Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00406815/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej "Promyk" i "Słoneczko" w Lubinie z siedzibą przy ul. Pawiej 39, 59-300 Lubin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie Przyjaciół i Rodziców Osób Niepełnosprawnych "Równe Szanse"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 391075791
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiertników 11
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768420021
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ksiegowosc@rowneszanse.lubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rowneszanse.lubin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-98d5af17-3825-44c5-9c81-520f15f0081c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność na rzecz osób niepełnosprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej "Promyk" i "Słoneczko" w Lubinie z siedzibą przy ul. Pawiej 39, 59-300 Lubin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98d5af17-3825-44c5-9c81-520f15f0081c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469597
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00406815
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 251875,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej „Promyk” i „Słoneczko” w Lubinie.
Zamówienie dotyczy realizacji projektu „Remont elewacji budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej „Promyk” i „Słoneczko” w Lubinie z siedzibą przy ul. Pawiej 39, 59-300 Lubin”, na rzecz Stowarzyszenia Przyjaciół i Rodziców Osób Niepełnosprawnych „Równe Szanse” w Lubinie, współfinansowanego ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” w obszarze F.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 315509,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 315509,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKALLER sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6922527061
7.3.3) Ulica: Towarowa 6B
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 315509,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w I kwartale 2026r.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi w miejscowości Osiek ul. Wenus.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi biegnącej śladem działek nr 391/2, 391/1, 390/1, 390/2, 387/1, 387/2, 426/11 miejscowości Siedlce.
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Lubinie przy ul. 1 Maja 5"(2)
- Dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8 w Lubinie
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Łomża
- Remont garaży na potrzeby magazynów w ramach zadania pn. "Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców Powiatu Węgrowskiego poprzez działania z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej".
- Modernizacja garaży na główną Bazę Magazynową Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej Powiatu Drawskiego
- Modernizacja budynku przy ul. Kilińskiego 5 w Inowrocławiu
- "Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Dąbrowa - budynek administracyjny przy Pl. Powstańców Śl. 2 w Dąbrowie"
więcej: Roboty elewacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





