eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce KrajeńskieOrganizacja i przeprowadzenie zajęć projektowych przez podmioty zewnętrzne w placówkach oświatowych dla uczestników projektu Superprzedszkolaki oraz projektu Zaczarowana Szkoła w gminie Strzelce Kraj.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie zajęć projektowych przez podmioty zewnętrzne w placówkach oświatowych dla uczestników projektu Superprzedszkolaki oraz projektu Zaczarowana Szkoła w gminie Strzelce Kraj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelce Krajeńskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966763

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 48

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@strzelce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2aee881-d783-4c7f-aece-211d7f8cea01

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie zajęć projektowych przez podmioty zewnętrzne w placówkach oświatowych dla uczestników projektu Superprzedszkolaki oraz projektu Zaczarowana Szkoła w gminie Strzelce Kraj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2aee881-d783-4c7f-aece-211d7f8cea01

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477852

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049360/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Organizacja i przeprowadzenie zajęć projektowych przez podmioty zewnętrzne w placówkach oświatowych dla uczestników projektu Superprzedszkolaki oraz projektu Zaczarowana Szkoła w gminie Strzelce Kraj.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowane w ramach projektów nr FELB.06.07-IZ.00-0001/25 oraz FELB.06.07-IZ.00-0002/25 współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach: Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021 – 2027 w ramach: Priorytetu 6. Fundusze Europejskie na wsparcie obywateli, Działania 6.7 Edukacja – ZIT.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404707

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.13.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 Warsztaty muzyczno-wokalne dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat
1. Celem warsztatów jest pokazanie dzieciom barwnego świata muzyki i radości, jaką daje śpiewanie, eksperymentowanie własnym głosem przy wykorzystaniu nowoczesnej technologii. Warsztat składa się składa się z dwóch części. Podczas pierwszej – dzieci w formie zabawy poznają różnorodne ćwiczenia oddechowe, dykcyjne i emisyjne, a także elementy kształcenia słuchu. Druga część, to wspólna nauka piosenki oraz występy solowe – w tym praca z mikrofonem i obycie sceniczne.
2. Elementem realizacji warsztatów musi być nagranie/zarejestrowanie piosenki wykonanej przez grupę 6 latków (ok. 100os.) w przedszkolu (wykonanie gotowego utworu muzycznego z wokalem, z użyciem profesjonalnego sprzętu i profesjonalnych metod powszechnie stosowanych w branży, nagranie ma obejmować min. jedną ścieżkę wokalna i jeden podkład muzyczny, końcowy plik powinien zostać poddany procesowi masteringu/cyfrowej obróbki dźwięku) – realizacja w III-IV kwartale 2025r.
3. Uczestnikami warsztatów będą dzieci w wieku przedszkolnym od 3 do 6 lat.
4. Warsztaty muzyczno-wokalne dla 8 grup, III-IV kwartał 2025r. oraz III-IV kwartał 2026r. dla 4 grup (łącznie 12 grup), czas trwania 1 warsztatu od 60 do 90 min, w zależności od grupy wiekowej.
• Warsztaty muzyczno-wokalne dla 4 grup - dzieci w wieku 6 lat (4x25=ok.100 dzieci), 1 x 90 minut (III-IV kwartał 2025r.) + nagranie piosenki,
• Warsztaty muzyczne dla 4 grup dzieci w wieku 3 - 5 lat (4x25=ok.100 dzieci), 1 x 60 minut (III-IV kwartał 2025 r.)
• Warsztaty muzyczne dla 4 grup dzieci w wieku 3 - 5 lat (4x25=ok.100 dzieci), 1 x 60 minut (III-IV kwartał 2026 r.)
5. Program warsztatów powinien być dostosowany do wieku odbiorców oraz oparty o działania aktywizujące dzieci w wieku przedszkolnym.
6. Warsztat zrealizowany będzie w oparciu o planowy rozkład dnia w przedszkolu, w dzień roboczy, w terminie i godzinie uzgodnionej z dyrektorem przedszkola i wychowawcami grup.
7. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie Przedszkole Samorządowe nr 1 w Strzelcach Krajeńskich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 10850,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Warsztaty rozwijające kompetencje społeczno-emocjonalne dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat (wyk. m.in. KAMISHIBAI)
1. Celem warsztatów jest pokazanie, a przede wszystkim inspirowanie i zachęcanie dzieci do uczestniczenia w zajęciach, podejmowaniu nowych wyzwań oraz rozwijanie ich kreatywności. Rozwój umiejętności komunikacyjnych. Warsztaty prowadzone powinny być z wykorzystaniem różnorodnych metod i zabaw: KAMISHIBAI, zabawy z elementami dramy (pantomima), bajkoterapii itp.
2. Uczestnikami warsztatów będą dzieci w wieku przedszkolnym od 3 do 6 lat.
3. Warsztaty rozwijające kompetencje społeczno- emocjonalne – 3 razy w miesiącu dla 4 wybranych grup
IV kwartał 2025 r. – 6 spotkań x 4 grupy x25 dzieci
I - II kwartał 2026 r. – 6 spotkań x 4 grupy x25 dzieci
III-IV kwartał 2026 r. – 6 spotkań x 4 grupy x25 dzieci
Warsztat trwa 60 minut.
4. Program warsztatów powinien być dostosowany do wieku odbiorców oraz oparty o działania aktywizujące dzieci w wieku przedszkolnym.
5. Warsztat zrealizowany będzie w oparciu o planowy rozkład dnia w przedszkolu, w dzień roboczy, w terminie i godzinie uzgodnionej z dyrektorem przedszkola i wychowawcami grup.
6. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie Przedszkole Samorządowe nr 1 w Strzelcach Krajeńskich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 36000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 Sesje z Kinem Sferycznym
Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych: projekcji/seansów dotyczących astronomii i kosmosu w ramach kina sferycznego (projekcja 360 stopni w kopule) dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Strzelcach Krajeńskich, w ramach projektu Superprzedszkolaki w Gminie Strzelce Krajeńskie (EFS Plus).
Celem zajęć jest rozbudzenie ciekawości poznawczej, wprowadzenie do zagadnień naukowych, rozwój wyobraźni i myślenia przestrzennego, integracja z podstawą programową wychowania przedszkolnego, wprowadzenie do nauk ścisłych (STEM). W efekcie realizacji zajęć przewiduje się wzrost zaangażowania dzieci w zajęcia związane z przyrodą, środowiskiem, zwiększenie koncentracji i uwagi, wzmocnienie pamięci i rozumienia, rozwój emocjonalny i estetyczny, kształtowanie postawy odkrywcy. Uczestnikami projekcji/seansów będą dzieci w wieku przedszkolnym od 4 do 6 lat, podzielone na 4 grupy (łącznie ok. 91 osób), każda grupa 1 seans.
Termin realizacji: IV kwartał 2025 r. i II kwartał 2026 r.
Czas realizacji seansu/pokazu dla jednej grupy od 20 do 60 minut – dostosowany do wieku grupy dzieci.
Wymagania techniczne dla kina sferycznego (w związku z wymiarami pomieszczeń znajdujących się w dyspozycji przedszkola) to: max. wysokość kopuły: 3m, średnica max. kopuły: 5m. Program zajęć powinien być dostosowany do wieku odbiorców oraz oparty o działania aktywizujące dzieci w wieku przedszkolnym. Seans/pokaz zrealizowany będzie w oparciu o planowy rozkład dnia w przedszkolu, w dzień roboczy, w terminie i godzinie uzgodnionej z dyrektorem przedszkola i wychowawcami grup. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie Przedszkole Samorządowe nr 2 w Strzelcach Krajeńskich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 3201,38 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 Zajęcia eksperymentalne
Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych: warsztatów/pokazów eksperymentalnych dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Strzelcach Krajeńskich, w ramach projektu Superprzedszkolaki w Gminie Strzelce Krajeńskie (EFS Plus).
Celem zajęć jest rozbudzenie ciekawości poznawczej, wprowadzenie do zagadnień naukowych, rozwój wyobraźni i myślenia przestrzennego, integracja z podstawą programową wychowania przedszkolnego, wprowadzenie do nauk ścisłych (STEM). W efekcie realizacji zajęć przewiduje się wzrost zaangażowania dzieci w zajęcia związane z przyrodą, środowiskiem, zwiększenie koncentracji i uwagi, wzmocnienie pamięci i rozumienia, rozwój emocjonalny i estetyczny, kształtowanie postawy odkrywcy, rozwijanie kompetencji naukowo-technicznych i matematycznych.
Uczestnikami zajęć będą dzieci w wieku przedszkolnym od 4 do 6 lat, podzielone na 4 grupy (łącznie ok. 91 osób), każda grupa 1 zajęcia.
Termin realizacji: IV kwartał 2025 r., I i III kwartał 2026 r.
Czas realizacji zajęć dla jednej grupy od 20 do 60 minut – dostosowany do wieku grupy dzieci.
Zajęcia powinny zostać dostosowane do warunków sal przedszkolnych oraz wziąć pod uwagę ich standardowe wyposażenie wynikające z podstawy programowej: stoliki, krzesełka. Zajęcia musza zostać przeprowadzone w sposób zapewniający bezpieczeństwo uczestnikom, a ich przebieg uzgodniony wcześniej z opiekunami. Program zajęć powinien być dostosowany do wieku odbiorców oraz oparty o działania aktywizujące dzieci w wieku przedszkolnym. Zajęcia zostaną zrealizowane w oparciu o planowy rozkład dnia w przedszkolu, w dzień roboczy, w terminie i godzinie uzgodnionej z dyrektorem przedszkola i wychowawcami grup. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie Przedszkole Samorządowe nr 2 w Strzelcach Krajeńskich

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7837,83 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 Audycje muzyczne/koncerty dla uczniów klas I-VIII
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie audycji/koncertów muzycznych dla uczniów klas I - VIII
- audycje/koncerty powinny być realizowane w oparciu o harmonogram zajęć w szkole, w dni robocze, w terminach i godzinach uzgodnionych z przedstawicielem Szkoły.
- audycja/koncert, każda 45 min – w jednej uczestniczy 60-80 osób:
III-IV kwartał 2025 r. - 8 audycji/koncertów
I-II kwartał 2026 r. - 8 audycji/koncertów
III-IV kwartał 2026 r. - 8 audycji/koncertów
Razem: 24 audycje/koncerty do 31 grudnia 2026 r.)
- prowadzący powinni być ekspertami w dziedzinie muzyki, którzy z pasją dzielą się swoją wiedzą i umiejętnościami,
- dzieci powinny być aktywnymi uczestnikami koncertów (poprzez zabawy, śpiew, taniec i grę na instrumentach)
- audycje/koncerty powinny być dostosowane do wieku i potrzeb dzieci,
- audycje muzyczne/koncerty winny być dopełnieniem edukacji muzycznej uczniów. Dzięki ich cykliczności uczniowie poznają instrumenty i ich brzmienie, formy muzyczne, nazwiska kompozytorów, tańce, muzykę z różnych kultur i epok.
- miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie Szkoła Podstawowa nr 1 w Strzelcach Krajeńskich. Szkoła po wcześniejszych ustaleniach udostępni nieodpłatnie salę do realizacji zajęć.
Usługa obejmuje:
• opracowanie programu zajęć zawierającego treści na poszczególne zajęcia,
• przeprowadzenie warsztatów

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 14160,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 Audycje muzyczne/koncerty dla uczniów klas I – III
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie audycji/koncertów muzycznych dla uczniów klas I - III
- audycje/koncerty powinny być realizowane w oparciu o harmonogram zajęć w szkole, w dni robocze, w terminach i godzinach uzgodnionych z przedstawicielem Szkoły.
- audycje/koncerty (każda 45 min) , w jednej uczestniczy ok.60 osób,
III-IV kwartał 2025 r. - ok. 18 audycji/koncertów
I kwartał 2026 r. - ok. 4 audycji/koncertów
II kwartał 2026 r. - ok.6 audycji/koncertów
III kwartał 2026 r. - ok. 2 audycji/koncertów
IV kwartał 2026 r. - ok.6 audycji/koncertów
Razem: 36 audycji/koncertów do 31 grudnia 2026 r.)
- prowadzący powinni być ekspertami w dziedzinie muzyki, którzy z pasją dzielą się swoją wiedzą i umiejętnościami,
- dzieci powinny być aktywnymi uczestnikami koncertów (poprzez zabawy, śpiew, taniec i grę na instrumentach)
- audycje/koncerty powinny być dostosowane do wieku i potrzeb dzieci,
- audycje muzyczne/koncerty winny być dopełnieniem edukacji muzycznej uczniów. Dzięki ich cykliczności uczniowie poznają instrumenty i ich brzmienie, formy muzyczne, nazwiska kompozytorów, tańce, muzykę z różnych kultur i epok.
- miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie Szkoła Podstawowa nr 2 w Strzelcach Krajeńskich, Szkoła po wcześniejszych ustaleniach udostępni nieodpłatnie salę do realizacji zajęć.
Usługa obejmuje:
• opracowanie programu zajęć zawierającego treści na poszczególne zajęcia,
• przeprowadzenie warsztatów

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 21240,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 Warsztaty profilaktyczne dla uczniów klas VI – VIII
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów profilaktycznych
2. Tematyka warsztatów dotyczy problemów z jakimi dzisiaj mierzy się młodzież:
• radzenie sobie z emocjami, stres, lęk,
• agresja, hejt, przemoc,
3. Uczestnikami warsztatów będą uczniowie z klasy VI, VII, VIII.
4. Planowane warsztaty obejmować będą łącznie 36 spotkań, 2 warsztaty w półroczu (90 minut) dla każdego oddziału:
• 3 oddziały klas VI, każdy x 2 spotkania x 90 minut (III i IV kwartał 2025 r.),
• 3 oddziały klas VII, każdy x 2 spotkania x 90 minut (III i IV kwartał 2025 r.),
• 3 oddziały klas VIII, każdy x 2 spotkania x 90 minut (III i IV kwartał 2025 r.).
• 3 oddziały klas VI, każdy x 2 spotkania x 90 minut (I i IV kwartał 2026 r.),
• 3 oddziały klas VII, każdy x 2 spotkania x 90 minut (I i IV kwartał 2026 r.),
• 3 oddziały klas VIII, każdy x 2 spotkania x 90 minut (I i IV kwartał 2026 r.).
5. Program warsztatów powinien być dostosowany do wieku odbiorców oraz oparty o działania aktywizujące uczestników: praca w grupach, praca w parach, dyskusja na forum grupy, praca indywidualna, a ponadto gry i zabawy integracyjne, wykorzystujące i rozwijające kreatywność uczestników.
6. Program warsztatów powinien być realizowany w oparciu o harmonogram zajęć w szkole, w dni robocze, w terminach i godzinach uzgodnionych z przedstawicielem Szkoły.
7. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie Szkoła Podstawowa nr 2 w Strzelcach Krajeńskich. Szkoła po wcześniejszych ustaleniach udostępni nieodpłatnie salę do realizacji zajęć.
8. Usługa obejmuje:
• opracowanie ramowego scenariusza zajęć z opisem planowanego programu wraz z propozycją materiałów edukacyjnych dla poszczególnych oddziałów,
• zapewnienie materiałów edukacyjnych do realizacji warsztatów,
• przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej wśród uczestników i przekazanie jej przedstawicielowi Szkoły.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 21666,60 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 Warsztaty ratownicze dla uczniów klas IV – VI
1. Warsztaty udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej dla uczniów kl. IV-VI
- 6 klas w terminie wrzesień-grudzień 2025,
- 6 klas w roku 2026
- każda klasa 4x45 min w półroczu (45 minut/ 1 klasa/ 1 dzień - 4 spotkania każdej klasy – nie w tym samym dniu)
- warsztaty powinny składać się z części teoretycznej i praktycznej,
2. Warsztaty są tak zorganizowane, aby uczniowie brali w nich aktywny udział,
3. Oferent zobowiązany jest do przedstawienia przed rozpoczęciem zajęć scenariuszy planowanych warsztatów,
4. Warsztaty zostaną przeprowadzone na terenie Szkoły w dni robocze, w terminach i godzinach uzgodnionych z przedstawicielem Szkoły, Szkoła po wcześniejszych ustaleniach udostępni nieodpłatnie salę do realizacji zajęć.
5. Realizujący szkolenie zapewnia pomoce dydaktyczne: fantomy do ćwiczeń resuscytacji krążeniowo-oddechowej (RKO), treningowe defibrylatory (AED), kamizelki do treningu postępowania w niedrożności dróg oddechowych, w pełni wyposażone torby i plecaki ratownicze, prezentacje, plansze, materiały drukowane, inne pomoce/sprzęt niezbędny do ćwiczeń pierwszej pomocy,
6. Realizujący warsztaty zapewnia certyfikaty/dyplomy dla każdego ucznia/uczestnika warsztatów,
7. Program adresowany do uczniów powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia:
- cel udzielania pierwszej pomocy
- zasady wzywania karetki,
- wyposażenie apteczki pierwszej pomocy,
- utrata przytomności, zaburzenia świadomości,
- resuscytacja krążeniowo-oddechowa
- automatyczna defibrylacja zewnętrzna AED,
- opatrywanie,
- urazy mechaniczne
- stany nagłe, pozycje ratownicze
- bezpieczeństwo na miejscu zdarzenia,
- postępowanie ratownicze.
8. Usługa obejmuje:
- przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej wśród uczestników i przekazanie jej przedstawicielowi Szkoły.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 28699,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 Przeprowadzenie warsztatów kreatywnych
1. Przeprowadzenie warsztatów kreatywnych dla uczniów:
a) II kwartał 2026: 8 warsztatów (1 warsztat/1 klasa czyli 8 warsztatów bo 8 klas) łącznie ok. 160-175 uczniów,
- Czas trwania warsztatu: 60 min, warsztaty na terenie szkoły, podczas których uczniowie wykonują dekoracje wielkanocne (np. palmy, wianki, pisanki, stroiki).
- Wykonawca zapewnia wszelkie materiały, pomoce oraz wyposażenie potrzebne do wykonania dekoracji oraz ceraty chroniące stoliki uczniowskie.
- Wykonawca przedstawi uczniom historię dekoracji oraz dawnych zwyczajów wielkanocnych.
- Gotowe dekoracje uczniowie zabierają ze sobą.
b) IV kwartał 2026: 8 warsztatów (1 warsztat/1 klasa czyli 8 warsztatów bo 8 klas) łącznie ok. 160-175 uczniów
- Czas trwania warsztatu: 60 min.
- Warsztaty na terenie szkoły, podczas których uczniowie wykonują dekoracje bożonarodzeniowe (np. zdobione bombki, stroiki, choinki z różnych materiałów).
- Wykonawca zapewnia wszelkie materiały, pomoce oraz wyposażenie potrzebne do wykonania dekoracji oraz ceraty chroniące stoliki uczniowskie.
- Wykonawca przedstawi uczniom historię dekoracji bożonarodzeniowych.
- Gotowe dekoracje uczniowie zabierają ze sobą.
2. Program warsztatów powinien być dostosowany do wieku odbiorców oraz oparty o działania aktywizujące uczestników.
3. Program warsztatów powinien być realizowany w oparciu o harmonogram zajęć w szkole, w dni robocze, w terminach i godzinach uzgodnionych z przedstawicielem Szkoły.
4. Szkoła po wcześniejszych ustaleniach udostępni nieodpłatnie salę do realizacji zajęć.
5. Usługa obejmuje:
• opracowanie ramowego scenariusza zajęć z opisem planowanego programu wraz z propozycją materiałów na zajęcia,
• zapewnienie materiałów edukacyjnych do realizacji warsztatów,
• przeprowadzenie warsztatów zgodnie ze wskazaniem w pkt. 1.
• przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej wśród uczestników i przekazanie jej przedstawicielowi Szkoły.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 11325,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8999,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8999,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8999,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Kędzierski proculture

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365826800

7.3.3) Ulica: ul. gen. Władysława Sikorskiego 111 lokal 314

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8999,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25199,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25199,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25199,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Kędzierski proculture

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365826800

7.3.3) Ulica: ul. gen. Władysława Sikorskiego 111 lokal 314

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25199,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2548,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2548,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2548,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KSW VATAHA Adam Kulczycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364547647

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 10 lok. 2

7.3.4) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 66-500

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2548,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10465,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10465,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10465,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kolorowe Animacje Marcin Bednarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384412311

7.3.3) Ulica: Janczewo 111L

7.3.4) Miejscowość: Santok

7.3.5) Kod pocztowy: 66-431

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10465,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13919,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13919,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13919,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Kędzierski proculture

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365826800

7.3.3) Ulica: ul. gen. Władysława Sikorskiego 111 lokal 314

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13919,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20878,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20878,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20878,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Kędzierski proculture

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365826800

7.3.3) Ulica: ul. gen. Władysława Sikorskiego 111 lokal 314

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20878,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14399,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14399,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14399,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Kędzierski proculture

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365826800

7.3.3) Ulica: ul. gen. Władysława Sikorskiego 111 lokal 314

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14399,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.