Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00411736/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż komory pyłowej do badania pyłu metodą statyczną i dynamiczną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowy Instytut Chemii i Radiometrii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010156326
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. gen. Antoniego Chruściela "Montera" 105
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-910
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wichir.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wichir
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24127a89-57b1-49da-826a-148f8037d0cb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
instytut naukowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność badawcza i naukowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż komory pyłowej do badania pyłu metodą statyczną i dynamiczną2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24127a89-57b1-49da-826a-148f8037d0cb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00545276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00411736
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP-615/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż komory pyłowej do badania pyłu metodą statyczną i dynamiczną, którego
specyfikacja techniczna została szczegółowo określona poniżej:
a) Komora pyłowa musi posiadać wymiary: głębokość – min. 1000 mm, szerokość min. 1000 mm, wysokość min. 1000 mm.
Maksymalne wymiary zewnętrzne: wysokość 2000 mm, szerokość 1500 mm, głębokość 2000 mm.
b) Do trybu dynamicznego komora musi być wyposażona w ruchomą dyszę o średnicy wewnętrznej 3 mm umożliwiającej
przepływ mieszanki pyłowej w ilości 5g/m3 z prędkością 10-15 m/s.
c) W przypadku trybu statycznego komora musi umożliwiać regulację koncentracji pyłu w powietrzu od 1 g/m3 do 5 g/m3
przy prędkości cyrkulacji powietrza na wstępnym etapie od 0,5 m/s do 1 m/s.
d) W ścianie bocznej komora musi posiadać przepust o średnicy około 100 mm.
e) Na ścianie bocznej musi znajdować się panel zasilający umożliwiający podłączenie urządzenia znajdującego się
wewnątrz komory do prądu.
f) Wewnątrz komory musi znajdować się kratownica wytrzymująca obciążenie o masie do 250 kg.
g) Obudowa oraz komora robocza muszą mieć powłokę ułatwiającą czyszczenie.
2. Do komory powinny być dołączone rękawice ochronne znajdujące się w drzwiach komory.
3. Gwarancja na urządzenie musi wynosić co najmniej 24 miesiące.
4. Cena urządzenia musi zawierać montaż oraz szkolenie z obsługi.
5. Montaż komory w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (w siedzibie Zamawiającego) w terminie 14 tygodni od
podpisania umowy.
6. Przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego szkolenia z obsługi komory pyłowej do badania pyłu metodą statyczną i
dynamiczną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310808,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310808,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310808,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klimatest Trzynadlowski i Wspólnicy Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021825069
7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 5C
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-204
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KLIMATEST TRZYNADLOWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
KLIMATEST TRZYNADLOWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310808,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości we Wrocławiu
- Świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Krakowie
- Dostawa i montaż artykułów sportowych, rehabilitacyjnych, medycznych, sanitarnych (...) "Rozbudowa i modernizacja budynków SOS-W dla Dzieci Słabowidzących nr 8 przy ul. Koźmińskiej 7 (...)".
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Warszawie.
- Sukcesywna dostawa filtrów wentylacyjnych
- Dostawa samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- jednorazowa dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych, znak sprawy DZP-23/129/25
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla DDL na rok
- RZP-64/IM/2025 Drobny sprzęt laboratoryjny i akcesoria do pobierania moczu z podziałem na pakiety
- Zakup i dostawa wyposażenia na potrzeby PSSE w Iławie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem cieplarki laboratoryjnej
- 124.2025 Dostawa Archiwum Modułowego na potrzeby Zakładu Patologii Ogólnej i Doświadczalnej Katedry Patologii Klinicznej i Doświadczalnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





