Og³oszenie z dnia 2025-10-13
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
CP-24-1206/2025/UE; ¦wiadczenie us³ug repozytorium wideo
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTA£CENIA PODYPLOMOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289093
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Marymoncka 99/103
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-813
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DZP@cmkp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.cmkp.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne pañstwowe i samorz±dowe osoby prawne utworzone na podstawie odrêbnych ustaw w celu wykonywania zadañ publicznych
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
CP-24-1206/2025/UE; ¦wiadczenie us³ug repozytorium wideo
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-910fcf5b-aeac-4586-a890-73ea2970d94c
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00471209
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00082072/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 Us³uga repozytorium wideo
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
FERS1; FERS OM; ICD-11
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://cmkp.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4897593.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cmkp.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/489759
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 4.2. Postêpowanie prowadzone jest za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem https://cmkp.eb2b.com.pl, zwanej dalej „Platform± zakupow±” lub „Systemem”, pod nazw± i numerem sprawy wskazanym na stronie tytu³owej niniejszej SWZ. Instrukcje dotycz±ce korzystania z Platformy zakupowej dostêpne s± pod adresem https://cmkp.eb2b.com.pl/cms-directory.html/regulations.
4.3. Dokumentacja postêpowania dostêpna jest na Platformie zakupowej w zak³adce „Za³±czniki organizatora”. Podgl±d i pobieranie dokumentacji postêpowania nie wymaga logowania na Platformie zakupowej, natomiast przekazywanie wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, ofert oraz innych o¶wiadczeñ, dokumentów lub informacji w ramach postêpowania wymaga uprzedniego dokonania rejestracji na Platformie zakupowej (posiadania konta u¿ytkownika) oraz zalogowania siê do Systemu i zg³oszenia siê do udzia³u w danym postêpowaniu.
4.4. Pobranie za³±czników udostêpnionych przez Zamawiaj±cego nastêpuje poprzez klikniêcie w wybrany plik, a nastêpnie wybranie polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich za³±czników jednocze¶nie (w formacie poddaj±cym dane kompresji) nale¿y wybraæ polecenie „Pobierz paczkê”, a nastêpnie „Pobierz wszystkie za³±czniki organizatora”. W przypadku gdy Zamawiaj±cy udostêpni³ za³±cznik w formacie poddaj±cym dane kompresji, a nastêpnie wykonawca pobierze ten za³±cznik z wykorzystaniem polecenia „Pobierz paczkê”, za³±cznik zostanie powtórnie skompresowany.
4.5. Rejestracja i za³o¿enie konta u¿ytkownika na Platformie zakupowej, a tak¿e korzystanie z Platformy zakupowej jest bezp³atne dla wykonawców. Za³o¿enie konta u¿ytkownika wymaga uprzedniej akceptacji warunków korzystania z Platformy zakupowej okre¶lonych w regulaminie dostêpnym pod adresem https://cmkp.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions. Rejestracja na Platformie zakupowej wymaga podania danych identyfikacyjnych wykonawcy oraz adresu e-mail, na który bêd± wysy³ane komunikaty systemowe.
4.9. Wykonawca, który chce przyst±piæ do wybranego postêpowania, po klikniêciu w nazwê danego postêpowania na li¶cie postêpowañ otwartych albo po wej¶ciu w ustawienia danego postêpowania (dwukrotne klikniêcie w nazwê postêpowania), winien wybraæ polecenie „Zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu”, które znajduje siê w górnym pasku okna postêpowania. Aby zg³osiæ siê do postêpowania wymagane jest zalogowanie siê do Systemu.
4.10. Wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej przy u¿yciu zak³adki:
1) „Za³±czniki organizatora” – z wykorzystaniem której Zamawiaj±cy udostêpnia dokumenty zamówienia, wyja¶nienia i zmiany tre¶ci SWZ, informacjê z otwarcia ofert, informacjê o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz informacjê o uniewa¿nieniu postêpowania;
2) „Z³ó¿ ofertê” – z wykorzystaniem której wykonawca przekazuje ofertê wraz z za³±cznikami;
3) „Pytania/Informacje” – z wykorzystaniem której:
a) Zamawiaj±cy przekazuje korespondencjê skierowan± bezpo¶rednio do jednego lub wiêkszej liczby wykonawców, w szczególno¶ci wezwania do z³o¿enia o¶wiadczeñ, dokumentów lub wyja¶nieñ na etapie badania i oceny ofert, informacjê o wykonawcach, których oferty zosta³y odrzucone, a tak¿e informacjê o wyborze najkorzystniejszej oferty lub o uniewa¿nieniu postêpowania,
b) wykonawca przekazuje pytania o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, odpowiedzi na wezwania do z³o¿enia o¶wiadczeñ, dokumentów lub wyja¶nieñ na etapie badania i oceny ofert, a tak¿e odwo³anie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z informacjami o przetwarzaniu danych osobowych stanowi±cymi za³±cznik nr 5A
i za³±cznik nr 5B do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z informacjami o przetwarzaniu danych osobowych stanowi±cymi za³±cznik nr 5A
i za³±cznik nr 5B do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CP-24-1206/2025/UE
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 408216,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest us³uga repozytorium wideo, które obejmuje: kodowanie tre¶ci multimedialnych (Media Coder), dystrybucjê tre¶ci multimedialnych (Media CDN), przechowywanie tre¶ci multimedialnych na serwerze Wykonawcy (Media Storage), odtwarzacz (Media Player) na platformê WEB.
Szczegó³owy zakres zamówienia okre¶lono w opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72320000-4 - Us³ugi bazy danych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72400000-4 - Us³ugi internetowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
5.8. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci skorzystania z prawa opcji, polegaj±cego na zobowi±zaniu Zamawiaj±cego do wykorzystania wolumenu us³ug sta³ych. Zamawiaj±cy bêdzie korzysta³ z wolumenu us³ug zmiennych, wed³ug bie¿±cych potrzeb je¶li zaistnieje taka konieczno¶æ co oznacza, ¿e mo¿e nie skorzystaæ z wolumenu us³ug zmiennych w ogóle. Ponadto Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e w trakcie realizacji umowy mo¿e dostarczyæ wykonawcy swój Player, tym samym odst±pi od wypo¿yczenia Media Player od Wykonawcy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1. Zamawiaj±cy wybierze najkorzystniejsz± ofertê na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w pkt 19.2 SWZ. Za ofertê najkorzystniejsz± – spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu – zostanie uznana oferta przedstawiaj±ca najkorzystniejszy stosunek jako¶ci do ceny.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozwi±zania problemu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – sporz±dzone z wykorzystaniem wzoru przekazanego przez Zamawiaj±cego wraz z wezwaniem do z³o¿enia o¶wiadczenia;
2) o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – sporz±dzone z wykorzystaniem wzoru przekazanego przez Zamawiaj±cego wraz z wezwaniem do z³o¿enia o¶wiadczenia – w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
14.2. Oferta:1) wype³niony formularz ofertowy, sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2A do SWZ, zawieraj±cy w szczególno¶ci o¶wiadczenie dotycz±ce:
a) oferowanego przedmiotu zamówienia,
b) terminu realizacji zamówienia oraz warunków p³atno¶ci,
c) akceptacji wszystkich postanowieñ SWZ i projektu umowy bez zastrze¿eñ,
d) terminu zwi±zania ofert±;
e) czê¶ci zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom, wraz z podaniem nazw tych podwykonawców (o ile s± ju¿ znani);
2) wype³niony formularz cenowy, sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2B do SWZ – zawieraj±cy o¶wiadczenie o:
a) oferowanym przedmiocie zamówienia,
b) cenach jednostkowych netto za ¶wiadczenia wskazanych us³ug,
c) warto¶ci netto dla poszczególnych pozycji,
d) warto¶ci brutto dla poszczególnych pozycji,
e) ³±cznej cenie ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
14.3. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – stanowi±ce dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia (w zakresie wskazanym w SWZ), aktualne na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe, aktualne na dzieñ sk³adania ofert – sporz±dzone z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ i dotycz±ce odpowiednio:
1) wykonawcy
2) ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
14.4. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania osoby dzia³aj±cej w imieniu odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – chyba ¿e umocowanie do reprezentowania okre¶lonego podmiotu wynika z informacji ujawnionych w Krajowym Rejestrze S±dowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innym w³a¶ciwym rejestrze.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spó³ki cywilne) ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.10.2. Oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
10.3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych.
10.4. Ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi wykazaæ brak podstaw wykluczenia.
10.5. W przypadku wyboru, jako najkorzystniejszej, oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga przedstawienia kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.6. Umowa reguluj±ca wspó³pracê wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia winna okre¶laæ co najmniej: strony umowy, cel dzia³ania, sposób wspó³dzia³ania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez ka¿dego z wykonawców, solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie zamówienia, czas obowi±zywania umowy (obejmuj±cy okres realizacji przedmiotu zamówienia, oraz okres gwarancji i rêkojmi – je¿eli ma zastosowanie), wy³±czenie mo¿liwo¶ci wypowiedzenia umowy reguluj±cej wspó³pracê wykonawców przez któr±kolwiek ze stron przed up³ywem okresu jej obowi±zywania.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶la projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ, w którym wskazano w szczególno¶ci:Dopuszcza siê zmianê Umowy, która nie powoduje zmiany ogólnego charakteru Umowy, poprzez:
1) zmianê podwykonawcy, wprowadzenie podwykonawcy lub rezygnacjê z podwykonawcy;
2) zmianê ceny jednostkowej oraz wynagrodzenia okre¶lonego w § 4 ust. 1, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i us³ug lub podatku akcyzowego – o kwotê odpowiadaj±c± ró¿nicy w kwocie podatku od towarów i us³ug lub podatku akcyzowego nale¿nej przed ustawow± zmian± podatku i po tej zmianie,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207),
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. z 2023 r. poz. 46)
– je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przedmiotu Umowy oraz nast±pi± nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie co najmniej 12 miesiêcy obowi±zywania Umowy, z uwzglêdnieniem postanowieñ ust. 5 i 6;
3) zmianê ceny jednostkowej oraz wynagrodzenia okre¶lonego w § 4 ust. 1, w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu Umowy, dalej nazywana „waloryzacj±”, na zasadach okre¶lonych w § 10’.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-22 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://cmkp.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/489759
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-22 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-20
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
6.5. Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy PZP Zamawiaj±cy informuje, ¿e kwota jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia wynosi 510 000,00 z³ z³otych brutto.6.6. Zamówienie realizowane jest na potrzeby dzia³alno¶ci Centrum Medycznego Kszta³cenia Podyplomowego w Warszawie (CMKP) dotycz±cej organizacji kursów specjalizacyjnych i doskonal±cych oraz na potrzeby projektów pn.:
1) „Wsparcie wdro¿enia jedenastej rewizji Miêdzynarodowej Klasyfikacji Chorób i Problemów Zdrowotnych (ICD-11) w polskim systemie ochrony zdrowia (II etap prac)”,
2) „Wspieranie kszta³cenia podyplomowego lekarzy w dziedzinach istotnych z punktu widzenia potrzeb epidemiologiczno-demograficznych Polski (FERS1)”,
3) „Rozwój kompetencji zawodowych i kwalifikacji opiekunów medycznych, odpowiadaj±cych na potrzeby epidemiologiczno-demograficzne kraju (FERS OM)”,
wspó³finansowanych przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Spo³ecznego 2021-2027.
7.1. Zamawiaj±cy wymaga realizacji zamówienia w okresie 48 miesiêcy od daty zawarcia umowy, jednak nie wcze¶niej ni¿ od 1 (pierwszego) dnia miesi±ca nastêpuj±cego bezpo¶rednio po miesi±cu, w którym zawarto umowê.
8.6. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê:
1) wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
2) wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2025 r. poz. 644, z pó¼n. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
3) wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, z pó¼n. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
8.7. Wykluczenie wykonawcy nastêpuje na okres wskazany odpowiednio w art. 111 ustawy PZP albo w art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
8.8. W celu potwierdzenia braku postaw wykluczenia w zakresie okre¶lonym w SWZ, wykonawca sk³ada wraz z ofert± o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa dysków do macierzy wraz z rozmieszczeniem, instalacj±, konfiguracj± i gwarancj±
- Malowanie klatki schodowej w budynku przy ul. Tarczyñskiej 12 w Warszawie
- Zakup telefonów komórkowych.
- Dostawa no¿yków do ja³owego zgrzewania drenów.
- Dostawa obrabiarek dla £ukasiewicz-WIT.
- Dostawa zgrzewarki do drenów stacjonarnej.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój, utrzymanie i wsparcie techniczne Systemu Monitorowania Funduszu Sprawiedliwej Transformacji (SM FST) na potrzeby wdra¿ania FST w ramach FEDS 2021-2027 w roku 2026.
- CP-24-1206/2025/UE; ¦wiadczenie us³ug repozytorium wideo
- Weryfikacja i dostos. wybranych obiektów bazy EGiB do zgodno¶ci z pojêciowymi modelami danych zgodnych z obow. przepisami, prowadzonych w systemie teleinf. EWID2007 dla obszaru pow.che³mskiego
- Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dot. OZE w Internecie
- Zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie Programu Mentorskiego dedykowanego MM¦P z Pomorza Zachodniego wraz z konferencj± podsumowuj±c±
- Zestaw aparatury do wysokosprawnej chromatografii cieczowej/spektrometrii masowej.
wiêcej: Us³ugi bazy danych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.