Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00405319/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i instalacja urządzeń oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu „Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Pęczniew"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PĘCZNIEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934393
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 10/12
1.5.2.) Miejscowość: Pęczniew
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-235
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 436781519
1.5.8.) Numer faksu: 436781519
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@e-peczniew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://peczniew.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e505d39c-6314-4423-880e-5cbf41458c941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i instalacja urządzeń oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu „Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Pęczniew"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e505d39c-6314-4423-880e-5cbf41458c94
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022990/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Pęczniew
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane jest ze środków Funduszu Europejskiego na Rozwój Cyfrowy 2021- 2027 (FERC).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405319
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 342559,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 278503,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy i instalacji urządzeń oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu „Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Pęczniew".1. Przedmiotowe zamówienie podzielone zostało na następujące części:
1.1. CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA, obejmuje:
1) Aktualizacja oprogramowania i serwisu Firewall-a,
2) Aktualizacja oprogramowania antywirusowego,
3) Serwer zarządzania tożsamością i dostępem,
4) UPS 10 kVA,
5) Usługi Instalacji i konfiguracji.
1.2. CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA, która obejmuje:
1) Agregat prądotwórczy 40kVA,
2) Usługi Instalacji i konfiguracji.
1.3. CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA, która obejmuje:
1) NAS,
2) Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych,
3) Switche zarządzalne 2 szt.,
4) Usługi instalacji i konfiguracji systemu backupu.
1.4. CZĘŚĆ 4 ZAMÓWIENIA, która obejmuje:
1) szkolenia specjalistyczne dla kadry zarządzającej,
2) szkolenia specjalistyczne dla IT – informatyków,
3) szkolenia dla pracowników JST budujących i wzmacniających świadomość cyberzagrożeń.
1.5. CZĘŚĆ 5 ZAMÓWIENIA, która obejmuje:
1) Aktualizacja dokumentacji SZBI
2) Audyt SZBI.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233132-5 - Napędy dyskowe
32429000-6 - Sprzęt sieci telefonicznej
32413100-2 - Rutery sieciowe
48821000-9 - Serwery sieciowe
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72700000-7 - Usługi w zakresie sieci komputerowej
4.5.5.) Wartość części: 100510,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA, obejmuje:1) Agregat prądotwórczy 40kVA,
2) Usługi Instalacji i konfiguracji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp, to jest Zamawiający nie wprowadza wymogu, by Wykonawca lub Podwykonawca w celu realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, albowiem charakter tych czynności i krótki czas ich trwania przemawia za tym, że nie posiadają one cech stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne
4.5.5.) Wartość części: 61850,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA, obejmuje:1) NAS,
2) Oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych,
3) Switche zarządzalne 2 szt.,
4) Usługi instalacji i konfiguracji systemu backupu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp, to jest Zamawiający nie wprowadza wymogu, by Wykonawca lub Podwykonawca w celu realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, albowiem charakter tych czynności i krótki czas ich trwania przemawia za tym, że nie posiadają one cech stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.5.) Wartość części: 73189,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZĘŚĆ 4 ZAMÓWIENIA, obejmuje:1) szkolenia specjalistyczne dla kadry zarządzającej,
2) szkolenia specjalistyczne dla IT – informatyków,
3) szkolenia dla pracowników JST budujących i wzmacniających świadomość cyberzagrożeń.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp, to jest Zamawiający nie wprowadza wymogu, by Wykonawca lub Podwykonawca w celu realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, albowiem charakter tych czynności i krótki czas ich trwania przemawia za tym, że nie posiadają one cech stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 27060,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. CZĘŚĆ 5 ZAMÓWIENIA, obejmuje:1) Aktualizacja dokumentacji SZBI
2) Audyt SZBI.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp, to jest Zamawiający nie wprowadza wymogu, by Wykonawca lub Podwykonawca w celu realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, albowiem charakter tych czynności i krótki czas ich trwania przemawia za tym, że nie posiadają one cech stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72224200-3 - Usługi w zakresie planowania zapewniania jakości systemu
4.5.5.) Wartość części: 79950,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do art. 253 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający - Gmina Pęczniew informuje, iż odrzucił ofertę złożoną przez Konsorcjum ACD IT Sp. z o.o. ul. Rynek Staromiejski 36/38, 87-100 Toruń i Garage IT Sp. z o.o. ul. W.H. Lindleya 16, 02-013 Warszawa w zakresie części 1 zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp, tj. z uwagi na fakt, iż została złożona przez Wykonawców niespełniających warunków udziału w postępowaniu.
Jednocześnie biorąc pod uwagę fakt, iż cena kolejnej oferty złożonej przez Wykonawcę ForIP Spółka z o.o. Juliusza Słowackiego 2, 41-800 Zabrze w zakresie części 1 zamówienia przekracza kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, to Zamawiający, zgodnie z art. 260 ust. 2 Pzp, informuje, iż unieważnia postępowanie w zakresie ww. części zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126542,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126542,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do art. 260 ust. 2 Pzp Zamawiający - Gmina Pęczniew, informuje, iż unieważnia postępowanie w zakresie części 2 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp.
Stosownie do treści art. 255 pkt 3 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do art. 253 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający - Gmina Pęczniew informuje, iż odrzucił ofertę złożoną przez Konsorcjum ACD IT Sp. z o.o. ul. Rynek Staromiejski 36/38, 87-100 Toruń i Garage IT Sp. z o.o. ul. W.H. Lindleya 16, 02-013 Warszawa w zakresie części 3 zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp, tj. z uwagi na fakt, iż została złożona przez Wykonawców niespełniających warunków udziału w postępowaniu.
Jednocześnie biorąc pod uwagę fakt, iż cena kolejnej oferty złożonej przez Wykonawcę ForIP Spółka z o.o. Juliusza Słowackiego 2, 41-800 Zabrze w zakresie części 3 zamówienia przekracza kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia, to Zamawiający, zgodnie z art. 260 ust. 2 Pzp, informuje, iż unieważnia postępowanie w zakresie ww. części zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109322,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109322,40 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do art. 253 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający - Gmina Pęczniew informuje, iż odrzucił ofertę złożoną przez Wykonawcę Szulc-Euphenics.com Prosta Spółka Akcyjna ul. Poligonowa 1, 04-051 Warszawa w zakresie części 4 zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, tj. z uwagi na fakt niezgodności jej treści z warunkami zamówienia.
W związku z powyższym, biorąc pod uwagę fakt, iż była to jedyna oferta złożona w zakresie części 4 zamówienia, zgodnie z art. 260 ust. 2 Pzp Zamawiający, informuje, iż unieważnia postępowanie w zakresie części 4 na podstawie art. 255 pkt 2 Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do art. 260 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający - Gmina Pęczniew informuje, iż unieważnia postępowanie w zakresie części 5 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
Stosownie do art. 252 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w dokumentach zamówienia. Zgodnie zaś z art. 307 ust. 2 Pzp w przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą określonego w dokumentach zamówienia, zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwraca się jednokrotnie do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.
W ramach przedmiotowego postępowania termin związania ofertą wynosił 30 dni i jego upływ przypadał na dzień 11 października 2025 r. Przed upływem niniejszego terminu Zamawiający nie wezwał Wykonawców do jego przedłużenia. Jednocześnie jednak Zamawiający wskazuje, iż w toku czynności prowadzonych w okresie związania, w ramach niniejszego postępowania ustalił, że:
- oferta złożona przez Wykonawcę Szulc-Euphenics.com Prosta Spółka Akcyjna ul. Poligonowa 1, 04-051 Warszawa w zakresie części 5 zamówienia podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, tj. z uwagi na fakt niezgodności jej treści z warunkami zamówienia, - Wykonawca EF Consultancy sp. z o.o. 92-701 Wódka, ul. Pszeniczna 19 nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających brak podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Biorąc zatem pod uwagę fakt upływu terminu związania ofertami stwierdzić trzeba, iż Zamawiający nie może dokonywać skutecznie już żadnych czynności wobec ww. ofert. W świetle powyższego, Zamawiający w celu zakończenia postępowania zobowiązany jest je unieważnić na podstawie art. 255 pkt 6 Pzp, tj. z uwagi na fakt, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przedmiotowa wada polega zaś na upływie terminu związania ofertami.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja cyklu szkoleń dla Muzeum Rzemiosła w Krośnie i Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w ramach realizacji projektu pn. Przestrzeń nauki, kultury i sztuki w Krośnie
- Świadczenie usług wsparcia i serwisu w zakresie infrastruktury teleinformatycznej, będącej własnością Zamawiającego lub przez niego wykorzystywaną od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r.
- Dostawa agregatów prądotwórczych oraz zapasowego źródła wody - elementów infrastruktury rezerwowej w ramach programu "Program Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Dostawa agregatu prądotwórczego oraz zapasowego zbiornika wody pitnej dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Usługi wsparcia technicznego oraz konserwacji i aktualizacji systemu Asseco ERP Softlab ERP dla Urzędu Ochrony Danych Osobowych
- Program księgowy wraz z systemem EZD
więcej: Napędy dyskowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





