Ogłoszenie z dnia 2025-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00485675/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odnowienie 14 pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy (7 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mińska 63A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-828
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.zgnpragapld.pl/menu_powyzej_130000.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgnpragapld.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odnowienie 14 pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy (7 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39b47326-ffc0-4972-9e27-10bfaf7ac4d3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00558756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024333/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.70 odnowienie 14 pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy (7 części)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00485675
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/Rb/87/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 709421,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Odnowienie 3 pustostanów: ul. Kamionkowska 18 m. 58, Mińska 24 m. 5, Stanisławowska 3 m. 42 w Warszawie w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 51678,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Odnowienie 2 pustostanów: Grenadierów 46 m. 16, Siennicka 9 m. 15w Warszawie w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 53990,13 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Odnowienie 3 pustostanów: ul. Kinowa 16 m. 14, 82 i 85 w Warszawiew zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych,4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 179129,54 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Odnowienie pustostanu: ul. Białowieska 19 m. 50w Warszawie w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 73773,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V - Odnowienie 2 pustostanów: ul. Grochowska 93 m. 8 i Grochowska 97 m. 12 w Warszawie w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych,4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 112989,97 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI - Odnowienie pustostanu: ul. Czapelska 34 m. 4 w Warszawiew zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 44731,53 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII - Odnowienie 2 pustostanów: ul. Komorska 60a m. 2, Pustelnicka 46 m. 7 w Warszawie w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 59617,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu dla części 1 nie została złożona żadna oferta /brak ofert/. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części 1.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu dla części 2 nie została złożona żadna oferta /brak ofert/. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296097,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 296097,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296097,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Monika Wojtasiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252248481
7.3.3) Ulica: ul. Konopnickiej 9/4
7.3.4) Miejscowość: Otwock
7.3.5) Kod pocztowy: 05-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296097,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu dla części 4 nie została złożona żadna oferta /brak ofert/. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części 4.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu dla części 5 nie została złożona żadna oferta /brak ofert/. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w części 5.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegają odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu dla części 6 została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważniałprzedmiotowe postępowanie w części 6.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56380,14
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegają odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu dla części 7 została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w części 7.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91534,22
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Wykonanie prac adaptacyjno-remontowych oraz remontu oświetlenia podsufitowego w budynku przy ul. Jagiellońskiej 26 w Warszawie"
- Świadczenie usług hotelowych podczas ćwiczenia Joint Resolve - 26
- USŁUGA REALIZACJI APLIKACJI KOMPATYBILNEJ Z OBECNYM SYSTEM WIRTUALNEGO DZIEKANATU
- Wykonanie badania pod tytułem "Badanie jakości obsługi klientów Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich 2026/2027"
- Dostawa serwera z kartami GPU dla Instytutu Informatyki
- Naprawy awaryjne - serwisowe lodołamaczy na 2026 r. ZZ Tczew
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz przedszkola wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Cymsa w Gnieźnie
- Budowa oświetlenia ul. Źródlanej w Gościęcicach
- Wykonywanie bieżących prac konserwacyjno-remontowych ogólnobudowlanych w nieruchomościach będących własnością Gminy Siechnice
- Prace remontowe, budowlane oraz instalacyjne na potrzeby Laboratorium AgroBioNano-Technologii oraz Lubelskiego Laboratorium Biostymulatorów i Bioprotektantów Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
- Rozbudowa ul. Leśnej w Ustroniu - etap I oraz Budowa wodociągu w ul. Leśnej
- "Budowa ulic: Zbożowa, Zagrodowa, Rolna, Łanowa, Wiejska, Paprocka i Półwiejska w Nowym Tomyślu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





