Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego do Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Szkół nr 4 im. Jakuba Wejhera
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000198918
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 344
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pzs4-samochodowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzs4-samochodowka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego do Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5a101be-f86f-4372-a0cb-714896e3f6dc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474614
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028678/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/create/proceeding/step1/11929383.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pzs4_wejherowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób złożenia oferty opisany został
w Regulaminie Platformy (link: https://www.platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz w Instrukcjach dla Wykonawców
zawartych na platformie (link: https://www.platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZS4.271.2.9.2025.EC
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i biurowego do Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie z podziałem na części określone w pkt. 4.2.
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
załączniku nr 3a do specyfikacji dla części I – sprzęt komputerowy,
4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji w zakresie części I, t.j zwiększenia zamówienia w ciągu 2 dni od podpisania umowy dodatkowo:1) o maksymalnie 1 szt. poz. 15 i poz. 16 formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 4a do specyfikacji – komputera stacjonarnego do pracy biurowej bez monitora i laptopa do zastosowań profesjonalnych typu stacja robocza.
Sprzętu przewidzianego „opcją” nie należy wliczać do ceny oferty, którą wykonawca wpisze w formularzu ofertowym!!!
Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować zamówienie opcjonalne na warunkach wynikających z zawartej umowy i w cenie określonej w formularzu rzeczowo-cenowym, przy czym termin realizacji zamówienia opcjonalnego będzie musiał się pokrywać z terminem zamówienia podstawowego. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego w przypadku, gdy zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i biurowego do Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie z podziałem na części określone w pkt. 4.2.
4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
załączniku nr 3b do specyfikacji dla części II – sprzęt biurowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 30191000-4 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
17.1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty w ramach 1 części postępowania obejmującej dostawę sprzętu komputerowego w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych).17.2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
17.3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem w Kaszubskim Banku Spółdzielczym, nr rachunku 94 8350 0004 0009 6582 2000 0020 z dopiskiem na przelewie: „Dostawa sprzętu komputerowego – część 1 - PZS4.271.2.9.2025.EC”.
17.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 17.3 specyfikacji, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
17.5. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego. Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym Wykonawcy.
17.6. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy.
17.7. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium.
17.8. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa.
17.9. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo.
17.10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
17.11. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 17.13 specyfikacji.
17.12. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
17.13. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy.
17.14. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium na pozostałe części postępowania.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień Umowy wymaga zgody obu Stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzą okoliczności wskazane w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, przy uwzględnieniu postanowień ust. 3.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w zakresie:
1) terminu wykonania Umowy, pod warunkiem, że:
a) nastąpiło wstrzymanie realizacji Umowy przez Zamawiającego,
b) z przyczyn technicznych, leżących po stronie Zamawiającego brak jest możliwości odbioru Przedmiotu Umowy lub dokonania innych odbiorów przez przedstawiciela Zamawiającego, np. z powodu absencji pracowniczej;
c) Zamawiający zmienił miejsce dostawy,
2) zmian zapisów Umowy, w przypadku wystąpienia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów,
3) zmiany zapisów Umowy, o ile konieczność jej wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej prawidłowe wykonanie Przedmiotu Umowy, przez którą rozumie się zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, oraz którego nie mogły uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, zamieszki, strajki lub inne formy protestu, akty nieposłuszeństwa obywatelskiego, demonstracje i rozruchy społeczne, ataki terrorystyczne, stan wojenny, stan wyjątkowy, działania wojenne, stany nadzwyczajne, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, akty władz państwowych uniemożliwiające wykonanie zobowiązań umownych, a zmiany postanowień umownych ograniczą lub zniwelują negatywne efekty działania siły wyższej, oraz umożliwią wykonanie Przedmiotu Umowy należycie.
5. Każda ze Stron jest obowiązana do niezwłocznego zawiadomienia drugiej Strony o wystąpieniu siły wyższej, mającej wpływ na realizację Umowy, w szczególności termin zakończenia Umowy. O ile druga Strona nie wskaże inaczej (w formie pisemnej lub elektronicznej), Strona, która dokonała zawiadomienia będzie kontynuowała wykonywanie swoich obowiązków wynikających z Umowy, w takim zakresie, w jakim będzie to możliwe, jak również podejmie wszystkie dozwolone przepisami prawa i postanowieniami Umowy działania, zmierzające do wykonania Umowy, których podjęcia nie wstrzymuje zdarzenie siły wyższej. W przypadku ustania siły wyższej, Strony niezwłocznie przystąpią do wykonywania swoich obowiązków wynikających z Umowy.
6. Zakres niezbędnych zmian Umowy zostanie każdorazowo dostosowany do okoliczności jakie wystąpiły i spowodowały konieczność jej zmiany. Zmiana Umowy nie może modyfikować ogólnego charakteru Umowy, w stosunku do Umowy zawartej z Wykonawcą.
7. Strona wnioskująca o zmianę Umowy złoży odpowiedni wniosek drugiej Stronie. Wniosek o zmianę postanowień Umowy powinien być złożony w formie pisemnej. Złożenie wniosku, stanowi warunek umożliwiający podjęcie procedury zmiany Umowy.
8. Strona wnioskująca o zmianę postanowień Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej wraz z wyceną ewentualnych zmian w odniesieniu do wynagrodzenia Wykonawcy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-22 11:55
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/create/proceeding/step1/1192938
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-22 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA DROBIOWEGO I WĘDLIN Z MIĘSA DROBIOWEGO
- Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego do Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wejherowie w 2026 r. z opcją
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych A3 dla Starostwa Powiatowego w Wejherowie
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO INDYWIDUALNYCH PAKIETÓW MEDYCZNYCH ORAZ DOSTAWA WYPOSAŻENIA ZESTAWÓW RATUNKOWYCH PSP-R1
- Remont ul. Nadrzecznej w Gościcinie
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego do Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
- Dostawa infrastruktury cybernetycznej dla Miasta Siemiatycze obejmująca zakup i wdrożenie urządzeń i oprogramowania stanowiących infrastrukturę cybernetyczną zwiększającą odporność na cyberataki
- Dostawa sprzętu komputerowego
- "Adaptacja budynku położonego w Poznaniu przy ul. Cichej 7 dla potrzeb CWRKDiZ w Poznaniu - dostawa i montaż sprzętu IT i multimedialnego"
- Zakup urządzeń i oprogramowania dla Gminy Mogilany
- Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz sprzętu biurowego w ramach realizacji projektu "Zdobywanie kwalifikacji przyszłości"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.