymanie przejezdności) i posypywania (usuwanie śliskości) w rejonie 8:
Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania:
1.7.1. Zakres 1 – Posypywanie i odśnieżanie dróg gminnych na terenie miasta Wojnicz, ul. Krakowska, Tarnowska, Zielony Park Przemysłowy, była droga wojewódzka do Dębiny Łętowskiej do ronda w Wielkiej Wsi:
Długość dróg do odśnieżania i posypywania w rejonie 8 w zakresie nr 1 - wynosi ok: 13 km;
Szacunkowa ilość wyjazdów na miesiąc: 2;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (odśnieżania i posypywania) w okresie realizacji umowy dla zakresu 1: 130 km.
1.7.2. Zakres 2 – Posypywanie (wyznaczone fragmenty dróg – wzniesienia, zakręty) Więckowice, Rudka, Wielka Wieś, Sukmanie, Isep, Dębina Zakrzowska, Dębina Łętowska, Zakrzów, Łukanowice:
Długość dróg do posypywania w rejonie 8 w zakresie nr 2 – wynosi ok: 8 km;
Szacunkowa ilość wyjazdów na miesiąc: 2;
Maksymalna liczba kilometrów do utrzymania (posypywania) w okresie realizacji umowy dla zakresu nr 2: 80 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 97711,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25760 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27475,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25760 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jerzy Nowak Firma Usługowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732671850

7.3.4) Miejscowość: Łukanowice 177

7.3.5) Kod pocztowy: 32-830

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25760 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46807,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46807,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46807,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma LU-SEMI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930205089

7.3.4) Miejscowość: Siedliszowice 28

7.3.5) Kod pocztowy: 33-251

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46807,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96336 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96336 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96336 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane DRÓG-BUD Bogdan Widło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691772524

7.3.4) Miejscowość: Łoniowa 277

7.3.5) Kod pocztowy: 32-854

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96336 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie jest częścią innego zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.