eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont klatek schodowych w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2025-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont klatek schodowych w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mińska 63A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-828

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.zgnpragapld.pl/menu_powyzej_130000.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgnpragapld.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont klatek schodowych w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43cfb837-d021-4772-be49-58f5634cfb31

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00558728

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024333/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.68 Remont klatek schodowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493812

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/Rb/89/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Remont 1 klatki schodowej w budynku: ul. Grochowska 292 w Warszawie w zakresie robót ogólnobudowlanych i elektrycznych w terminie 21 dni kalendarzowych od daty wprowadzenia na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442180-2 - Powtórne malowanie

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 86314,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Remont 2 klatek schodowych w budynku: ul. Międzyborska 45 w Warszawie w zakresie robót ogólnobudowlanych i elektrycznych w terminie 21 dni kalendarzowych od daty wprowadzenia na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442180-2 - Powtórne malowanie

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 59769,54 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Remont 1 klatki schodowej w budynku: ul. Jarocińska 13 w Warszawie w zakresie robót ogólnobudowlanych i elektrycznych w terminie 21 dni kalendarzowych od daty wprowadzenia na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442180-2 - Powtórne malowanie

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 43009,86 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Remont 1 klatki schodowej w budynku: ul. Zamieniecka 81 w Warszawie w zakresie robót ogólnobudowlanych i elektrycznych w terminie 21 dni kalendarzowych od daty wprowadzenia na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442180-2 - Powtórne malowanie

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 55017,52 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V - Remont 1 klatki schodowej w budynku: ul. Kobielska 12 w Warszawie w zakresie robót ogólnobudowlanych i elektrycznych w terminie 21 dni kalendarzowych od daty wprowadzenia na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442180-2 - Powtórne malowanie

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 89746,99 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI - Remont 1 klatki schodowej w budynku: ul. Osowska 54 w Warszawie w zakresie robót ogólnobudowlanych i elektrycznych w terminie 21 dni kalendarzowych od daty wprowadzenia na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442180-2 - Powtórne malowanie

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 42459,20 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII - Remont 2 klatek schodowych w budynku: ul. Osowska 24 w Warszawie w zakresie robót ogólnobudowlanych i elektrycznych w terminie 30 dni kalendarzowych od daty wprowadzenia na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442180-2 - Powtórne malowanie

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 56520,03 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII - Remont 1 klatki schodowej w budynku: ul. Domeyki 18 w Warszawie w zakresie robót ogólnobudowlanych i elektrycznych w terminie 21 dni kalendarzowych od daty wprowadzenia na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442180-2 - Powtórne malowanie

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 48221,02 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IX - Remont 1 klatki schodowej w budynku: ul. Elsterska 5 w Warszawie w zakresie robót ogólnobudowlanych i elektrycznych w terminie 21 dni kalendarzowych od daty wprowadzenia na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442180-2 - Powtórne malowanie

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 31439,21 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część X - Remont 1 klatki schodowej w budynku: ul. Francuska 25 w Warszawie w zakresie robót ogólnobudowlanych i elektrycznych w terminie 21 dni kalendarzowych od daty wprowadzenia na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442180-2 - Powtórne malowanie

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 31748,70 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XI - Remont 1 klatki schodowej w budynku: ul. Francuska 17 w Warszawie w zakresie robót ogólnobudowlanych i elektrycznych w terminie 21 dni kalendarzowych od daty wprowadzenia na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442180-2 - Powtórne malowanie

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 30586,26 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XII - Remont 1 klatki schodowej w budynku: ul. Katowicka 5 w Warszawie w zakresie robót ogólnobudowlanych i elektrycznych w terminie 21 dni kalendarzowych od daty wprowadzenia na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442180-2 - Powtórne malowanie

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 23038,77 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XIII - Remont 1 klatki schodowej w budynku: u. Igańska 4a w Warszawie w zakresie robót ogólnobudowlanych i elektrycznych w terminie 30 dni kalendarzowych od daty wprowadzenia na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442180-2 - Powtórne malowanie

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 206111,89 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XIV - Remont 1 klatki schodowej w budynku: ul. Wzorcowa 26 w Warszawie w zakresie robót ogólnobudowlanych i elektrycznych w terminie 21 dni kalendarzowych od daty wprowadzenia na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442180-2 - Powtórne malowanie

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 71129,97 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegają odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu dla tej części została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124756,75

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegają odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu dla tej części została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108787,90 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegają odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu dla danej części została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85896,29

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegają odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu dla danej części została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegają odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu dla danej części została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131695,62

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegają odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu dla danej części została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74820,87 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegają odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu dla danej części została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74820,87 PLN

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegają odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu dla danej części została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84787,47 PLN

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, ponieważ wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
UZASADNIENIE:
W toku analizy warunków realizacji przedmiotu zamówienia, tj. podczas przeprowadzonej wizji lokalnej w budynkach Zamawiający stwierdził, że klatki schodowe zostały już wcześniej wyremontowane i znajdują się w stanie niewymagającym przeprowadzania prac remontowych.
Wobec powyższego Zamawiający stwierdził, że wykonanie przedmiotu zamówienia w obecnym zakresie nie jest zasadne, ponieważ nie ma faktycznej potrzeby realizacji robót budowlanych.
Realizacja zadania w wyżej opisanym zakresie skutkowałaby wydatkowaniem środków publicznych bez uzasadnionej potrzeby, co pozostawałoby w sprzeczności z zasadą racjonalnego i gospodarnego wydatkowania środków publicznych, określoną w art. 44 ust. 3 ustawy o finansach publicznych. Udzielenie zamówienia w opisanej sytuacji prowadziłoby również do naruszenia art. 17 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, który wymaga od Zamawiającego udzielenia zamówienia w sposób umożliwiający uzyskanie najlepszych efektów zamówienia w stosunku do poniesionych nakładów. Powyższe stanowi dodatkowe uzasadnienie unieważnienia na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 459 ust. 1 pkt 2 i art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ postępowanie, w zakresie części 9, 10, 11 i 12, obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe uchybienie stanowi wadę która uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy - zgodnie z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, zgodnie z którym "Umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający (...) z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia, zawarł umowę ramową lub ustanowił dynamiczny system zakupów bez uprzedniego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo przekazania Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenia wszczynającego postępowanie lub bez wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie, jeżeli zmiany miały znaczenie dla sporządzenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert".
W związku z brakiem celowości prowadzenia postępowania w opisanym wyżej zakresie oraz naruszeniem zasady efektywności wyrażonej w art. 17 ust. 1 pkt ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający, działając na podstawie art. 256 oraz art. 255 pkt 6 w zw. z art. 459 ust. 1 pkt 2 i art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnia postępowanie w zakresie części 9, 10, 11 i 12.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, ponieważ wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
UZASADNIENIE:
W toku analizy warunków realizacji przedmiotu zamówienia, tj. podczas przeprowadzonej wizji lokalnej w budynkach Zamawiający stwierdził, że klatki schodowe zostały już wcześniej wyremontowane i znajdują się w stanie niewymagającym przeprowadzania prac remontowych.
Wobec powyższego Zamawiający stwierdził, że wykonanie przedmiotu zamówienia w obecnym zakresie nie jest zasadne, ponieważ nie ma faktycznej potrzeby realizacji robót budowlanych.
Realizacja zadania w wyżej opisanym zakresie skutkowałaby wydatkowaniem środków publicznych bez uzasadnionej potrzeby, co pozostawałoby w sprzeczności z zasadą racjonalnego i gospodarnego wydatkowania środków publicznych, określoną w art. 44 ust. 3 ustawy o finansach publicznych. Udzielenie zamówienia w opisanej sytuacji prowadziłoby również do naruszenia art. 17 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, który wymaga od Zamawiającego udzielenia zamówienia w sposób umożliwiający uzyskanie najlepszych efektów zamówienia w stosunku do poniesionych nakładów. Powyższe stanowi dodatkowe uzasadnienie unieważnienia na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 459 ust. 1 pkt 2 i art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ postępowanie, w zakresie części 9, 10, 11 i 12, obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe uchybienie stanowi wadę która uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy - zgodnie z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, zgodnie z którym "Umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający (...) z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia, zawarł umowę ramową lub ustanowił dynamiczny system zakupów bez uprzedniego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo przekazania Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenia wszczynającego postępowanie lub bez wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie, jeżeli zmiany miały znaczenie dla sporządzenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert".
W związku z brakiem celowości prowadzenia postępowania w opisanym wyżej zakresie oraz naruszeniem zasady efektywności wyrażonej w art. 17 ust. 1 pkt ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający, działając na podstawie art. 256 oraz art. 255 pkt 6 w zw. z art. 459 ust. 1 pkt 2 i art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnił postępowanie w zakresie części 10

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, ponieważ wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
UZASADNIENIE:
W toku analizy warunków realizacji przedmiotu zamówienia, tj. podczas przeprowadzonej wizji lokalnej w budynkach Zamawiający stwierdził, że klatki schodowe zostały już wcześniej wyremontowane i znajdują się w stanie niewymagającym przeprowadzania prac remontowych.
Wobec powyższego Zamawiający stwierdził, że wykonanie przedmiotu zamówienia w obecnym zakresie nie jest zasadne, ponieważ nie ma faktycznej potrzeby realizacji robót budowlanych.
Realizacja zadania w wyżej opisanym zakresie skutkowałaby wydatkowaniem środków publicznych bez uzasadnionej potrzeby, co pozostawałoby w sprzeczności z zasadą racjonalnego i gospodarnego wydatkowania środków publicznych, określoną w art. 44 ust. 3 ustawy o finansach publicznych. Udzielenie zamówienia w opisanej sytuacji prowadziłoby również do naruszenia art. 17 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, który wymaga od Zamawiającego udzielenia zamówienia w sposób umożliwiający uzyskanie najlepszych efektów zamówienia w stosunku do poniesionych nakładów. Powyższe stanowi dodatkowe uzasadnienie unieważnienia na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 459 ust. 1 pkt 2 i art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ postępowanie, w zakresie części 9, 10, 11 i 12, obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe uchybienie stanowi wadę która uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy - zgodnie z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, zgodnie z którym "Umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający (...) z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia, zawarł umowę ramową lub ustanowił dynamiczny system zakupów bez uprzedniego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo przekazania Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenia wszczynającego postępowanie lub bez wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie, jeżeli zmiany miały znaczenie dla sporządzenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert".
W związku z brakiem celowości prowadzenia postępowania w opisanym wyżej zakresie oraz naruszeniem zasady efektywności wyrażonej w art. 17 ust. 1 pkt ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający, działając na podstawie art. 256 oraz art. 255 pkt 6 w zw. z art. 459 ust. 1 pkt 2 i art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnił postępowanie w zakresie części 11.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, ponieważ wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
UZASADNIENIE:
W toku analizy warunków realizacji przedmiotu zamówienia, tj. podczas przeprowadzonej wizji lokalnej w budynkach Zamawiający stwierdził, że klatki schodowe zostały już wcześniej wyremontowane i znajdują się w stanie niewymagającym przeprowadzania prac remontowych.
Wobec powyższego Zamawiający stwierdził, że wykonanie przedmiotu zamówienia w obecnym zakresie nie jest zasadne, ponieważ nie ma faktycznej potrzeby realizacji robót budowlanych.
Realizacja zadania w wyżej opisanym zakresie skutkowałaby wydatkowaniem środków publicznych bez uzasadnionej potrzeby, co pozostawałoby w sprzeczności z zasadą racjonalnego i gospodarnego wydatkowania środków publicznych, określoną w art. 44 ust. 3 ustawy o finansach publicznych. Udzielenie zamówienia w opisanej sytuacji prowadziłoby również do naruszenia art. 17 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, który wymaga od Zamawiającego udzielenia zamówienia w sposób umożliwiający uzyskanie najlepszych efektów zamówienia w stosunku do poniesionych nakładów. Powyższe stanowi dodatkowe uzasadnienie unieważnienia na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 459 ust. 1 pkt 2 i art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ postępowanie, w zakresie części 9, 10, 11 i 12, obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe uchybienie stanowi wadę która uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy - zgodnie z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, zgodnie z którym "Umowa podlega unieważnieniu, jeżeli zamawiający (...) z naruszeniem ustawy udzielił zamówienia, zawarł umowę ramową lub ustanowił dynamiczny system zakupów bez uprzedniego zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo przekazania Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenia wszczynającego postępowanie lub bez wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie wszczynające postępowanie, jeżeli zmiany miały znaczenie dla sporządzenia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert".
W związku z brakiem celowości prowadzenia postępowania w opisanym wyżej zakresie oraz naruszeniem zasady efektywności wyrażonej w art. 17 ust. 1 pkt ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający, działając na podstawie art. 256 oraz art. 255 pkt 6 w zw. z art. 459 ust. 1 pkt 2 i art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnił postępowanie w zakresie części 12

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegają odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu dla danej części została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193548,82

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegają odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu dla danej części została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60894,57

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.