Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOTARSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Wstydliwego 14
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@nowotarski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowotarski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Starostwo Powiatowe w Nowym Targu
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893138
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: ul. Bolesława Wstydliwego 14
1.11.4.) Miejscowość: Nowy Targ
1.11.5.) Kod pocztowy: 34-400
1.11.6.) Województwo: małopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@nowotarski.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.nowotarski.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc9154b9-1287-4612-ab75-8708fc5d2ec2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291091
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00069200/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa pomocy dydaktycznych w podziale na 4 części
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt nr FEMP.06.31-IP.01-1526/24 pn. „Szkoły zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w placówkach oświatowych Powiatu Nowotarskiego” współf. ze śr. UE: EFS Plus
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/nowotarski3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/nowotarski
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/nowotarski
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Nowotarski z siedzibą w Nowym Targu pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Targu, ul. Bolesława Wstydliwego 14,
34-400 Nowy Targ, tel.: (18) 26 61 300 oraz Dyrektorzy poszczególnych Szkół;
kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Nowym Targu możliwy jest pod adresem: iod@nowotarski.pl, pod siedzibą: Starostwo Powiatowe w Nowym Targu, ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa pomocy dydaktycznych, znak: ZA.272.14.2025, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 1;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. DZ.U.2024 poz. 1320, z 2025r. poz.620), dalej „ustawą Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 oraz ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Natomiast w przypadku projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych m. in. ze środków Unii Europejskiej dokumenty przechowywane są zgodnie z wytycznymi programu/projektu;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZA.272.14.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - Dostawa pomocy dydaktycznych do ZS nr 1 w Nowym Targu tj. Dostawa wyposażenia pracowni fotograficznej, reklamy i mody Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Targu w ramach projektu pn.: „Szkoły zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w placówkach oświatowych Powiatu Nowotarskiego”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30197644-2 - Papier kserograficzny
22993000-7 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura
22600000-6 - Tusz
39561000-2 - Tiul, koronka, skrawki tkanin tkanych, wykończenia i hafty
19212000-5 - Tkaniny bawełniane
19281000-9 - Wełna
19435100-5 - Nici do szycia
18453000-9 - Zamki błyskawiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu
punktów za kryteria: cena oraz rozładunek i wniesienie towaru, uzyska najwyższą ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozładunek i wniesienie towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych do ZSE w Nowym Targu tj. Dostawa wyposażenia pracowni ekonomicznej oraz obsługi konsumenta w branży HGT Zespołu Szkół Ekonomicznych
w Nowym Targu w ramach projektu pn.: „Szkoły zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego
w placówkach oświatowych Powiatu Nowotarskiego”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4b do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39134100-1 - Stoły komputerowe
39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
39223000-1 - Łyżki, widelce
39241110-7 - Noże stołowe
39241130-3 - Noże specjalistyczne
39221120-4 - Filiżanki i szklanki
39221200-9 - Zastawa stołowa
39221100-8 - Zastawa kuchenna
39221110-1 - Naczynia
39221160-6 - Tacki
39721000-2 - Urządzenia do gotowania lub grzewcze używane w gospodarstwie domowym
39500000-7 - Wyroby włókiennicze
39513200-3 - Serwety stołowe
39513100-2 - Obrusy
39221240-1 - Misy
22111000-1 - Podręczniki szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu
punktów za kryteria: cena oraz wydłużenie gwarancji ekspresu do kawy do 24 miesięcy, uzyska najwyższą ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji ekspresu do kawy do 24 miesięcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - Dostawa pomocy dydaktycznych do ZSZiP w Krościenku n/D tj. Dostawa wyposażenia pracowni obsługi konsumenta Zespołu Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku nad Dunajcem
w ramach projektu pn.: „Szkoły zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w placówkach oświatowych Powiatu Nowotarskiego”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4c do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
39221120-4 - Filiżanki i szklanki
38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
38412000-6 - Termometry
39224200-0 - Szczotki
38710000-5 - Liczniki czasu
42912310-8 - Aparatura do filtrowania wody
39224340-3 - Kosze
39234000-1 - Skrzynie kompostowe
42921300-1 - Maszyny do pakowania zbiorczego lub jednostkowego
44174000-0 - Folia
39221130-7 - Pojemniki na żywność
39225720-8 - Słoiki
30192800-9 - Etykiety samoprzylepne
30173000-2 - Maszyny nakładające etykiety
39160000-1 - Meble szkolne
39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
39241120-0 - Noże kuchenne
39241130-3 - Noże specjalistyczne
39223200-3 - Widelce
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
18424000-7 - Rękawice
39221110-1 - Naczynia
39221180-2 - Naczynia do gotowania
39221160-6 - Tacki
39222200-6 - Tacki na żywność
42214100-0 - Piece kuchenne
42215300-9 - Maszyny do robienia ciasta makaronowego
39711211-1 - Miksery kuchenne
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
39221100-8 - Zastawa kuchenna
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
39151100-6 - Stojaki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu
punktów za kryteria: cena oraz wydłużenie gwarancji pieca konwekcyjnego do 24 miesięcy, uzyska najwyższą ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji pieca konwekcyjnego do 24 miesięcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 - Dostawa pomocy dydaktycznych do ZS w Jabłonce tj. Dostawa wyposażenia pracowni ekonomicznej oraz materiałów do kursu florystycznego Zespołu Szkół w Jabłonce w ramach projektu pn.: „Szkoły zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w placówkach oświatowych Powiatu Nowotarskiego”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4d do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39160000-1 - Meble szkolne
39112000-0 - Krzesła
39121100-7 - Biurka
30191000-4 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli
30170000-1 - Maszyny do metkowania
30195900-1 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne
30197320-5 - Zszywacze
42991100-0 - Maszyny introligatorskie
39298500-2 - Ozdoby
19513200-7 - Taśma przylepna z gumowanych materiałów włókienniczych
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
39293000-2 - Wyroby sztuczne
39561110-6 - Wstążka
24910000-6 - Kleje
39561100-3 - Taśmy tkanin tkanych, wykończenia
30197600-2 - Papier i tektura gotowe
39298300-0 - Wazony na kwiaty
39293200-4 - Sztuczne kwiaty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu
punktów za kryteria: cena oraz wydłużenie gwarancji na tablicę suchościeralną do 24 miesięcy, uzyska najwyższą ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji na tablicę suchościeralną do 24 miesięcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w przypadku oferty składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
Chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym
ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takimprzypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelkie dokładne informacje
dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia zawiera SWZ, w szczególności rozdział XVII SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-02 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, wraz z wymaganymi dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem strony internetowej postępowania (platformy zakupowej): https://platformazakupowa.pl/pn/nowotarski
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-02 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-31
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1.Projektowane postanowienia umowy o udzielenie zamówienia publicznego stanowią załącznik nr 3 do SWZ.2. Na ofertę składają się dokumenty wymienione w SWZ.
3. Wymagania w zakresie zatrudniania na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Pzp zostały zawarte w rozdziale XIX SWZ.
4. Środki ochrony prawnej przewidziane są w dziale IX ustawy Prawo zamówień
publicznych oraz w rozdziale XXV SWZ.
5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z
okoliczności, o których mowa w art. 108 ustawy Pzp oraz w stosunku, do którego zachodzą przesłanki wykluczenia z
postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
6. Zamawiający dokonuje zakupu w imieniu i na rzecz innych instytucji zamawiających, zgodnie z art. 37 ustawy Pzp.
Wykaz jednostek (innych instytucji zamawiających):
Zespół Szkół nr 1 im. Władysława Orkana w Nowym Targu, ul. Jana Pawła II 85A, 34-400 Nowy Targ, Dyrektor: Grzegorz Józefczyk
Zespół Szkół Ekonomicznych w Nowym Targu, ul. Kowaniec 125, 34-400 Nowy Targ, Dyrektor: Marzena Waksmundzka
Zespół Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku n/Dunajcem, ul. Jagiellońska 4, 34-450 Krościenko n/Dunajcem, Dyrektor: Maciej Czaja
Zespół Szkół im. Bohaterów Westerplatte w Jabłonce, ul. Podhalańska 3, 34-480 Jabłonka, Dyrektor: Katarzyna Lasak
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Część nr 1 - Dostawa pomocy dydaktycznych do ZS nr 1 w Nowym Targu tj. Dostawa wyposażenia pracowni fotograficznej, reklamy i mody Zespołu Szkół nr 1 w Nowym Targu w ramach projektu pn.: „Szkoły zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w placówkach oświatowych Powiatu Nowotarskiego”.
Termin wykonania – do 2 miesięcy od daty podpisania umowy.
Część nr 2 - Dostawa pomocy dydaktycznych do ZSE w Nowym Targu tj. Dostawa wyposażenia pracowni ekonomicznej oraz obsługi konsumenta w branży HGT Zespołu Szkół Ekonomicznych
w Nowym Targu w ramach projektu pn.: „Szkoły zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego
w placówkach oświatowych Powiatu Nowotarskiego”.
Termin wykonania – do 2 miesięcy od daty podpisania umowy.
Część nr 3 - Dostawa pomocy dydaktycznych do ZSZiP w Krościenku n/D tj. Dostawa wyposażenia pracowni obsługi konsumenta Zespołu Szkół Zawodowych i Placówek w Krościenku nad Dunajcem
w ramach projektu pn.: „Szkoły zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w placówkach oświatowych Powiatu Nowotarskiego”.
Termin wykonania – do 2 miesięcy od daty podpisania umowy.
Część nr 4 - Dostawa pomocy dydaktycznych do ZS w Jabłonce tj. Dostawa wyposażenia pracowni ekonomicznej oraz materiałów do kursu florystycznego Zespołu Szkół w Jabłonce w ramach projektu pn.: „Szkoły zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w placówkach oświatowych Powiatu Nowotarskiego”.
Termin wykonania – do 2 miesięcy od daty podpisania umowy.
Projekt nr FEMP.06.31-IP.01-1526/24 pn. „Szkoły zawodowców - rozwój kształcenia zawodowego w placówkach oświatowych Powiatu Nowotarskiego” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu
Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027,Priorytet 6 Fundusze Europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.31 Wsparcie kształcenia zawodowego - ZIT, Typ projektu A. Podniesienie jakości kształcenia zawodowego
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Przebudowa dróg rolniczych w miejscowości: Pyzówka, Waksmund i Ostrowsko
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1644K Łopuszna - Dursztyn w miejscowości Krempachy
- Dostawa 42 komputerów z zainstalowanym systemem Windows 11 Pro PL, 50 monitorów 25" i 1 notebooka na potrzeby Urzędu Miasta w Nowym Targu.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1652K w miejscowości Ciche
- Rozbudowa budynku remizy OSP o część garażową w miejscowości Trute
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pokoi hotelowych w Kalsku wraz z wyposażeniem
- Dostawa wyposażenia dla zadania "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Grębocicach w ramach zadania: "Budowa budynku 5 oddziałowego przedszkola na dz. nr 646 w m. Grębocice z budową placu zabaw i zagospodarowania ternu działki".
- Dostawa wyposażenia pracowni żywieniowej w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Trzciance
- Dostawa bielizny szpitalnej i obrusów dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Dostawa pomocy dydaktycznych
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.