Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego - zamówienie udzielane na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000095615
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sędziejowice - Kolonia 10
1.5.2.) Miejscowość: Sędziejowice-Kolonia
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-160
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zsckrsedziejowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrgrabski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c837692b-6ab7-412f-a05b-2be1fd6dda381.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego - zamówienie udzielane na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c837692b-6ab7-412f-a05b-2be1fd6dda38
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00287945
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W dniu 13 września 2024 roku Zamawiający wszczął w trybie podstawowym postępowanie na roboty budowlane pn. Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego – ogłoszenie o zamówieniu 2024/BZP 00499889. W ramach wskazanego ogłoszenia Zamawiający przewidział udzielenie zamówienia z wolnej ręki temu samemu Wykonawcy, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp. Zamawiający dołączył do dokumentacji postępowania odrębny załącznik zawierający zakres zamówienia udzielanego na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp. Brzmienie wskazanego załącznika zostało wprowadzone jako opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-b623eb7d-957d-46ae-ac65-5f7d9127fc2c
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1.2.8/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do Zaproszenia. Wykonawcę wiążą zapisy dokumentacji projektowej obowiązujące w odniesieniu do zamówienia objętego ogłoszeniem 2024/BZP 00499889- odpowiednio w stosunku do aktualnie realizowanych robót oraz w zakresie ujętym w niniejszej dokumentacji wg stanu na dzień 28.04.2025r.
2. Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest do spełnienia poniższych
wymagań Zamawiającego:
1) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z obowiązującymi regulacjami, normami, standardami i wymaganiami Zamawiającego.
2) Roboty muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz
ich odbioru końcowego
3) Roboty muszą być wykonane zgodnie z poleceniami Inspektora nadzoru lub upoważnionego przedstawiciela Inwestora.
3. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy
1) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy
przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z obowiązującymi przepisami w
zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
2) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót;
3) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót;
4. Prace będące przedmiotem zamówienia wykonane muszą być przy użyciu narzędzi i
sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy oraz dostarczonych przez niego wyrobów budowlanych. Materiały, surowce i produkty do wykonania zamówienia dostarczy Wykonawca. Materiały, surowce i produkty, powinny odpowiadać co do jakości i
parametrów wymogom gatunku I, o dopuszczeniu do obrotu i stosowania w budownictwie
określonym w art. 10 ustawy – Prawo budowlane. Wyroby budowlane muszą spełniać wymagania polskich norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich europejskiego obszaru gospodarczego przenoszących te normy. Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą posiadać znak „CE” (potwierdzający, iż wyrób
budowlany może być wprowadzony do obrotu) umieszczony zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie systemów
oceny zgodności, wymagań, jakie powinny spełniać notyfikowane jednostki uczestniczące w ocenie zgodności oraz sposobu oznaczania wyrobów budowlanych oznakowaniem „CE”
lub znak budowlany umieszczony zgodnie z postanowieniami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym.
5. Wykonawca ma usunąć i zutylizować wszystkie powstałe podczas prac budowlanych odpady za wyjątkiem tych które postanowi zatrzymać Zamawiający.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO BUD Piotr Haraszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730038641
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 21
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 800000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-15PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkoła Podstawowa w Korzennej - przyjazna i dostępna dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa szatni sportowej na boisku w Niemilu"
- Ostatni krok w unowocześnianiu Domu Kultury w Ogrodzieńcu - remont sali warsztatowej
- Wykonanie wewnętrznych instalacji oddymiania klatek schodowych A i B wraz z wymianą stolarki okiennej
- Modernizacja pokoi hotelowych w Kalsku wraz z wyposażeniem
- Wymiana pokrycia dachowego i ocieplenia połaci dachowej budynku Domu Pomocy Społecznej w Barcinie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.