eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargUsługi konsultacyjne w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia



Ogłoszenie z dnia 2025-10-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi konsultacyjne w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Targu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492722404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kokoszków 71

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ans-nt.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ppwsz

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi konsultacyjne w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10c841bc-372f-41a1-80bb-6cc18413d125

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477452

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00430823/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi konsultacyjne w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

ANS w Nowym Targu uczelnią dostępną dla wszystkich, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (Priorytet 3 Dostępność i usługi dla osób z niepełnosprawnościami, Działanie 03.01 Dostępność szkolnictwa wyższego). Numer umowy o dofinansowanie projektu: FERS.03.01-IP.08-0206/24-00

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1194740

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1194740
zampub@ans-nt.edu.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu platformazakupowa.pl, chyba że w
Ogłoszeniu o zamówieniu, specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) lub zaproszeniu do składania ofert stwierdzono inaczej.
2) Link do postępowania dostępny jest na stronie operatora platformazakupowa.pl oraz Profilu Nabywcy zamawiającego.
3) Zamawiający w zakresie pytań:
3.1. technicznych związanych z działaniem systemu prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer
22 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl.
3.2. merytorycznych wyznaczył osoby, do których kontakt umieszczono w Ogłoszeniu o zamówieniu, SWZ lub zaproszeniu do
składania ofert.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl, który jest uzupełnieniem niniejszej
Instrukcji.
5) Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów
(pliki można spakować zgodnie z pkt. 8) przy maksymalnej wielkości 150 MB.
6) Przy dużych plikach kluczowe jest łącze internetowe i dostępna przepustowość łącza po stronie serwera platformazakupowa.pl
oraz użytkownika.
7) Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej
złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem
np. aktualnej przeglądarki, itp.
8) W przypadku większych plików zalecamy skorzystać z instrukcji pakowania plików dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB
każda (link do instrukcji).
9) Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę ich przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę w drugim kroku
i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.
10) Czas wyświetlany na platformazakupowa.pl synchronizuje się automatycznie z serwerem Głównego Urzędu Miar.
11) Ofertę i wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków i braku przesłanek wykluczenia należy złożyć pod rygorem nieważności w
formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
12) Oferty, wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków i braku przesłanek wykluczenia, podmiotowe środki dowodowe,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo oraz inne informacje,
oświadczenia lub dokumenty przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych
określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne (t. jedn. Dz. U. z 2023, poz. 57), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
(...)
19) W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji (t. jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1233), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje
je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
20) W przypadku przekazywania z postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie
pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, jest równoznaczne z opatrzeniem
wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
21) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a) platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl,
b) poczty elektronicznej: zampub@ans-nt.edu.pl,
z zastrzeżeniem, że oferta musi zostać złożona przy użyciu platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), uprzejmie informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Targu, ul. Kokoszków 71, 34-400 Nowy Targ, zwana dalej ANS w Nowym Targu.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w osobie Pani Paulina Więckiel, z którym można skontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych pisząc na adres podany powyżej lub na adres e-mail: iod@ans-nt.edu.pl.
3) 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie usług w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze
szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia -
prowadzonymi w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(t. jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ww.
Ustawy – dalej zwanej ustawa Pzp, a w przypadku, gdy dojdzie do zawarcia umowy również w celu związanym z realizacją i
rozliczeniem umowy.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy państwowe i podmioty publiczne w ramach posiadanych uprawnień wynikających z przepisów prawa oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy ustawa Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy wynikający z przepisów prawa oraz zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym u Zamawiającego.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy ustawa Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy ustawa Pzp;
7) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,
w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy
lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą ustawa Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) prawo do usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
10) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
11) Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą poddawane profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KZP.382.09.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 662203,99 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie usług w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia:
1) konsultant ds. dostępności w obszarze: Struktura organizacyjna

4.2.5.) Wartość części: 44148,75 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami:
Całkowita cena oferty brutto (C) 60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) 40
2. W ramach kryterium „Całkowita cena oferty brutto” oferta może otrzymać do 60 pkt. Najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta
zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna według poniższego wzoru:
cena oferty z najniższą ceną
liczba punktów oferty ocenianej = ------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej
3. W kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D) Zamawiający będzie przyznawał punkty w
następujący sposób:
− 40 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają powyżej 361 godzin
udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części
od 1 do 9;
− 30 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 301 do 360
godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z
części od 1 do 9;
− 20 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 241 do 300
godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z
części od 1 do 9;
− 10 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 181 do 240
godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z
części od 1 do 9;
0 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają minimum 180 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części
od 1 do 9.
4. Aby Wykonawca uzyskał punkty w ramach kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D), o którym
mowa w Rozdziale XIX pkt 3 SWZ, powinien oświadczyć liczbę godzin doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej
dostępności, w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów (P) obliczoną według wzoru:
P = C + D
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą całkowitą sumę punktów ze wszystkich kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie usług w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z
niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia:
konsultant ds. dostępności w obszarze: Dostępność architektoniczna (maksymalne zaangażowanie w okresie realizacji
projektu to 210 godzin).

4.2.5.) Wartość części: 56257,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami:
Całkowita cena oferty brutto (C) 60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) 40
2. W ramach kryterium „Całkowita cena oferty brutto” oferta może otrzymać do 60 pkt. Najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta
zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna według poniższego wzoru:
cena oferty z najniższą ceną
liczba punktów oferty ocenianej = ------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej
3. W kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D) Zamawiający będzie przyznawał punkty w
następujący sposób:
− 40 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają powyżej 361 godzin
udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części
od 1 do 9;
− 30 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 301 do 360
godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z
części od 1 do 9;
− 20 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 241 do 300
godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z
części od 1 do 9;
− 10 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 181 do 240
godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z
części od 1 do 9;
0 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają minimum 180 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części
od 1 do 9.
4. Aby Wykonawca uzyskał punkty w ramach kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D), o którym
mowa w Rozdziale XIX pkt 3 SWZ, powinien oświadczyć liczbę godzin doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej
dostępności, w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów (P) obliczoną według wzoru:
P = C + D
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą całkowitą sumę punktów ze wszystkich kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie usług w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z
niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia:
konsultant ds. dostępności w obszarze: Dostępność informacyjno-komunikacyjna (maksymalne zaangażowanie w okresie
realizacji projektu to 420 godzin)

4.2.5.) Wartość części: 86017,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami:
Całkowita cena oferty brutto (C) 60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) 40
2. W ramach kryterium „Całkowita cena oferty brutto” oferta może otrzymać do 60 pkt. Najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta
zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna według poniższego wzoru:
cena oferty z najniższą ceną
liczba punktów oferty ocenianej = ------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej
3. W kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D) Zamawiający będzie przyznawał punkty w
następujący sposób:
− 40 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają powyżej 361 godzin
udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części
od 1 do 9;
− 30 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 301 do 360
godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z
części od 1 do 9;
− 20 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 241 do 300
godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z
części od 1 do 9;
− 10 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 181 do 240
godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z
części od 1 do 9;
0 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają minimum 180 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części
od 1 do 9.
4. Aby Wykonawca uzyskał punkty w ramach kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D), o którym
mowa w Rozdziale XIX pkt 3 SWZ, powinien oświadczyć liczbę godzin doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej
dostępności, w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów (P) obliczoną według wzoru:
P = C + D
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą całkowitą sumę punktów ze wszystkich kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie usług w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z
niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia:
konsultant ds. dostępności w obszarze: Dostępność cyfrowa (maksymalne zaangażowanie w okresie realizacji projektu to
210 godzin).

4.2.5.) Wartość części: 57802,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami:
Całkowita cena oferty brutto (C) 60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) 40
2. W ramach kryterium „Całkowita cena oferty brutto” oferta może otrzymać do 60 pkt. Najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta
zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna według poniższego wzoru:
cena oferty z najniższą ceną
liczba punktów oferty ocenianej = ------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej
3. W kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D) Zamawiający będzie przyznawał punkty w
następujący sposób:
− 40 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają powyżej 361 godzin
udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części
od 1 do 9;
− 30 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 301 do 360
godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z
części od 1 do 9;
− 20 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 241 do 300
godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z
części od 1 do 9;
− 10 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 181 do 240
godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z
części od 1 do 9;
0 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają minimum 180 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części
od 1 do 9.
4. Aby Wykonawca uzyskał punkty w ramach kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D), o którym
mowa w Rozdziale XIX pkt 3 SWZ, powinien oświadczyć liczbę godzin doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej
dostępności, w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów (P) obliczoną według wzoru:
P = C + D
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą całkowitą sumę punktów ze wszystkich kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie usług w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z
niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia:
konsultant ds. dostępności w obszarze: Technologie wspierające (maksymalne zaangażowanie w okresie realizacji projektu
to 420 godzin).

4.2.5.) Wartość części: 88740,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami:
Całkowita cena oferty brutto (C) 60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) 40
2. W ramach kryterium „Całkowita cena oferty brutto” oferta może otrzymać do 60 pkt. Najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta
zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna według poniższego wzoru:
cena oferty z najniższą ceną
liczba punktów oferty ocenianej = ------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej
3. W kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D) Zamawiający będzie przyznawał punkty w
następujący sposób:
− 40 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają powyżej 361 godzin
udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części
od 1 do 9;
− 30 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 301 do 360
godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z
części od 1 do 9;
− 20 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 241 do 300
godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z
części od 1 do 9;
− 10 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 181 do 240
godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z
części od 1 do 9;
0 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają minimum 180 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części
od 1 do 9.
4. Aby Wykonawca uzyskał punkty w ramach kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D), o którym
mowa w Rozdziale XIX pkt 3 SWZ, powinien oświadczyć liczbę godzin doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej
dostępności, w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów (P) obliczoną według wzoru:
P = C + D
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą całkowitą sumę punktów ze wszystkich kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie usług w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z
niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia:
konsultant ds. dostępności w obszarze: Procedury (maksymalne zaangażowanie w okresie realizacji projektu to 210
godzin).

4.2.5.) Wartość części: 41937,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami:
Całkowita cena oferty brutto (C) 60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) 40
2. W ramach kryterium „Całkowita cena oferty brutto” oferta może otrzymać do 60 pkt. Najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta
zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna według poniższego wzoru:
cena oferty z najniższą ceną
liczba punktów oferty ocenianej = ------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej
3. W kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D) Zamawiający będzie przyznawał punkty w
następujący sposób:
− 40 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają powyżej 361 godzin
udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części
od 1 do 9;
− 30 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 301 do 360
godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z
części od 1 do 9;
− 20 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 241 do 300
godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z
części od 1 do 9;
− 10 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 181 do 240
godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z
części od 1 do 9;
0 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają minimum 180 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części
od 1 do 9.
4. Aby Wykonawca uzyskał punkty w ramach kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D), o którym
mowa w Rozdziale XIX pkt 3 SWZ, powinien oświadczyć liczbę godzin doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej
dostępności, w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów (P) obliczoną według wzoru:
P = C + D
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą całkowitą sumę punktów ze wszystkich kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie usług w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z
niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia:
konsultant ds. dostępności w obszarze: Usługi wspierające edukację (maksymalne zaangażowanie w okresie realizacji
projektu to 210 godzin).

4.2.5.) Wartość części: 41937,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami:
Całkowita cena oferty brutto (C) 60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) 40
2. W ramach kryterium „Całkowita cena oferty brutto” oferta może otrzymać do 60 pkt. Najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta
zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna według poniższego wzoru:
cena oferty z najniższą ceną
liczba punktów oferty ocenianej = ------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej
3. W kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D) Zamawiający będzie przyznawał punkty w
następujący sposób:
− 40 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają powyżej 361 godzin
udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części
od 1 do 9;
− 30 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 301 do 360
godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z
części od 1 do 9;
− 20 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 241 do 300
godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z
części od 1 do 9;
− 10 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 181 do 240
godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z
części od 1 do 9;
0 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają minimum 180 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części
od 1 do 9.
4. Aby Wykonawca uzyskał punkty w ramach kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D), o którym
mowa w Rozdziale XIX pkt 3 SWZ, powinien oświadczyć liczbę godzin doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej
dostępności, w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów (P) obliczoną według wzoru:
P = C + D
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą całkowitą sumę punktów ze wszystkich kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie usług w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia:
konsultant ds. dostępności w obszarze: Działania podnoszące świadomość niepełnosprawności (maksymalne zaangażowanie w okresie realizacji projektu to 210 godzin).

4.2.5.) Wartość części: 44411,25 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami:
Całkowita cena oferty brutto (C) 60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) 40
2. W ramach kryterium „Całkowita cena oferty brutto” oferta może otrzymać do 60 pkt. Najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta
zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna według poniższego wzoru:
cena oferty z najniższą ceną
liczba punktów oferty ocenianej = ------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej
3. W kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D) Zamawiający będzie przyznawał punkty w
następujący sposób:
− 40 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają powyżej 361 godzin
udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części
od 1 do 9;
− 30 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 301 do 360
godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z
części od 1 do 9;
− 20 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 241 do 300
godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z
części od 1 do 9;
− 10 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 181 do 240
godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z
części od 1 do 9;
0 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają minimum 180 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części
od 1 do 9.
4. Aby Wykonawca uzyskał punkty w ramach kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D), o którym
mowa w Rozdziale XIX pkt 3 SWZ, powinien oświadczyć liczbę godzin doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej
dostępności, w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów (P) obliczoną według wzoru:
P = C + D
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą całkowitą sumę punktów ze wszystkich kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie usług w zakresie wsparcia w likwidacji barier dla osób ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami oraz zapewnienia tym osobom dostępu do kształcenia:
Wykonanie usługi w zakresie wsparcia zdrowia psychicznego dla osób ze szczególnymi potrzebami: konsultant psychologiczny świadczący pomoc psychologiczną dla studentów i pracowników Akademii Nauk Stosowanych
w Nowym Targu, będących osobami ze szczególnymi potrzebami, w tym dla osób z niepełnosprawnościami (maksymalne zaangażowanie w okresie realizacji projektu to 1 440 godzin).

4.2.5.) Wartość części: 305528,67 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w każdej części Zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami:
Całkowita cena oferty brutto (C) 60
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D) 40
2. W ramach kryterium „Całkowita cena oferty brutto” oferta może otrzymać do 60 pkt. Najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta
zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna według poniższego wzoru:
cena oferty z najniższą ceną
liczba punktów oferty ocenianej = ------------------------------ x 60 pkt
cena oferty ocenianej
3. W kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D) Zamawiający będzie przyznawał punkty w
następujący sposób:
− 40 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają powyżej 361 godzin
udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części
od 1 do 9;
− 30 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 301 do 360
godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z
części od 1 do 9;
− 20 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 241 do 300
godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z
części od 1 do 9;
− 10 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają od 181 do 240
godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z
części od 1 do 9;
0 punktów uzyska oferta Wykonawcy, który skieruje do wykonania przedmiotu umowy osoby, które posiadają minimum 180 godzin udokumentowanego doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej dostępności – liczono osobno dla każdej z części
od 1 do 9.
4. Aby Wykonawca uzyskał punkty w ramach kryterium „Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” (D), o którym
mowa w Rozdziale XIX pkt 3 SWZ, powinien oświadczyć liczbę godzin doświadczenia w zakresie doradztwa dotyczącego wskazanej
dostępności, w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 2 do SWZ.
5. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów (P) obliczoną według wzoru:
P = C + D
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą całkowitą sumę punktów ze wszystkich kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający ustala warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie określa warunku;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - zamawiający nie określa warunku;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie określa warunku;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
I warunek (doświadczenie Wykonawcy)
Wykonawca wykazał należyte wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat (okres wyrażony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upłynął termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na przeprowadzeniu/prowadzeniu doradztwa z zakresu tematyki o analogicznym charakterze w stosunku do przedmiotu zamówienia (odpowiednio do poszczególnych zadań), na które składa ofertę, o wartości brutto nie niższej niż:
1. Zadanie 1 – usługa za co najmniej 18 000,00 zł,
2. Zadanie 2 – usługa za co najmniej 25 000,00 zł,
3. Zadanie 3 – usługa za co najmniej 35 000,00 zł,
4. Zadanie 4 – usługa za co najmniej 25 000,00 zł,
5. Zadanie 5 – usługa za co najmniej 40 000,00 zł,
6. Zadanie 6 – usługa za co najmniej 18 000,00 zł,
7. Zadanie 7 – usługa za co najmniej 18 000,00 zł,
8. Zadanie 8 – usługa za co najmniej 18 000,00 zł,
9. Zadanie 9 – usługa za co najmniej 55 000,00 zł.
a) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na zasadzie „spełnia/nie spełnia” na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
b) Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa Wykaz usług (Załącznik nr 7 do SWZ) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz z dowodami należytego wykonania/wykonywania (referencje lub inne dokumenty podmiotu, na rzecz którego usługi wykonano; przy usługach ciągłych nadal wykonywanych – dokumenty wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; a gdy uzyskanie dokumentów jest obiektywnie niemożliwe – oświadczenie Wykonawcy).
c) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie zrealizowane wspólnie z innymi wykonawcami, Wykaz ma dotyczyć usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
d) W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, spełnienie warunku powinien wykazać co najmniej jeden z Wykonawców.
e) Jeżeli dokumenty potwierdzające wartość usług zawierają kwoty w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs NBP opublikowany na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej; jeżeli w tym dniu tabela nie była opublikowana – kurs z ostatniej tabeli opublikowanej bezpośrednio przed tym dniem.
II warunek (potencjał osobowy)
a) W zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobą z minimum 180 godzinami zegarowymi doświadczenia (dla każdej usługi/konsultanta) w doradztwie dotyczącym wskazanej dostępności — odpowiednio dla części 1–9.
b) Dodatkowo Wykonawca wykaże doświadczenie ww. osoby/osób w pracy z osobami z niepełnosprawnościami:
I. dla części 1–8: osoba sprawowała opiekę lub asystę nad osobą z udokumentowaną niepełnosprawnością i/lub realizowała szkolenia, doradztwo lub projekty na rzecz osób z niepełnosprawnościami w zakresie każdej części i/lub brała udział w projektach lub inicjatywach związanych z dostępnością w obszarach wymienionych w zamówieniu i/lub posiada doświadczenie we współpracy z instytucjami publicznymi we wdrażaniu zasad dostępności i/lub pełniła funkcję koordynatora ds. dostępności lub audytora dostępności;
II. dla części 9: osoba świadczyła wsparcie psychologiczne dla osoby z udokumentowaną niepełnosprawnością.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wykonawca na wezwanie zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe - w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1) wykaz usług w zakresie minimum 180 godzin zegarowych doradztwa dotyczącego określonej dostępności (odpowiednio część 1-9) usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wykonawca sporządza wykaz usług zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia posiadających doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami, które w ciągu ostatnich 5 lat sprawowały co najmniej dwuletnią opiekę lub asystę nad osobą z udokumentowaną niepełnosprawnością – dla części 1 – 8 - wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca sporządza wykaz usług zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7a do SWZ.
3) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia posiadających doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami, które w ciągu ostatnich 5 lat świadczyły wsparcie psychologiczne dla osoby z udokumentowaną niepełnosprawnością – dla części 9 - wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca sporządza wykaz usług zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7b do SWZ.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1
ustawy Pzp zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 i 1086), z
innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej, niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej;
Wykonawca sporządza oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie
z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) Wykaz usług w zakresie minimum 180 godzin doradztwa dotyczącego określonej dostępności (odpowiednio część 1-9) usług
wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, zgodnie z warunkami VIII SWZ ust. 2 – pkt 1) wraz z załączeniem
dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane należycie.
Wykonawca sporządza wykaz usług zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
b) Wykaz osób w zakresie doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami, które w ciągu ostatnich 5 lat sprawowały co
najmniej dwuletnią opiekę lub asystę nad osobą z udokumentowaną niepełnosprawnością – dla części 1 – 8 - wraz z informacjami na
temat ich doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami.
Wykonawca sporządza wykaz usług zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7a do SWZ.
c) Wykaz osób w zakresie posiadających doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami, które w ciągu ostatnich 5 lat
świadczyły wsparcie psychologiczne dla osoby z udokumentowaną niepełnosprawnością – dla części 9 - wraz z informacjami na
temat ich doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami.
Wykonawca sporządza wykaz usług zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7b do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo do złożenia oferty udzielone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) – jeżeli dotyczy.
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być udzielone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) – jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w
szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim:
reprezentowanie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie zobowiązań w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, złożenie oferty wspólnie,
prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego.
2. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia, w tym wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli
wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa (oryginał lub kserokopia
potwierdzona notarialnie), należy dołączyć do oferty w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako
pełnomocnik pozostałych, przy czym płatności będą przekazywane wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie
wskazanego w umowie) lub na utworzone wspólne konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia
wykonane przez poszczególne podmioty.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, ponoszą solidarną odpowiedzialność za
wykonanie umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy
regulującej zasady współpracy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do
warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
6. Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza, by
Wykonawca wykazał jako własne doświadczenie grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie
Specyfikacja nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy
o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np.
umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy stanowią Załącznik nr 5 do SWZ - dopuszczalne zmiany ujęte w zakresie przewidzianym w projektowanych postanowieniach umowy.
2. Zmiana istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach. Zmiana może obejmować:
1) zmianę terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia w czasie realizacji Umowy okoliczności uniemożliwiających terminowe wykonanie zobowiązań, tj. działanie siły wyższej, takiej jak: pożar, powódź, wojna, atak terrorystyczny, strajki, zamieszki, działanie władz państwowych, których zaistnienie będzie odpowiednio udokumentowane;
2) zmiany wynagrodzenia wynikającej z zastosowania preferencyjnej stawki podatku od towarów i usług VAT.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy, dopuszcza zmianę umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania w zakresie przewidzianym w Ustawie.
4. W przypadkach, o których mowa powyżej, Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być sporządzony pisemnie.
5. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnie z załączonym
wzorem umowy. Złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją umowy przez Wykonawcę.
6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy mogą być dokonane tylko pod warunkiem zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1194740

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-23 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.