Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00387864/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
- 2023/BZP 00392414/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-12
- 2023/BZP 00401095/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy edukacyjnych i materiałów papierniczych do wybranych wrocławskich szkół podstawowych i ponadpodstawowych – w podziale na 5 zadań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931911784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzegomska 49A
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-611
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwolicka@ckz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckz.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-456a83a9-424c-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy edukacyjnych i materiałów papierniczych do wybranych wrocławskich szkół podstawowych i ponadpodstawowych – w podziale na 5 zadań.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-456a83a9-424c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480576
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011915/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa pomocy edukacyjnych i materiałów papierniczych do wybranych wrocławskich szkół podstawowych i ponadpodstawowych – w podziale na 5 zadań.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia, realizowana jest w ramach projektu „Międzykulturowa szkoła” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387864
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/TP/J/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 274129,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy fabrycznie nowych pomocy edukacyjnych (zwanych dalej „pomocami”), do nauki język polskiego dla obcojęzycznych uczniów i uczennic wrocławskich szkół podstawowych i ponadpodstawowych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 1, stanowiącym załącznik nr 1 do swz (zwanym dalej „Arkuszem 1”).
3. Zamawiający wymaga, by pomoce stanowiące przedmiot niniejszej umowy pochodziły z bieżącej produkcji i posiadały wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa.
4. Wykonawca zobowiązany jest do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku i wniesienia do wskazanych pomieszczeń w danej szkole (dostawa nastąpi bezpośrednio do szkół wskazanych w ust. 6) oraz uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone pomoce były fabrycznie nowe, nieużywane i nieuszkodzone.
6. Wszystkie powyżej wskazane czynności zostaną wykonane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibach wskazanych szkół (teren Wrocławia):
1) Liceum Ogólnokształcące nr I im. Danuty Siedzikówny "Inki", ul. Ks. J. Poniatowskiego 9, 50-326 Wrocław
2) Liceum Ogólnokształcące nr V im. gen. Jakuba Jasińskiego, ul. Jacka Kuronia 14, 50-550 Wrocław
3) Liceum Ogólnokształcące nr VII im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, ul. Krucza 49, 53-410 Wrocław
4) Liceum Ogólnokształcące nr XIV im. Polonii Belgijskiej, ul. aleja Aleksandra Brücknera 10, 51-410 Wrocław
5) Liceum Ogólnokształcące nr XV im. mjr Piotra Wysockiego, ul. Wojrowicka 58, 54-436 Wrocław
6) Szkoła Podstawowa nr 8 im. Józefa Piłsudskiego, ul. Kowalska 105, 51-424 Wrocław
7) Szkoła Podstawowa nr 12 im. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. Janiszewskiego 14, 50-372 Wrocław
8) Szkoła Podstawowa nr 24 - Zespół Szkolno–Przedszkolny nr 14, ul. Częstochowska 42, 54-031 Wrocław
9) Szkoła Podstawowa nr 32 - Zespół Szkolno–Przedszkolny nr 21, ul. Kłodzka 40, 50-536 Wrocław
10) Szkoła Podstawowa nr 36 im. Bohaterów Westerplatte, ul. Fryderyka Chopina 9b, 51-609 Wrocław
11) Szkoła Podstawowa nr 50 im. Ossolineum, ul. Czeska 38, 51-113 Wrocław
12) Szkoła Podstawowa nr 68 im. II Tysiąclecia Wrocławia, ul. Szczęśliwa 28, 53-446 Wrocław
13) Szkoła Podstawowa nr 76 z Oddziałami Sportowymi im. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego, ul. Wandy 13, 53-320 Wrocław
14) Szkoła Podstawowa nr 80 im. Tysiąclecia Wrocławia, ul. Polna 4, 52-120 Wrocław
15) Szkoła Podstawowa nr 83 im. J. Kasprowicza, ul. Boya-Żeleńskiego 32, 51-160 Wrocław
16) Szkoła Podstawowa nr 84 im. Ruchu Obrońców Pokoju, ul. Górnickiego 20, 50-337 Wrocław
17) Szkoła Podstawowa nr 97 im. Jana Brzechwy, ul. Prosta 16, 53-509 Wrocław
18) Szkoła Podstawowa nr 118 im. płk pil. Bolesława Orlińskiego, ul. Bulwar Ikara 19, 54-130 Wrocław
19) Technikum nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. Skwierzyńska 1-7, 53-521 Wrocław
20) Zespół Szkół nr 2, ul. Borowska 105, 50-551 Wrocław
21) Zespół Szkół nr 3 we Wrocławiu, ul. Szkocka 64, 54-402 Wrocław
22) Zespół Szkół nr 6 we Wrocławiu, ul. Nowodworska 70/82, 54-438 Wrocław
7. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne
i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
8. Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
9. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
10. Zamawiający wymaga, aby całość przedmiotu zamówienia dla danej szkoły została zrealizowana w ciągu maksymalnie 1 dnia roboczego.
11. Dostawa winna być realizowana wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez dyrektora danej szkoły.
12. Wykonawca zobowiązany jest ustalić termin dostawy (dzień) bezpośrednio z dyrektorem danej szkoły.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
22114100-3 - Słowniki
22830000-7 - Zeszyty ćwiczeń
37524200-9 - Gry planszowe
22111000-1 - Podręczniki szkolne
4.5.5.) Wartość części: 159670,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych (zwanych dalej „pomocami”) wspierających wsparcie psychologiczno-pedagogiczne uczniów i uczennic wrocławskich szkół podstawowych i ponadpodstawowych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 2, stanowiącym załącznik nr 2 do swz (zwanym dalej „Arkuszem 2”).
3. Zamawiający wymaga, by pomoce stanowiące przedmiot niniejszej umowy pochodziły z bieżącej produkcji i posiadały wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa.
4. Wykonawca zobowiązany jest do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku i wniesienia do wskazanych pomieszczeń w danej szkole (dostawa nastąpi bezpośrednio do szkół wskazanych w ust. 6) oraz uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone pomoce były fabrycznie nowe, nieużywane i nieuszkodzone.
6. Wszystkie powyżej wskazane czynności zostaną wykonane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibach wskazanych szkół (teren Wrocławia):
1) Liceum Ogólnokształcące nr VII im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, ul. Krucza 49, 53-410 Wrocław
2) Liceum Ogólnokształcące nr XV im. mjr Piotra Wysockiego, ul. Wojrowicka 58, 54-436 Wrocław
3) Szkoła Podstawowa nr 8 im. Józefa Piłsudskiego, ul. Kowalska 105, 51-424 Wrocław
4) Szkoła Podstawowa nr 12 im. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. Janiszewskiego 14, 50-372 Wrocław
5) Szkoła Podstawowa nr 17 im. prof. Stanisława Kulczyńskiego, ul. Wieczysta 105, 50-550 Wrocław
6) Szkoła Podstawowa nr 18 - Zespół Szkolno–Przedszkolny nr 18, ul. Poznańska 26, 53-630 Wrocław
7) Szkoła Podstawowa nr 19 - Zespół Szkolno–Przedszkolny nr 7, ul. ul. Koszykarska 2-4, 54-134 Wrocław
8) Szkoła Podstawowa nr 24 - Zespół Szkolno–Przedszkolny nr 14, ul. Częstochowska 42, 54-031 Wrocław
9) Szkoła Podstawowa nr 32 - Zespół Szkolno–Przedszkolny nr 21, ul. Kłodzka 40, 50-536 Wrocław
10) Szkoła Podstawowa nr 36 im. Bohaterów Westerplatte, ul. Fryderyka Chopina 9b, 51-609 Wrocław
11) Szkoła Podstawowa nr 50 im. Ossolineum, ul. Czeska 38, 51-113 Wrocław
12) Szkoła Podstawowa nr 68 im. II Tysiąclecia Wrocławia, ul. Szczęśliwa 28, 53-446 Wrocław
13) Szkoła Podstawowa nr 76, ul. Wandy 13, 53-320 Wrocław
14) Szkoła Podstawowa nr 80 im. Tysiąclecia Wrocławia, ul. Polna 4, 52-120 Wrocław
15) Szkoła Podstawowa nr 83 im. J. Kasprowicza, ul. Boya-Żeleńskiego 32, 51-160 Wrocław
16) Szkoła Podstawowa nr 84 im. Ruchu Obrońców Pokoju, ul. Górnickiego 20, 50-337 Wrocław
17) Szkoła Podstawowa nr 118 im. płk pil. Bolesława Orlińskiego, ul. Bulwar Ikara 19, 54-130 Wrocław
18) Technikum nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. Skwierzyńska 1-7, 53-521 Wrocław
19) Zespół Szkół nr 6 we Wrocławiu, ul. Nowodworska 70/82, 54-438 Wrocław
7. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne
i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
8. Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
9. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
10. Zamawiający wymaga, aby całość przedmiotu zamówienia dla danej szkoły została zrealizowana w ciągu maksymalnie 1 dnia roboczego.
11. Dostawa winna być realizowana wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez dyrektora danej szkoły.
12. Wykonawca zobowiązany jest ustalić termin dostawy (dzień) bezpośrednio z dyrektorem danej szkoły.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524200-9 - Gry planszowe
39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 5096,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych (zwanych dalej „pomocami”) do nauki przedmiotów matematycznych i przyrodniczych we wrocławskich szkołach podstawowych i ponadpodstawowych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 3, stanowiącym załącznik nr 3 do swz (zwanym dalej „Arkuszem 3”).
3. Zamawiający wymaga, by pomoce stanowiące przedmiot niniejszej umowy pochodziły z bieżącej produkcji i posiadały wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa.
4. Wykonawca zobowiązany jest do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku i wniesienia do wskazanych pomieszczeń w danej szkole (dostawa nastąpi bezpośrednio do szkół wskazanych w ust. 6) oraz uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone pomoce były fabrycznie nowe, nieużywane i nieuszkodzone.
6. Wszystkie powyżej wskazane czynności zostaną wykonane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibach wskazanych szkół (teren Wrocławia):
1) Liceum Ogólnokształcące nr XV im. mjr Piotra Wysockiego, ul. Wojrowicka 58, 54-436 Wrocław
2) Szkoła Podstawowa nr 12 im. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. Janiszewskiego 14, 50-372 Wrocław
3) Szkoła Podstawowa nr 17 im. prof. Stanisława Kulczyńskiego, ul. Wieczysta 105, 50-550 Wrocław
4) Szkoła Podstawowa nr 19 - Zespół Szkolno–Przedszkolny nr 7, ul. ul. Koszykarska 2-4, 54-134 Wrocław
5) Szkoła Podstawowa nr 32 - Zespół Szkolno–Przedszkolny nr 21, ul. Kłodzka 40, 50-536 Wrocław
6) Szkoła Podstawowa nr 68 im. II Tysiąclecia Wrocławia, ul. Szczęśliwa 28, 53-446 Wrocław
7) Zespół Szkół nr 3 we Wrocławiu, ul. Szkocka 64, 54-402 Wrocław
7. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne
i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
8. Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
9. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
10. Zamawiający wymaga, aby całość przedmiotu zamówienia dla danej szkoły została zrealizowana w ciągu maksymalnie 1 dnia roboczego.
11. Dostawa winna być realizowana wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez dyrektora danej szkoły.
12. Wykonawca zobowiązany jest ustalić termin dostawy (dzień) bezpośrednio z dyrektorem danej szkoły.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 18831,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy fabrycznie nowych gier integracyjnych (zwanych dalej „pomocami”) do wrocławskich szkół podstawowych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 4, stanowiącym załącznik nr 1 do swz (zwanym dalej „Arkuszem 4”).
3. Zamawiający wymaga, by pomoce stanowiące przedmiot niniejszej umowy pochodziły z bieżącej produkcji i posiadały wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa.
4. Wykonawca zobowiązany jest do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku i wniesienia do wskazanych pomieszczeń w danej szkole (dostawa nastąpi bezpośrednio do szkół wskazanych w ust. 6) oraz uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone pomoce były fabrycznie nowe, nieużywane i nieuszkodzone.
6. Wszystkie powyżej wskazane czynności zostaną wykonane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibach wskazanych szkół (teren Wrocławia):
1) Szkoła Podstawowa nr 8 im. Józefa Piłsudskiego, ul. Kowalska 105, 51-424 Wrocław
2) Szkoła Podstawowa nr 12 im. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. Janiszewskiego 14, 50-372 Wrocła
3) Szkoła Podstawowa nr 17 im. prof. Stanisława Kulczyńskiego, ul. Wieczysta 105, 50-550 Wrocław
4) Szkoła Podstawowa nr 18 - Zespół Szkolno–Przedszkolny nr 18, ul. Poznańska 26, 53-630 Wrocław
5) Szkoła Podstawowa nr 19 - Zespół Szkolno–Przedszkolny nr 7, ul. ul. Koszykarska 2-4, 54-134 Wrocław
6) Szkoła Podstawowa nr 24 - Zespół Szkolno–Przedszkolny nr 14, ul. Częstochowska 42, 54-031 Wrocław
7) Szkoła Podstawowa nr 32 - Zespół Szkolno–Przedszkolny nr 21, ul. Kłodzka 40, 50-536 Wrocław
8) Szkoła Podstawowa nr 36 im. Bohaterów Westerplatte, ul. Fryderyka Chopina 9b, 51-609 Wrocław
9) Szkoła Podstawowa nr 50 im. Ossolineum, ul. Czeska 38, 51-113 Wrocław
10) Szkoła Podstawowa nr 68 im. II Tysiąclecia Wrocławia, ul. Szczęśliwa 28, 53-446 Wrocław
11) Szkoła Podstawowa nr 76 z Oddziałami Sportowymi im. Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego, ul. Wandy 13, 53-320 Wrocław
12) Szkoła Podstawowa nr 80 im. Tysiąclecia Wrocławia, ul. Polna 4, 52-120 Wrocław
13) Szkoła Podstawowa nr 83 im. J. Kasprowicza, ul. Boya-Żeleńskiego 32, 51-160 Wrocław
14) Szkoła Podstawowa nr 84 im. Ruchu Obrońców Pokoju, ul. Górnickiego 20, 50-337 Wrocław
15) Szkoła Podstawowa nr 118 im. płk pil. Bolesława Orlińskiego, ul. Bulwar Ikara 19, 54-130 Wrocław
7. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne
i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
8. Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
9. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
10. Zamawiający wymaga, aby całość przedmiotu zamówienia dla danej szkoły została zrealizowana w ciągu maksymalnie 1 dnia roboczego.
11. Dostawa winna być realizowana wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez dyrektora danej szkoły.
12. Wykonawca zobowiązany jest ustalić termin dostawy (dzień) bezpośrednio z dyrektorem danej szkoły.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524200-9 - Gry planszowe
37531000-9 - Karty do gry
4.5.5.) Wartość części: 34752,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach przedmiotowego Zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy fabrycznie nowych materiałów papierniczych i plastycznych (zwanych dalej „materiałami”) do wrocławskich szkół podstawowych i ponadpodstawowych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym dla Zadania 5, stanowiącym załącznik nr 5 do swz (zwanym dalej „Arkuszem 5”).
3. Zamawiający wymaga, by materiały stanowiące przedmiot niniejszej umowy pochodziły z bieżącej produkcji i posiadały wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa.
4. Wykonawca zagwarantuje wysoką jakość, niezmienność oraz jednolitość oferowanych materiałów.
5. Materiały muszą być :
1) fabrycznie nowe zapakowane i dostarczone w oryginalnych opakowaniach oznakowanych logo i nazwą
producenta/importera oraz opisem zawartości;
2) opakowane indywidualnie w wewnętrzne, hermetyczne opakowania uniemożliwiające
kontakt z atmosferą, zawilgocenie itp. podczas transportu i składowania – dotyczy w szczególności materiałów, które pod wpływem powietrza mogą stracić swoje właściwości.
6. Asortyment, stanowiący przedmiot zamówienia, będzie zdatny do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem, musi być fabrycznie nowy, wcześniej nieużytkowany, nie może pochodzić ze zwrotów od innych klientów, nie może pochodzić z ekspozycji w punktach sprzedaży oraz musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych czy roszczeń osób trzecich.
7. Wykonawca zobowiązany jest do transportu przedmiotu zamówienia, jego rozładunku i wniesienia do wskazanych pomieszczeń w danej szkole (dostawa nastąpi bezpośrednio do szkół wskazanych w ust. 8) oraz uprzątnięcia wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcia ewentualnie powstałych uszkodzeń.
8. Wszystkie powyżej wskazane czynności zostaną wykonane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w siedzibach wskazanych szkół (teren Wrocławia):
1) Liceum Ogólnokształcące nr V im. gen. Jakuba Jasińskiego, ul. Jacka Kuronia 14, 50-550 Wrocław
2) Liceum Ogólnokształcące nr VI im. Bolesława Prusa, ul. Hutnicza 45, 54-139 Wrocław
3) Liceum Ogólnokształcące nr VII im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, ul. Krucza 49, 53-410 Wrocław
4) Liceum Ogólnokształcące nr XIV im. Polonii Belgijskiej, ul. aleja Aleksandra Brücknera 10, 51-410 Wrocław
5) Liceum Ogólnokształcące nr XV im. mjr Piotra Wysockiego, ul. Wojrowicka 58, 54-436 Wrocław
6) Szkoła Podstawowa nr 12 im. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. Janiszewskiego 14, 50-372 Wrocław
7) Szkoła Podstawowa nr 17 im. prof. Stanisława Kulczyńskiego, ul. Wieczysta 105, 50-550 Wrocław
8) Szkoła Podstawowa nr 18 - Zespół Szkolno–Przedszkolny nr 18, ul. Poznańska 26, 53-630 Wrocław
9) Szkoła Podstawowa nr 19 - Zespół Szkolno–Przedszkolny nr 7, ul. ul. Koszykarska 2-4, 54-134 Wrocław
10) Szkoła Podstawowa nr 24 - Zespół Szkolno–Przedszkolny nr 14, ul. Częstochowska 42, 54-031 Wrocław
11) Szkoła Podstawowa nr 32 - Zespół Szkolno–Przedszkolny nr 21, ul. Kłodzka 40, 50-536 Wrocław
12) Szkoła Podstawowa nr 36 im. Bohaterów Westerplatte, ul. Fryderyka Chopina 9b, 51-609 Wrocław
13) Szkoła Podstawowa nr 50 im. Ossolineum, ul. Czeska 38, 51-113 Wrocław
14) Szkoła Podstawowa nr 68 im. II Tysiąclecia Wrocławia, ul. Szczęśliwa 28, 53-446 Wrocław
15) Szkoła Podstawowa nr 76, ul. Wandy 13, 53-320 Wrocław
16) Szkoła Podstawowa nr 80 im. Tysiąclecia Wrocławia, ul. Polna 4, 52-120 Wrocław
17) Szkoła Podstawowa nr 83 im. J. Kasprowicza, ul. Boya-Żeleńskiego 32, 51-160 Wrocław
18) Szkoła Podstawowa nr 84 im. Ruchu Obrońców Pokoju, ul. Górnickiego 20, 50-337 Wrocław
19) Szkoła Podstawowa nr 97 im. Jana Brzechwy, ul. Prosta 16, 53-509 Wrocław
20) Szkoła Podstawowa nr 118 im. płk pil. Bolesława Orlińskiego, ul. Bulwar Ikara 19, 54-130 Wrocław
21) Technikum nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. Skwierzyńska 1-7, 53-521 Wrocław
22) Zespół Szkół nr 2, ul. Borowska 105, 50-551 Wrocław
23) Zespół Szkół nr 3 we Wrocławiu, ul. Szkocka 64, 54-402 Wrocław
24) Zespół Szkół nr 6 we Wrocławiu, ul. Nowodworska 70/82, 54-438 Wrocław
25) Zespół Szkół Gastronomicznych, ul. Kamienna 86, 50-547 Wrocław.
9. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne
i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.
10. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.
11. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.
12. Zamawiający wymaga, aby całość przedmiotu zamówienia dla danej szkoły została zrealizowana w ciągu maksymalnie 1 dnia roboczego.
13. Dostawa winna być realizowana wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez dyrektora szkoły.
14. Wykonawca zobowiązany jest ustalić termin dostawy (dzień) bezpośrednio z dyrektorem danej szkoły.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192000-1 - Wyroby biurowe
37820000-2 - Wyroby artystyczne
4.5.5.) Wartość części: 55780,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167474,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167474,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167474,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13p Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380447086
7.3.3) Ulica: Miedzyleska 2-4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-514
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167474,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8698,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8698,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8698,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13p Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380447086
7.3.3) Ulica: Miedzyleska 2-4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-514
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8698,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23530,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23530,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23530,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13p Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380447086
7.3.3) Ulica: Miedzyleska 2-4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-514
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23530,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31783,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31783,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31783,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13p Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380447086
7.3.3) Ulica: Miedzyleska 2-4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-514
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31783,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57262,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81039,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57262,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Partner Papes Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390692501
7.3.3) Ulica: Wagonowa28a
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-609
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57262,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana poziomów i pionów instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Dostawa odczynników do biologii komórkowej na podstawie umowy ramowej
- WM/SZP/TP/1/2024/G Wykonanie robót remontowych wolnych lokali mieszkalnych (pustostanów)przy ul. Opolskiej 55/3, ul. Opolskiej 55/11, ul. Komuny Paryskiej 82/5-6, ul. Parnickiego 21/9 we Wrocławiu
- Dostawa gadżetów promocyjnych z logo UEW
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników UMWD zaangażowanych w realizację Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027 (w ramach 7 zadań)
- DOSTAWA - MATERIAŁY ADMINISTRACYJNO - BIUROWE, PRZYBORY DO PISANIA I KORYGOWANIA, PIÓRA, DŁUGOPISY, LINIAŁY OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA, CIENKOPISY, FLAMATRY, OŁÓWKI, GRAFITY, KREDKI I ITP.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA - MATERIAŁY ADMINISTRACYJNO - BIUROWE, PRZYBORY DO PISANIA I KORYGOWANIA, PIÓRA, DŁUGOPISY, LINIAŁY OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA, CIENKOPISY, FLAMATRY, OŁÓWKI, GRAFITY, KREDKI I ITP.
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
więcej: Podręczniki szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.