eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRealizacja Budżetu Obywatelskiego: Nie dla Wenecji we Włochach - usługi powtarzane do umowy WŁO/91/24.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja Budżetu Obywatelskiego: Nie dla Wenecji we Włochach – usługi powtarzane do umowy WŁO/91/24.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICA WŁOCHY MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wlochy.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja Budżetu Obywatelskiego: Nie dla Wenecji we Włochach – usługi powtarzane do umowy WŁO/91/24.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f1f8a4b-2ede-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477738

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035799/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Realizacja Budżetu Obywatelskiego: Nie dla Wenecji we Włochach – usługi powtarzane do umowy WŁO/91/24.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki
w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-127f87b0-b9de-11ee-9897-f6855eb846c0

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZWR.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 55330,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania prace dot.:
a) Czyszczenie studni chłonnych z pompowanie z nich wody:
- ustawienie barier ochronnych,
- wydobycie osadów agregatem próżniowym,
- otwarcie włazów,
- odpompowanie wody sprzętem mechanicznym,
- zamknięcie pokryw włazów i zdjęcie barier zabezpieczających.
b) Pompowanie wody z ulic gminnych po obfitych opadach deszczu i roztopach śniegu:
- świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy, usługi w zakresie wyeliminowania zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia, stwarzanego przez ponadnormatywne zaleganie zastoisk wodnych na terenie pasa drogowego, poprzez
przeprowadzenie, działań mających na celu wyeliminowanie ww. zagrożenia, zwanych dalej interwencjami,
Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 50% ilości prac przewidzianych w kosztorysie. Zamawiający zastrzega możliwość zmian (zwiększenia lub zmniejszenia) w ilościach jednostek obmiarowych / przewidywanej ilości zabiegów, podanej w kosztorysie ofertowym w przypadku, gdy w trakcie realizowania umowy wystąpi konieczność wykonania większej ilości określonego zakresu prac (kosztem zmniejszenia innego zakresu prac). Dokonywane w ten sposób zmiany nie mogą przekroczyć wynagrodzenia wykonawcy określonego na ten cel w § 7 ust.1.umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15876,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15876,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15876,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECTARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5222845166

7.3.3) Ulica: ul. OBROŃCÓW TOBRUKU, nr 25, lok. 144,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-494

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15876,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przesłanki faktyczne: W 2024 r. zostało przeprowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego (TPBN.1.2024), w którego wyniku udzielono w dniu 05.03.2024 r. Firmie SPECTARE Sp. z o.o., ul. Obrońców Tobruku 25 lok. 144, 01-494 Warszawa, NIP: PL 5222845166, zamówienia na: Prace w zakresie utrzymania urządzeń odwadniających dróg administrowanych przez Dzielnicę Włochy realizowane z podziałem na części: Część II – „Nie dla Wenecji we Włochach” – realizacja zadania z budżetu obywatelskiego 2024 (1421). W ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00064424/01 z dnia 24.01.2024 r. przewidziano możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług do kwoty 55 418,00 zł netto. Zakres przedmiotowy zamówienia podstawowego oraz zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług są podobne – dotyczą wykonania:
1. Czyszczenie studni chłonnych z pompowanie z nich wody:
- ustawienie barier ochronnych,
- wydobycie osadów agregatem próżniowym,
- otwarcie włazów,
- odpompowanie wody sprzętem mechanicznym,
- zamknięcie pokryw włazów i zdjęcie barier zabezpieczających.
2. Pompowanie wody z ulic gminnych po obfitych opadach deszczu i roztopach śniegu:
- świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, w okresie obowiązywania umowy, usługi w zakresie wyeliminowania zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia, stwarzanego przez ponadnormatywne zaleganie zastoisk wodnych na terenie pasa drogowego, poprzez przeprowadzenie, działań mających na celu wyeliminowanie ww. zagrożenia, zwanych dalej interwencjami.

Wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
Niniejsze zamówienie spełnia wszystkie przesłanki umożliwiające udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 7ustawy Pzp:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.