Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00397903/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
FAB. NOWE I ZAG.: AP. USG W P.I ORAZ RES. W P.II, WRAZ Z INS., URUCH. I SZKOL.PER.MED.–W RAMACH DOT. CEL. NA FINAN. REAL. INWEST. PN. „MODER. I DOP. SZPIT. OD. RAT. ORAZ PRAC. DIAG. W ZOZ W DĘBICY”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851643503
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 91
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bogumila.wilczynska@zoz-debica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zoz-debica.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zoz-debica.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
FAB. NOWE I ZAG.: AP. USG W P.I ORAZ RES. W P.II, WRAZ Z INS., URUCH. I SZKOL.PER.MED.–W RAMACH DOT. CEL. NA FINAN. REAL. INWEST. PN. „MODER. I DOP. SZPIT. OD. RAT. ORAZ PRAC. DIAG. W ZOZ W DĘBICY”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-185b1f1f-0b16-4ceb-a188-58219d3cacfa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477644
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042812/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.42 USG STACJONARNE (1 SZT.) – W RAMACH DOT. CELOWEJ NA FINAN. REAL. INWEST. PN. MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO ORAZ PRACOWNI DIAGNOSTYCZNEJ W ZOZ W DĘBICY
1.2.43 USG PRZENOŚNE (1 SZT.) – W RAMACH DOT. CELOWEJ NA FINAN. REAL. INWEST. PN. MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO ORAZ PRACOWNI DIAGNOSTYCZNEJ W ZOZ W DĘBICY
1.2.44 RESPIRATOR STACJONARNY (2 SZT.) – W RAMACH DOT. CELOWEJ NA FINAN. REAL. INWEST. PN. MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO ORAZ PRACOWNI DIAGNOSTYCZNEJ W ZOZ W DĘBICY
1.2.45 RESPIRATOR PRZENOŚNY (2 SZT.) – W RAMACH DOT. CELOWEJ NA FINAN. REAL. INWEST. PN. MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO ORAZ PRACOWNI DIAGNOSTYCZNEJ W ZOZ W DĘBICY
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00397903
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-TP-26/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET I - FABRYCZNIE NOWE I ZAGREGOWANE APARATY USG – W RAMACH DOTACJI CELOWEJ NA FINANSOWANIE REALIZACJI INWESTYCJI PN. „MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO ORAZ PRACOWNI DIAGNOSTYCZNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY”1. FABRYCZNIE NOWY I ZAGREGOWANY STACJONARNY APARAT USG – wg oferowanych parametrów w CZĘŚCI I D SWZ - 1 szt.
2. FABRYCZNIE NOWY I ZAGREGOWANY PRZENOŚNY APARAT USG – wg oferowanych parametrów w CZĘŚCI I E SWZ - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.5.5.) Wartość części: 465000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET II - FABRYCZNIE NOWE I ZAGREGOWANE RESPIRATORY – W RAMACH DOTACJI CELOWEJ NA FINANSOWANIE REALIZACJI INWESTYCJI PN. „MODERNIZACJA I DOPOSAŻENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO ORAZ PRACOWNI DIAGNOSTYCZNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY”1. FABRYCZNIE NOWY I ZAGREGOWANY STACJONARNY RESPIRATOR – wg oferowanych parametrów w CZĘŚCI I F SWZ - 2 szt.
2. FABRYCZNIE NOWY I ZAGREGOWANY PRZENOŚNY RESPIRATOR – wg oferowanych parametrów w CZĘŚCI I G SWZ - 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44611200-8 - Respiratory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33157400-9 - Medyczna aparatura oddechowa
4.5.5.) Wartość części: 280000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIRO Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6971934576
7.3.3) Ulica: Mińska 25B lok.U1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-808
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-05Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279979,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279979,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279979,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CIRRO Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5420201357
7.3.3) Ulica: Elewatorska 58
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-620
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279979,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-05INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn.: Realizacja zadań ochrony ludności i obrony cywilnej w Powiecie Dębickim - trzecie zamówienie
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. Św. Ojca PIO w Dębicy na 2026r.
- Dostawa konserw do Zakładu Karnego w Dębicy
- Zakup z dostawą i montażem mebli biurowych do pokojów nr 18, 42, Karta Mieszkańca, 54, 55, 56, 57, hol,127 oraz 152 w Urzędzie Miejskim w Dębicy
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1322R Brzostek-Opacionka - budowa chodnika w km 3+824-3+957 w miejscowości Opacionka." - etap I w km 3+890 - 3+957
- Adaptacja miasta Dębica do zmian klimatu - Utworzenie parku kieszonkowego przy ul. Rzeszowskiej i ul. Tadeusza Kościuszki w Dębicy (2)
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 1 sztuki ultrasonografu do Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SP ZOZ w Radomiu ul. Chrobrego 50, 26 - 600 Radom
- Dostawa aparatów USG dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa aparatu USG z trzema sondami.
- "Dostawa sprzętu reanimacyjno - ratunkowego w ramach zadania pn."Zakup bazy medycznej na cele ochrony ludności i obrony cywilnej w SPZZOZ w Wyszkowie"
- Zakup aparatu USG mobilnego (przenośnego), spirometru oraz UPS komputera w ramach Umowy nr 01OW/7636/I/2024 o powierzenie grantu
- Dostawa 3 szt. respiratorów transportowych CBRNE oraz urządzenia do dezynfekcji .
więcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





