Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00413892/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
- 2023/BZP 00424654/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-03
- 2023/BZP 00523435/01 - Wynik z dnia 2023-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa woreczków laparoskopowych, sprzętu do żywienia dojelitowego, fartuchów foliowych, cewników Dufoura, Ambu, masek tlenowych z workiem tlenowym, środków do myjek-dezynfektorów, poj. transferowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870252274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Batorego 17/19
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.pr.zbigniew.rymkiewicz@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ab8b43e-56d5-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa woreczków laparoskopowych, sprzętu do żywienia dojelitowego, fartuchów foliowych, cewników Dufoura, Ambu, masek tlenowych z workiem tlenowym, środków do myjek-dezynfektorów, poj. transferowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ab8b43e-56d5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480839
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059839/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.101 DOSTAWA WORECZKÓW DO PĘCHERZYKA ŻÓŁCIOWEGO I EKSTRAKCJI ŚLEDZIONY
1.2.104 DOSTAWA SPRZĘTU 1X UŻYTKU DO ŻYWIENIA DOJELITOWEGO
1.2.109 DOSTAWA AMBU 1X UŻYTKU
1.2.110 DOSTAWA MASEK TLENOWYCH Z REZERWUAREM
1.2.154 DOSTAWA POJEMNIKÓW TRANSFEROWYCH
1.2.159 DOSTAWA ŚRODKÓW DO MYJEK DEZYNFEKTORÓW
1.2.172 DOSTAWA FARTUCHÓW FOLIOWYCH
1.2.194 Dostawa cewników Dufoura.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00413892
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SSM.DZP.200.164.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa woreczków laparoskopowych4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy
4.5.5.) Wartość części: 16101 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa sprzętu do żywienia dojelitowego 1x użytku4.5.3.) Główny kod CPV: 33141641-5 - Sondy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33692200-9 - Produkty do żywienia pozajelitowego
33141310-6 - Strzykawki
33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 136773,54 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa fartuchów foliowych 1x użytku4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 5070 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa cewników Dufoura4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki
4.5.5.) Wartość części: 78884 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa Ambu 1x użytku4.5.3.) Główny kod CPV: 33157700-2 - Worki ambu
4.5.5.) Wartość części: 3445,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa masek tlenowych z workiem tlenowym 1x użytku4.5.3.) Główny kod CPV: 33157110-9 - Maski tlenowe
4.5.5.) Wartość części: 4018,50 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa środków do myjek-dezynfektorów4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 19124 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa pojemników transferowych4.5.3.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141500-5 - Produkty hematologiczne
33141613-0 - Pojemniki na krew
33141614-7 - Pojemniki na osocze krwi
4.5.5.) Wartość części: 901 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania w zakresie części nr 1 oraz 8, zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp ponieważ w ww. częściach postępowania nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
unieważnienie postępowania w zakresie części nr 1 oraz 8, zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp ponieważ w ww. częściach postępowania nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa systemu do analizy organizmów GMM/GMO.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu posadzki w budynku JRG nr 3 Komendy Miejskiej PSP w Toruniu przy ul. Olsztyńskiej 6
- Remont pomieszczeń w Mini Aquaparku w Toruniu
- Wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej, usunięcie ubytków i regulacja studzienek
- Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2025
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług doradczych/konsultacyjnych, superwizji oraz coachingu realizowanych w ramach projektu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 1 im. C.K. Norwida w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Sukcesywne dostawy materiałów stomatologicznych, narzędzi stomatologicznych i przyłbic
- Dostawy środków dezynfekcyjnych
- Sukcesywne dostawy sprzętu, wyrobów medycznych oraz odzieży ochronnej na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o. w restrukturyzacji
- Dostawy leków, preparatów do żywienia dojelitowego, surowców farmaceutycznych, kontrastów, płynów infuzyjnych oraz antybakteryjnego płynu do przepłukiwania cewników
- WZPiFP-55-25 Dostawa odzieży ochronnej i zabezpieczającej dla policjantów i pracowników jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.