Og³oszenie z dnia 2022-12-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00044364/01 - Wynik z dnia 2023-01-19
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego dla Gminy Ko³czyg³owy w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KO£CZYG£OWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979513
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. S³upska 56
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³czyg³owy
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-140
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - S³upski
1.5.7.) Numer telefonu: 598213231
1.5.8.) Numer faksu: 598213597
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@kolczyglowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.kolczyglowy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego dla Gminy Ko³czyg³owy w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cdb178f4-7230-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00473380
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00023640/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.6 Dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego dla Gminy Ko³czyg³owy w ramach realizacji projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020, Osi Priorytetowej V, Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enie REACT-EU, dzia³ania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia dotycz±ce realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 na podstawie umowy powierzenia grantu Nr 3783/2022
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/91f67e39-6aa7-4c75-8934-8ae1fdd996b73.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, poczty elektronicznej: gospodarczy@kolczyglowy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostêpnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP) dostêpnych pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania.
2. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
4. Ca³y proces szyfrowania oferty ma miejsce na stronie miniPortal.uzp.gov.pl. Sposób z³o¿enia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika systemu miniPortal-ePUAP.
5. Oferta powinna byæ sporz±dzona z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych np.: .pdf (zalecane) b±d¼ innych rekomendowanych formatów np. .doc, docx., .xls., xlsx., .jpg .jpeg, i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê umocowan± do dzia³ania w imieniu wykonawcy. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika systemu miniPortal-ePUAP.
6. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ:
a) .zip
b) .7Z
7. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Ko³czyg³owy.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@kolczyglowy.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania danych, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RII.271.11.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest Dostawa urz±dzenia wielofunkcyjnego dla Gminy Ko³czyg³owy w ramach realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”.
2. Realizacja zamówienia obejmuje dostawê wraz z transportem i uruchomieniem urz±dzenia wielofunkcyjnego (drukarka, kopiarka, skaner) wraz z zestawem oryginalnych pe³nowarto¶ciowych tonerów wyprodukowanych przez producenta oferowanego urz±dzenia. Dostarczony sprzêt musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w Za³±czniku Nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Koszt dostawy urz±dzenia wraz z jego przygotowaniem do u¿ytkowania nale¿y uwzglêdniæ w cenie urz±dzenia i nie powinien on stanowiæ odrêbnej pozycji na dokumencie rozliczeniowym.
4. Dostarczany sprzêt ma byæ fabrycznie nowy, nieu¿ywany, posiadaæ kartê gwarancyjn± i instrukcjê obs³ugi w jêzyku polskim oraz musi posiadaæ dokumenty wymagane obowi±zuj±cymi przepisami prawa potwierdzaj±ce oznakowanie CE (deklaracja zgodno¶ci lub certyfikat CE – je¿eli s± wymagane).
5. Wszystkie dostarczone produkty winny byæ zgodne z koncepcj± uniwersalnego projektowania opartego na o¶miu regu³ach:
1) U¿yteczno¶æ dla osób o ró¿nej sprawno¶ci
2) Elastyczno¶æ w u¿ytkowaniu
3) Proste i intuicyjne u¿ytkowanie
4) Czytelna informacja
5) Tolerancja na b³êdy
6) Wygodne u¿ytkowanie bez wysi³ku
7) Wielko¶æ i przestrzeñ odpowiednie dla dostêpu i u¿ytkowania
8) Percepcja równo¶ci
6. Sprzêt nale¿y dostarczyæ do siedziby Zmawiaj±cego tj. do Urzêdu Gminy w Ko³czyg³owach 77-140 Ko³czyg³owy, ul. S³upska 56.
7. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne sprzêtu zosta³y opisane w Za³±czniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy udzielenia rêkojmi na wykonane dostawy stanowi±ce przedmiot niniejszego zamówienia na okres minimum 12 miesiêcy licz±c od daty odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia.
9. Zamawiaj±cy realizuje przedmiotow± inwestycjê na podstawie:
1) Dofinansowania z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020, Osi Priorytetowej V, Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enie REACT-EU, dzia³ania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia dotycz±ce realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 na podstawie umowy powierzenia grantu Nr 3783/2/2022.
10. Rozwi±zania równowa¿ne:
1) W przypadku, gdy w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia zosta³y u¿yte znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktów/¼ród³a/szczególnego procesu który móg³by charakteryzowaæ produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, oznacza to, ¿e s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne, lecz o parametrach technicznych i jako¶ciowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w ¿aden sposób nie wp³ynie negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urz±dzenia lub materia³y równowa¿ne bêdzie obowi±zany wykazaæ w trakcie realizacji zamówienia, ¿e zastosowane przez niego urz±dzenia i materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
2) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych Wykonawca stosuj±cy materia³y równowa¿ne zobowi±zuje siê do zastosowania materia³ów o parametrach nie gorszych ni¿ okre¶lone w dokumentacji.
3) W przypadku u¿ycia w SWZ lub za³±cznikach do SWZ odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne do opisywanych. Wykonawca analizuj±c dokumentacjê powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp ustawy u¿ytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równowa¿ne".
4) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego.
W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30121100-4 - Fotokopiarki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30232110-8 - Drukarki laserowe
30216110-0 - Skanery komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami
oceny ofert: 1) Cena (C) – waga kryterium 60%; 2) Termin wykonania zamówienia – waga kryterium 40%. 2. Zasady oceny ofert w
poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) – waga 60% C =cena najni¿sza brutto*/cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60%.
Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
1. Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu
zamówienia.
2) Termin wykonania zamówienia – waga 40%
a) Zamawiaj±cy przyzna punkty za termin realizacji zamówienia wed³ug nastêpuj±cych zasad: T – termin wykonania zamówienia =
termin wykonania zamówienia najkrótszy/ termin wykonania zamówienia w badanej ofercie x 100 pkt x 40%
b) Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt w zakresie kryterium termin wykonania zamówienia.
c) Wykonawca oferuje termin realizacji w formularzu ofertowym stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ w celu oceny oferty z
zastosowaniem kryterium – termin wykonania zamówienia. Z zastrze¿eniem, ¿e maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi
30 dni od dnia podpisania umowy.
d) Nie uzupe³nienie terminu realizacji zamówienia traktowane bêdzie jako termin wykonania wynosz±cy 30 dni.
e) Najkrótszy mo¿liwy termin wykonania zamówienia wynosi 10 dni od dnia podpisania umowy.
f) Je¿eli Wykonawca zaoferuje w ofercie d³u¿szy ni¿ 30 dniowy termin wykonania zamówienia, przyznana za to kryterium ocena
bêdzie równa ocenie przyznanej za zaproponowanie 30 dni na wykonanie zamówienia.
g) Je¿eli Wykonawca zaoferuje w ofercie krótszy ni¿ 10 dniowy termin wykonania zamówienia, przyznana za to kryterium ocena
bêdzie równa ocenie przyznanej za zaproponowanie 10 dni na wykonanie zamówienia.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po
przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu:
a) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawca, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 4 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, w tym pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy);2. Wype³niony i podpisany formularz oferty - zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale 10 ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci pod rygorem niewa¿no¶ci zachowania formy pisemnej.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Ca³y proces szyfrowania oferty ma miejsce na stronie https://miniPortal.uzp.gov.pl. Sposób z³o¿enia oferty w tym zaszyfrowanie oferty opisany zosta³ w instrukcji u¿ytkownika systemu miniPortal-ePUAP.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-12 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-10
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz. 835):
1) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
2) Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu
pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w
rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o
rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu
765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
Powy¿sze wykluczenie nastêpowaæ bêdzie na okres trwania ww. okoliczno¶ci. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, Zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego Wykonawcy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów, macierzy dyskowej oraz sprzêtu informatycznego w podziale na 3 czê¶ci
- Dostawa sprzêtu elektronicznego oraz sprzêtu komputerowego oraz infor. w ramach wyposa¿enia Oddzia³u POZ, SOR oraz modernizacji i doposa¿eniu pracowni diagnostycznych wspó³pracuj±cych z SOR"
- Zakup sprzêtu i oprogramowania na potrzeby projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorz±d" oraz na potrzeby Urzêdu Gminy Brenna - postêpowanie nr 1
- KZP/08/2025 Dostaw a stanowiska do przetwarzania informacji niejawnych zgodnie z wymaganiami normy SDIP-27 level A
- Dostawy sprzêtu IT z podzia³em na 2 pakiety
- Dostawa sprzêtów komputerowych, elektronicznych i informatycznych oraz plotera na potrzeby BCUw dziedzinie drogownictwa przy Zespole Szkó³ Rolniczych im. mjr Henryka Dobrzañskiego - Hubala w Sokó³ce
wiêcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.