Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO LEKKIEGO SAMOCHODU POŻARNICZEGO typu MIKROBUS DO PRZEWOZU 9 OSÓB WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM - III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna Oddział Ratownictwa Wodnego we Wrocławiu
1.3.) Oddział zamawiającego: OSP-ORW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001092270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Teatralna 16/20
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-055
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zorba@zorba.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zorba.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO LEKKIEGO SAMOCHODU POŻARNICZEGO typu MIKROBUS DO PRZEWOZU 9 OSÓB WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM - III
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6af6227-cbb3-4350-ab1f-ed10eb6a859b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480313
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e6af6227-cbb3-4350-ab1f-ed10eb6a859b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e6af6227-cbb3-4350-ab1f-ed10eb6a859b
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja pomiędzy
Zamawiającym, a Wykonawcami, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy e-zamówienia dostępnej pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z platformy jest bezpłatne. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania
platformy, Zamawiający może również komunikować się
z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej elzbietajanicka@interia.pl.
2) Postępowanie można wyszukać także ze strony głównej platformy e-zamówienia poprzez kafelek „Przeglądaj postępowania /
konkursy”
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać aktywne konto podmiotu „Wykonawca” na platformie
ezamówienia.
Wykonawca posiadający konto na platformie
e-zamówienia będzie miał dostęp do formularzy służących do komunikacji z Zamawiającym oraz do formularzy umożliwiających
złożenie lub wycofanie oferty.
4) Wszystkie wysłane i odebrane przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w
zakładce „Komunikacja”
5) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów / oświadczeń / informacji opisane zostały w
regulaminach korzystania z platformy e-zamówienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl i w zakładce Centrum
Pomocy
2) Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa
w art. 117 ust. 4 Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, zwane dalej
„zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci
elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z
zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP /03/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu pożarniczego typu mikrobus do przewozu 9 osób wraz z dodatkowym
wyposażeniem -a) Opis przedmiotu zamówienia/parametry techniczne wymagane/ oferowane dla oferowanych (załącznik nr
1 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji
4.3.6.) Waga: 35
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w przypadku wystąpienia sytuacji, których niemożna zakwalifikować jako zmian istotnych w rozumieniu art. 454 ust.2 Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający, poza przypadkami przewidzianymi w ustawie Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość
wprowadzenia następujących zmian do umowy, które nie modyfikują jej ogólnego charakteru:
1) zmiana w przedmiocie umowy, w szczególności zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku zmiany (po
upływie terminu składania ofert) powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które miały wpływ na możliwość wykonania
przedmiotu umowy. Wprowadzone na podstawie niniejszego zapisu zmiany muszą być zgodne zapisami SWZ
przedmiotowego zamówienia;
2) zmiany przedmiotu umowy - zastąpienia towaru wskazanego w ofercie Wykonawcy towarem nowym, posiadającym co
najmniej takie same parametry jakie posiada towar będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy - w przypadku wycofania
lub wstrzymania (po upływie terminu składania ofert) produkcji zaoferowanego towaru - pod warunkiem, że cena
wprowadzonego towaru nie ulegnie zwiększeniu;
3) w przypadku wystąpienia okoliczności uprawniających do zmiany przedmiotu umowy, o których mowa w § 9 ust.2 pkt 2,
ostateczny termin wykonania umowy zakreślony w § 4 ust. 1 nie może zostać naruszony;
4) zmiana terminu wykonania umowy, w przypadku wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwiła lub istotnie ograniczyła
możliwość wykonania przedmiotu umowy albo jej części w dotychczas ustalonym terminie. Przez siłę wyższą należy
rozumieć wystąpienie zdarzeń i okoliczności, na które strony nie mają wpływu i przed którymi nie mogły się zabezpieczyć, w
tym w szczególności pożar, zalanie, wojna, zamieszki, inne klęski żywiołowe
pozostałe zmiany zawarte w par. 9 umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-24 14:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e6af6227-cbb3-4350-ab1f-ed10eb6a859b
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-24 14:45
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-22
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa agregatów prądotwórczych na potrzeby Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- Dostawa serwera Typ ARM/AI GPU - 1 sztuka
- Świadczenie usług medycznych z zakresu prywatnej opieki medycznej dla pracowników Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz pracowników Filii w Jeleniej Górze
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem drogi powiatowej dawnej DW 368 i 1916D położonej na terenie gm Długołęka - teren działania Obwodu Drogowego w Sulimowie w okresie od 01-11-2025r. do 31-12-2025r
- Wykonanie w trybie "zaprojektuj i wybuduj" instalacji systemu sygnalizacji pożarowej SSP w obiekcie jakim jest Dom Studencki "Ślężak" należącym do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO LEKKIEGO SAMOCHODU POŻARNICZEGO typu MIKROBUS DO PRZEWOZU 9 OSÓB WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM - III
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO LEKKIEGO SAMOCHODU POŻARNICZEGO typu MIKROBUS DO PRZEWOZU 9 OSÓB WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM - III
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo -gaśniczego dla OSP w Bądkowie Kościelnym
- Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 kategorii 2 (uterenowiony) dla OSP w Choczu
- Dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Radkowie
- "Zakup wraz z dostawą lekkiego samochodu pożarniczego z przyczepką do przewozu sprzętu gaśniczego dla jednostki OSP Malinie I"
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.