eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaTermomodernizacja budynku Urzędu Gminy Łomża



Ogłoszenie z dnia 2025-10-31

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Łomża

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomża

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669944

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 1a

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 0

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalomza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminalomza.pl/bip/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Łomża

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ee74ddc-a667-4689-947d-5bd4abca51d5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509575

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068597/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Łomża

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej Gminy Łomża”, który w przypadku pozytywnej oceny wniosku o dofinansowanie będzie dofinansowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027, Priorytet II. Region przyjazny środowisku, Działanie 2.3: Zintegrowana terytorialnie efektywność energetyczna, nr naboru: FEPD.02.03-IZ.00-001/24

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminalomza.ezamawiajacy.pl/pn/GMINALOMZA/demand/244673/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminalomza.ezamawiajacy.pl/pn/GMINALOMZA/demand/244673/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w rozdziale XIV SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w rozdziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.1.28.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Łomża
Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację budynku Urzędu Gminy Łomża. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej Gminy Łomża”, który w przypadku pozytywnej oceny wniosku o dofinansowanie będzie dofinansowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027, Priorytet II. Region przyjazny środowisku, Działanie 2.3: Zintegrowana terytorialnie efektywność energetyczna, nr naboru: FEPD.02.03-IZ.00-001/24.

Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.
1. Wykonanie wykopów liniowych wzdłuż fundamentów.
2. W poziomie cokołu i ścian fundamentowych usunięcie istniejących warstw zewnętrznych z tynkiem i izolacjami.
3. Zdemontowanie rur spustowych.
4. Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej (z wyłączeniem okien łazienkowych).
5. Zdemontowanie obróbki blacharskiej zewnętrznej, bez obróbek blacharskich dachu.
6. Usunięcie płyt chodnikowych w pasie przy budynku i wykonanie wykopu do fundamentów.
7. Zdemontowanie pozostawionych ościeżnic w oknach.
8. Zamontowanie nowej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami zewnętrznymi zgodnie z wykazem w dokumentacji projektowej oraz rewizji do projektu (z wyłączeniem okien łazienkowych).
a. Okna z powłoką refleksyjną, o współczynniku przenikania ciepła zgodnie z audytem energetycznym,
b. Odbijanie promieni słonecznych – min. 65%
c. Niski współczynnik przepuszczalności energii – g - min. 0,45
Pozostałe parametry stolarki zgodnie z dokumentacją projektową.
9. Wykonanie nowej fasady szklanej wraz z zadaszeniem zgodnie z rewizją do projektu budowlanego.
10. Wykonanie kompleksowej termomodernizacji budynku (m.in. ściany zewnętrzne, fundamentowe, strop nad niepodwyższoną częścią budynku). Do wyceny nie należy uwzględniać obróbek blacharskich na dachu oraz ocieplenia wyższej części dachu, a także jego pokrycia wraz z montażem paneli fotowoltaicznych oraz dostawą węzła cieplnego.
11. Zakup i montaż żaluzji osłonowej aluminiowej na podkonstrukcji systemowej wg dokumentacji projektowej.
12. Zakup i montaż:
1) Żaluzji okiennych aluminiowych na rynnie stalowej, szerokości piór 50 mm, drabinka taśmowa, sterowane ręczne za pomocą sznurków w pomieszczeniach:
a. Gabinet Wójta - w kolorze grafitowym,
b. Sala konferencyjna przy gabinecie Wójta - w kolorze grafitowym,
c. Gabinet Zastępcy Wójta - w kolorze grafitowym,
d. Sekretariat - w kolorze grafitowym,
e. Sala Ślubów - w kolorze białym,
f. Gabinet Skarbnik Gminy - w kolorze grafitowym,
g. Gabinet Sekretarz Gminy - w kolorze grafitowym.
2) rolet tkaninowych z kasetą górną i prowadnicami bocznymi w pozostałych pomieszczeniach
Rolety wykonane z tkaniny montowanej w kasecie. Tkanina poruszająca się przy szybie i ograniczona jest płaskimi prowadnicami. Kaseta montowana jest do listew przyszybowych na każdą kwaterę oddzielnie. Odstawienie kasety od okna ok. 35 mm. Kaseta i prowadnice w kolorze białym. Tkanina opuszczana i podnoszona za pomocą łańcuszka kulkowego. Gramatura materiału min. 185g/m2, grubość ok. 0,38 mm.
Kolor tkaniny do ustalenia z inwestorem.
W zakres zadania wchodzi dokładny pomiar w miejscu montażu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres rzeczowy i ilościowy) zawiera dokumentacja projektowa, audyt energetyczny oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) stanowiące załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45000000-7 - Roboty budowlane

44220000-8 - Stolarka budowlana

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-26

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Opisane w rozdziale X SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Opisane w rozdziale XIII SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Opisane w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminalomza.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-18 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-18

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.