eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › "Remont ul. Wojska Polskiego nr 314153T oraz ul. Łagiewnickiej nr 314154T w Busku - Zdroju" realizowany w ramach "Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont ul. Wojska Polskiego nr 314153T oraz ul. Łagiewnickiej nr 314154T w Busku - Zdroju” realizowany w ramach „Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Mickiewicza 10

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 370-52-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fbcbd352-4314-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont ul. Wojska Polskiego nr 314153T oraz ul. Łagiewnickiej nr 314154T w Busku - Zdroju” realizowany w ramach „Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbcbd352-4314-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025337/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 „Remont ul. Wojska Polskiego nr 314153T oraz ul. Łagiewnickiej nr 314154T w Busku - Zdroju” realizowany w ramach „Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371102

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSID.271.30.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: „Remont ul. Wojska Polskiego nr 314153T w Busku-Zdroju” odcinek od km 0+030,00 do km 0+520,00 obejmujące wykonanie:
a) ul. Wojska Polskiego odcinek od km 0+030,00 do km 0+240,00
- robót rozbiórkowych tj, frezowanie na zimno nawierzchni bitumicznej, rozbiórka nawierzchni chodników, krawężników, obrzeży oraz znaków drogowych,
- remontu nawierzchni jezdni poprzez ułożenie warstwy wiążąco-profilującej asfaltowej AC W 16mm - grub. po zagęszczeniu 5cm, warstwy ścieralnej asfaltowa SMA8 - grub. po zagęszczeniu 5cm,
- remont chodników poprzez wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej typu Behaton bezfazowej, w kolorze szarym grubości 8cm na podsypce z wysiewki gr 4cm,
- remont zjazdów poprzez wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej typu Behaton bezfazowej, w kolorze grafitowym grubości 8cm na podsypce z wysiewki gr 4cm,
- ułożenie krawężników betonowych wystających oraz łukowych 15x30x100 na ławie betonowej oraz obrzeży betonowych 8x30x100,
- remont kanalizacji deszczowej polegający na demontażu istniejącego rurociągu z rur betonowych o średnicy nominalnej 400mm oraz 315mm i montażu rur kanalizacyjnych z tworzyw sztucznych PVC średnicy 400mm, 315mm, studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200mm, 1000mm wraz z montażem włazów typu D-400, montaż przykanalików z rur z tworzyw sztucznych o śr. 200mm, studzienek ściekowych o śr. 500mm,
- remont oświetlenia ulicznego w tym: demontaż słupów, opraw oświetleniowych wraz z montażem nowych słupów oświetleniowych (10 szt.), fundamentów prefabrykowane pojedynczych F150, ułożenie rur osłonowych z PCW o śr. do DVK 75mm, układanie kabli o masie do 12 kg/m w rowach kablowych mechanicznie z przyczepy kablowej kabel YAKXS 5x25mm2 w ilości 210 m, montaż opraw pochodzących z demontażu,
- remont kanalizacji teletechnicznej w tym ułożenie rur światłowodowych gładkościennych, wewnątrz podłużnie ryflowanych HDPE 1x40mm w ilości 230,00 m

b) ul. Wojska Polskiego odcinek od km 0+240,00 do km 0+520,00
- remont kanalizacji deszczowej polegający na wykonaniu bezwykopowej renowacji istniejącego kolektora kanalizacji deszczowej średnicy 300mm z rur cementowo-azbestowych z zastosowaniem technologii ciasnopasowanej rękawa żywicznego UV o wytrzymałości SN4, z hydrodynamicznym wyczyszczeniem kanałów rurowych o śr. nom. 300 mm oraz z utylizacją i wywozem osadów na odl. do 20km. Remont kanalizacji deszczowej obejmuje również montaż studni rewizyjnych śr. 1000-1200mm, przykanalików deszczowych śr. 200mm oraz wpustów ulicznych osadnikowych śr. 500mm.

WYTYCZNE I UWAGI ZAMAWIAJACEGO:
Materiały pochodzące z robót rozbiórkowych, których stan umożliwia ponowne wbudowanie (krawężniki, obrzeża, bloczki betonowe, płyty chodnikowe, betonowa kostka brukowa, itp.) należy złożyć na paletach, zafoliować i odwieźć na plac składowy Zamawiającego przy ul. Langiewicza. Destrukt z frezowania nawierzchni bitumicznej należy odwieźć na plac składowy Zamawiającego przy ul. Langiewicza. W kosztach wykonania zadania należy zatem uwzględnić koszty zakupu palet i folii oraz koszty załadunku, przewiezienia oraz rozładunku na plac składowy. W/w materiały pochodzące z rozbiórki pozostaną tam złożone na paletach. Odległość od miejsca inwestycji do miejsca składowania przy ul. Langiewicza wynosi 3,0 km.

2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 9 SWZ zawierającej:
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
b) Przedmiarach robót - załącznik nr 1a SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

4.5.5.) Wartość części: 1409956,29 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: „Remont ul. Łagiewnickiej nr 314154T w Busku - Zdroju” odcinek od km 0+000,00 do km 0+428,00 obejmujące wykonanie:
- robót rozbiórkowych tj, frezowanie na zimno nawierzchni bitumicznej, rozbiórka nawierzchni chodników, krawężników, obrzeży oraz znaków drogowych,
- remontu nawierzchni jezdni poprzez ułożenie warstwy wiążąco-profilującej asfaltowej AC W 16mm - grub. po zagęszczeniu 5cm, warstwy ścieralnej asfaltowa SMA8 - grub. po zagęszczeniu 5cm wraz,
- remont chodników poprzez wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej typ UNIDECOR w kolorze szarym, grubość 8cm na podsypce z wysiewki gr 4cm - kostka z odzysku z placu Zamawiającego wraz z transportem,
- remont zjazdów poprzez wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej typ UNIDECOR w kolorze szarym, grubość 8cm na podsypce z wysiewki gr 4cm - kostka z odzysku z placu Zamawiającego wraz z transportem,
- ułożenie krawężników betonowych wystających oraz łukowych 15x30x100 na ławie betonowej oraz obrzeży betonowych 8x30x100,
- remont kanalizacji deszczowej polegający na wykonaniu bezwykopowej renowacji istniejącego kolektora kanalizacji deszczowej średnicy 300-400mm z rur cementowo-azbestowych z zastosowaniem technologii ciasnopasowanej rękawa żywicznego UV o wytrzymałości SN4 wraz z hydrodynamicznym wyczyszczeniem kanałów rurowych o śr. nom. 300 mm wraz z utylizacją i wywozem osadów na odl do 20km

WYTYCZNE I UWAGI ZAMAWIAJACEGO:

Materiały pochodzące z robót rozbiórkowych, których stan umożliwia ponowne wbudowanie (krawężniki, obrzeża, bloczki betonowe, płyty chodnikowe, betonowa kostka brukowa, itp.) należy złożyć na paletach, zafoliować i odwieźć na plac składowy Zamawiającego przy ul. Langiewicza. Destrukt z frezowania nawierzchni bitumicznej należy odwieźć na plac składowy Zamawiającego przy ul. Langiewicza. W kosztach wykonania zadania należy zatem uwzględnić koszty zakupu palet i folii oraz koszty załadunku, przewiezienia oraz rozładunku na plac składowy. W/w materiały pochodzące z rozbiórki pozostaną tam złożone na paletach. Odległość od miejsca inwestycji do miejsca składowania przy ul. Langiewicza wynosi 3,0 km.


2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 9 SWZ zawierającej:
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
b) Przedmiarach robót - załącznik nr 1a SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

4.5.5.) Wartość części: 1046853,17 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2185895,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2277273,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2185895,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAKT S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290962168

7.3.4) Miejscowość: Piekoszów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-065

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty przygotowawcze, ziemne, wykończeniowe, podbudowy, brukarskie, oznakowanie, kanalizacja deszczowa , elektryka.
Nazwy firm podwykonawców nie są jeszcze znane


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2185895,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1382975,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1573062,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1382975,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAKT S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290962168

7.3.4) Miejscowość: Piekoszów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-065

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty przygotowawcze, ziemne, brukarskie, wykończeniowe, podbudowy, oznakowanie, kanalizacja deszczowa
Nazwy firm podwykonawców nie są jeszcze znane


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1382975,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.