eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylin-Borzymy"Nadzór techniczny oraz kontrola jakości danych"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-27

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Nadzór techniczny oraz kontrola jakości danych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narwiański Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200668080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kurowo

1.5.2.) Miejscowość: Kobylin-Borzymy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-204

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 663103109

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: npn@npn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.npn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Nadzór techniczny oraz kontrola jakości danych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a358be66-5281-4183-a9f2-bc46b2627d65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00560180

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094312/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Nadzór techniczny i kontrola jakości danych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

1.2. Zadanie jest częścią projektu pn. „Monitoring przyrodniczy metodami teledetekcyjnymi oraz usprawnienie systemu zarządzania bazą danych w Narwiańskim Parku Narodowym” Nr FENX.01.05-IW.01-0049/24.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a358be66-5281-4183-a9f2-bc46b2627d65

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://npn.gov.pl/bip

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opis sposobu przygotowania ofert oraz
wymagania formalne dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów opisane są w punkcie 11 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Narwiański Park Narodowy z siedzibą w Kurowie 10, 18-204 Kobylin Borzymy.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych można uzyskać pod adresem iod@npn.pl i pod nr telefonu 663 103 109,
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn zm.), „ustawa Pzp”; w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zawarciem umowy oraz jej realizacją. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z realizacją FE-nIKS 2021-2027, w szczególności w celach związanych z realizacją projektu pn.: „Monitoring przyrodniczy metodami teledetekcyjnymi oraz usprawnienie systemu zarządzania bazą danych w Narwiańskim Parku Narodowym” numer umowy o dofi-nansowanie FENX.01.05-IW.01-0049/24, w tym: zapewnienie bieżącego monitoro-wania, sprawozdawczości, komunikacji, zarządzania finansowego, koordynacji mery-torycznej, realizacji działań związanych z zamówieniami publicznymi, zawarcia umów z Wykonawcami w ramach realizacji projektu FEnIKS.
4) Ponadto Pani/Pana dane osobowe mogą być powierzane lub udostępniane:
a) innym podmiotom, w tym ekspertom o których mowa w art. 80 ustawy wdroże-niowej, którym zleciliśmy wykonywanie zadań w FEnIKS 2021-2027;
b) Instytucji Audytowej, o której mowa w art. 71 rozporządzenia 2021/1060 z 24 czerwca 2021 r. którą w przypadku FEnIKS 2021-2027 jest Szef Krajowej Admini-stracji Skarbowej;
c) instytucjom Unii Europejskiej (UE) lub podmiotom, którym UE powierzyła zadania dotyczące wdrażania FEnIKS 2021-2027;
d) podmiotom, które wykonują dla nas usługi związane z obsługą i rozwojem syste-mów teleinformatycznych, a także zapewnieniem łączności, np. dostawcom roz-wiązań IT i operatorom telekomunikacyjnym;
e) innym podmiotom, którym dane osobowe mogą zostać udostępnione na podsta-wie przepisów prawa, w tym bank, podmiot przetwarzający świadczący na rzecz Narwiańskiego Parku Narodowego usługi zgodnie z zawartą umową np. usługi IT, doradcze, pocztowe, i
5) Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres realizacji umowy o dofinansowanie, w tym co najmniej przez okres 5 lat od 31 grudnia roku, w którym IP/IW dokona ostatniej płatności na rzecz Beneficjenta z zastrzeżeniem postanowień umowy o dofinanso-wanie, które mogą przewidywać dłuższy termin przeprowadzania kontroli, a ponadto przepisów dotyczących pomocy publicznej i pomocy de minimis oraz przepisów do-tyczących podatku od towarów i usług.
6) Dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynaro-dowych;,
7) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; kon-sekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
8) Osobom, których dane są przetwarzane przysługują następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO),
b) prawo do sprostowania swoich danych (art. 16 RODO),
c) prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania swoich danych (art. 18 RODO),
d) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych (art. 21 RODO) - jeśli przetwarzanie odbywa się w celu wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, powierzonej administratorowi (tj. w celu, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. e),
e) prawo wniesienia skargi (art. 77 RODO) do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) - w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne przepisy prawa regulujące kwestię ochrony danych osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia RODO prawo do usunię-cia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporzą-dzenia RODO;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwa-rzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana da-nych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO;
10) Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji ww. celu. Odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości podjęcia stosownych działań w szczególności oceny oferty w postępowaniu wyłonienia wykonawcy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NPN- FENX.01.05-IW.01-0049-271/1-1/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru eksperckiego nad realizacją zadania „Ocena zasobów przyrodniczych metodami teledetekcyjnymi w NPN”.
5.2. Zadanie jest częścią projektu pn. . „Monitoring przyrodniczy metodami teledetekcyjnymi oraz usprawnienie systemu zarządzania bazą danych w Narwiańskim Parku Narodowym” Nr FENX.01.05-IW.01-0049/24. Projekt realizowany jest w ramach działania FENX.01.05.Ochrona przyrody i rozwój zielonej infrastruktury priorytetu FENX.01 Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat i Środowisko 2021-2027. Instytucją Wdrażającą jest Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Typ FENX.01.05.4 Rozwój zdolności i usprawnianie zarządzania obszarami chronionymi. Teledetekcja oraz rozwój infrastruktury geoinformacyjnej oraz cyfryzacja zasobów.
5.3. Zakres usługi obejmuje kontrolę jakości produktów powstałych w ramach realizacji Zadania Teledetekcyjnego. Zakres prac obejmuje:
1) analizę materiałów teledetekcyjnych opracowanych zgodnie z przyjętą metodyką,
2) kontrolę zgodności produktów teledetekcyjnych ze zdefiniowanymi wymaganiami,
3) raportowanie uwag do analizowanych materiałów,
4) wskazywanie wymaganych korekt lub zmian w dostarczonych produktach,
5) zatwierdzanie lub odrzucanie produktów wymagających poprawek,
6) poświadczenie poprawności wykonanych prac.
5.4. Szczegółowy zakres obowiązków został przedstawiony w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71355100-2 - Usługi fotogrametryczne

72316000-3 - Usługi analizy danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2029-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: „Cena oferowana brutto” (P1), „Doświadczenie zawodowe osoby przewidzianej do pełnienia funkcji nadzoru eksperckiego” (P2).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: „Doświadczenie zawodowe osoby przewidzianej do pełnienia funkcji nadzoru eksperckiego” (P2).

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Nazwa i opis warunków udziału w postepowaniu znajduje się w punkcie 9 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu służą następujące oświadczenia i dokumenty:
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu [wg załącznika nr 2b do SWZ];

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu służą następujące oświadczenia i dokumenty:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu [wg załącznika nr 2a do SWZ];
3) wykaz wykonanych prac spełniających warunki określone w ust. 9.3 pkt 4 lit. a) SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których ww. usługi zostały wykonane [wg załącznika nr 5 do SWZ];
4) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego została wykonana usługa, ujęta w wykazie wykonanych zamówień potwierdzających, że została wykonana należycie (oświadczenie Wykonawcy, jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów);
5) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, spełniających warunki określone w ust. 9.3 pkt 4 lit. b) SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 6 do SWZ;
6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (dotyczy Wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 266 w zw. z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp) – wg załącznika nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie (spółka cywilna, konsorcjum), przedsiębiorcy
składają oddzielnie oświadczenia wymienione w pkt 1.1 i 1.2. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały opisane w Załączniku nr 4 do SWZ - Wzór umowy
w § 15 Zmiany umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i/lub dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/. 2. Zamawiający nie udostępnia interaktywnego formularza ofertowego na Platformie i w związku z tym należy zignorować komunikat pojawiający się przy składaniu oferty w tym zakresie.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-02

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.