Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Prowadzenie zamkniętego i zrekultywowanego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, zlokalizowanego w miejscowości Ostrzeszów przy ulicy Ceglarskiej (gm. Ostrzeszów)...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Ostrzeszów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855140
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 31
1.5.2.) Miejscowość: Ostrzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wgpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie zamkniętego i zrekultywowanego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, zlokalizowanego w miejscowości Ostrzeszów przy ulicy Ceglarskiej (gm. Ostrzeszów)...
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7877e617-77fb-42ec-8bc9-42bc7f092a64
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00473295
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00065119/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Prowadzenie zamkniętego i zrekultywowanego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, zlokalizowanego w miejsc. Ostrzeszów przy ul. Ceglarskiej znajdującego się w fazie poeksploatacyjnej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/ostrzeszow/postepowania/19443.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/ostrzeszow/postepowania/1944
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Mikołaj Maźwa tel. + 48 (61) 850 12 33, mail przetargi@wgpr.pl.
Wyjaśnienia dotyczące Specyfikacji Warunków Zamówienia udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w Ustawie (art. 284).
Zmiany i wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane pod następującym adresem strony internetowej https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/ostrzeszow/postepowania/1944
W niniejszym postępowaniu komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (za pomocą platformy „Asystent Postępowania”, dostępnej pod adresem https://postepowania.pl/ oraz poczty elektronicznej), przy czym ofertę można złożyć tylko za pomocą platformy „Asystent postępowania”. W celu zalogowania na platformie „Asystent Postępowania” należy albo wejść na stronę asystent.postepowania.pl albo przy wejściu na stronę postępowania.pl wybrać opcję zalogowania „Przygotowanie i prowadzenie postępowania”.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
musi posiadać konto na platformie „Asystent postępowania” oraz zaakceptować Regulamin korzystania ze wskazanej platformy. Instrukcja założenia konta dla Wykonawcy i złożenia oferty oraz wskazany Regulamin znajduje się pod wskazanym w pkt 10.4. adresem.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Pozostałe wymogi techniczne wskazane są w Regulaminie dostępnym pod adresem wskazanym w pkt. 10.4.
Za datę przekazania oferty w formie elektronicznej, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformie „Asystent postępowania”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Ostrzeszów, ul. Zamkowa 31, 65-500 Ostrzeszów e-mail: idr@ostrzeszow.pl;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy Ostrzeszów jest Paweł Wabnic adres email: iod@ostrzeszow.pl, tel. 62 732 06 08;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Prowadzenie zamkniętego i zrekultywowanego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, zlokalizowanego w miejscowości Ostrzeszów przy ulicy Ceglarskiej (gm. Ostrzeszów) znajdującego się w fazie poeksploatacyjnej, prowadzonym w trybie podstawowym.
d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
e) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa.
f) Posiada Pani/Pan:
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
g) Nie przysługuje Pani/Panu:
1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Ostrzeszów, ul. Zamkowa 31, 65-500 Ostrzeszów e-mail: idr@ostrzeszow.pl;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy Ostrzeszów jest Paweł Wabnic adres email: iod@ostrzeszow.pl, tel. 62 732 06 08;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Prowadzenie zamkniętego i zrekultywowanego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, zlokalizowanego w miejscowości Ostrzeszów przy ulicy Ceglarskiej (gm. Ostrzeszów) znajdującego się w fazie poeksploatacyjnej, prowadzonym w trybie podstawowym.
d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
e) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa.
f) Posiada Pani/Pan:
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
g) Nie przysługuje Pani/Panu:
1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IDR.271.12.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne
i obojętne, zlokalizowanego w województwie wielkopolskim, gminie Ostrzeszów przy ulicy Ceglarskiej (obręb Ostrzeszów-miasto) znajdującego się w fazie poeksploatacyjnej, zajmującym działki oznaczone numerem ewidencyjnym 2967/1, oraz części działek oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 227/5, 229/5, 224/5, 225/5, 226/5, 228/10, 220/1, 223/15, 230/7, 2964/5, 2966/1, 231/13 i 232/8 o łącznej powierzchni 8,7112 ha wraz
z istniejącymi urządzeniami technicznymi związanymi z prowadzeniem przedmiotowego składowiska, określonymi w załączniku nr 1 i załączniku graficznym nr 2.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
1. prowadzenia dozoru terenu składowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą;
2. prowadzenia monitoringu składowiska odpadów znajdującego się w fazie poeksploatacyjnej zgodnie z wymaganiami Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 30 kwietnia 2013 roku (t.j. Dz. U. z 2022 roku, poz.1902 ) w sprawie składowisk odpadów oraz obowiązującego pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie ścieków do kanalizacji innego podmiotu i przekazywania jego wyników Zamawiającemu oraz właściwym organom i instytucjom(zakres oraz częstotliwość badań w fazie poeksploatacyjnej wraz z mapką składowiska wskazano w załącznik nr 3 oraz 4);
3. sporządzania i przekazywania do Zamawiającego oraz odpowiednich instytucji, w określonych przepisami prawa terminach, sprawozdań wymaganych przepisami wynikających z ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (t.j. Dz.U. 2023 poz.1587 ze zmianami), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 647 z późn. zm.), przepisów wykonawczych do w/w ustaw oraz na wniosek właściwych instytucji;
4. przeciwdziałania powstawaniu zagrożeń (pożarów, nadmiernych emisji odorów itp.);
5. ponoszenia kosztów związanych z prowadzeniem składowiska m.in.:
monitoring wizyjny obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami
(co najmniej 3 kamery);
odprowadzanie odcieków ze składowiska do kanalizacji podmiotu zewnętrznego;
eksploatacja instalacji odgazowania kwatery składowiska (stacja spalania powinna zawierać: ssawo-dmuchawę, przerywacz płomienia, pochodnie gazową oraz moduł zdalnego sterowania pochodnią za pomocą SMS);
energia elektryczna;
przeprowadzanie wymaganych przeglądów i serwisów;
ponoszenie zobowiązań uregulowania podatku od nieruchomości
dokonywania koszenia (minimum 2 razy/rok z możliwością dodatkowego
3 koszenia w razie zaistnienia takiej potrzeby).
6. bieżącego utrzymywania porządku na terenie składowiska odpadów;
7. właściwego utrzymywania terenu wokół składowiska odpadów poprzez pielęgnację terenów zieleni (koszenie trawy, pielęgnacja drzew i krzewów stanowiących zieleń izolacyjną);
8. obsługi personalnej i obsługi technicznej na powierzonym terenie sprzętem własnym lub przy pomocy podwykonawców;
9. utrzymywania wszelkich urządzeń infrastruktury technicznej oraz ogrodzeń we właściwym stanie technicznym.
10. zamontowania pochodni do spalania gazów, która zawiera elementy określone w OPZ. Pochodnia pozostaje własnością Wykonawcy.
11. zamontowania kamer monitoringu. Kamery pozostają własnością Wykonawcy.
Po podpisaniu umowy o zarządzaniu składowiskiem odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne zlokalizowanym w miejscowości Ostrzeszów, a przed rozpoczęciem zarządzania ww. składowiskiem Wykonawca zobowiązany jest do:
1. przeniesienia na siebie praw i obowiązków wynikających z:
a) decyzji zatwierdzającej instrukcję prowadzenia składowiska odpadów na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Ostrzeszowie(decyzja Marszałka Województwa Wielkopolskiego z dnia 03.11.2020 r., znak: DSR-II-2-7241.8.2020).
b) decyzji o wyrażeniu zgody na zamknięcie składowiska odpadów (decyzja Marszałka Województwa Wielkopolskiego z dnia 03.11.2020 r., znak: DSR-II 2.7241.1.2.2020, zmieniona decyzją z dnia 08.11.2021 r., znak: DSK-IV.7241.1.22.2021);
c) pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie ścieków do kanalizacji innego podmiotu (decyzja Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu PGW z dnia 29.07.2022 r., znak: WR.RUZ.4210.111.2022.ER);
2. uzyskania tytułu prawnego do dysponowania całą nieruchomością, na której jest zlokalizowane składowisko odpadów wraz ze wszystkimi instalacjami i urządzeniami związanymi z prowadzeniem tego składowiska (Zamawiający przekaże do dysponowania przedmiotową nieruchomość na podstawie umowy użyczenia);
3. ustanowienia zabezpieczenia roszczeń, zgodnie z art. 125 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1587 ze zmianami)
3.2. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie–należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, a opisowi takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'.
Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.
W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90531000-8 - Usługi zarządzania wysypiskami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79993000-1 - Usługi zarządzania obiektami budowlanymi i urządzeniami
79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca posiada doświadczenie.Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:
a) 1 zadanie o wartości 150 000 zł brutto każde polegające na prowadzeniu składowiska odpadów. Każde z zadań musi uwzględniać czynności polegające na prowadzeniu dozoru terenu, prowadzeniu monitoringu
albo
b) prowadził nadzór nad własnym składowiskiem odpadów przez okres co najmniej 12 miesięcy, w tym czynności polegające na prowadzeniu dozoru terenu, prowadzeniu monitoringu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli przynajmniej jeden z wykonawców spełni wymagany warunek samodzielnie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
b) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: b) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – według wzoru stanowiącego załącznik do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Opisane w dokumentach zamówienia dostępnych pod adresem https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/ostrzeszow/postepowania/19446.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zostały opisane w dokumentach zamówienia dostępnych pod adresem https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/ostrzeszow/postepowania/19447.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-22 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Grudzieniec 64, 60-100 Poznań, Polska
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-22 13:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania wyklucza się Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.INNE PRZETARGI Z OSTRZESZOWA
- Zakup sprzętu medycznego do zabiegów ortopedycznych wykonywanych w Ostrzeszowskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Prowadzenie zamkniętego i zrekultywowanego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, zlokalizowanego w miejscowości Ostrzeszów przy ulicy Ceglarskiej (gm. Ostrzeszów)...
- "Remont dachu budynku wielorodzinnego w Ostrzeszowie przy ul. Kolejowej nr 48 "
więcej: przetargi w Ostrzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie zamkniętego i zrekultywowanego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne, zlokalizowanego w miejscowości Ostrzeszów przy ulicy Ceglarskiej (gm. Ostrzeszów)...
- Pełnienie funkcji Menadżera Projektu dla przedsięwzięcia pn.: ,,Zarządzanie Miastem w oparciu o bazy danych przestrzennych wraz z rozwojem e-usług" współfinansowanego ze środków Europejskiego (...)
- Instytucja kultury Gminy Klukowo - replika średniowiecznej siedziby rycerskiej w Gródku.
- 5 063 304,08 PLN.
więcej: Usługi związane z zarządzaniem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.