eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³obrzeg › ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla obiektów "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A.



Og³oszenie z dnia 2023-10-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pralniczych dla obiektów "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: "UZDROWISKO KO£OBRZEG" S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288171

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: KSIÊDZA PIOTRA ¦CIEGIENNEGO 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.7.) Numer telefonu: +48943548802

1.5.8.) Numer faksu: +48943522516

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba97e811-577d-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - zwi±zki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pralniczych dla obiektów "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ba97e811-577d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00467530

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00033864/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Kompleksowe us³ugi pralnicze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00406893

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPZ.271.31.2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 609050 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych dla szpitali i sanatoriów uzdrowiskowych obejmuj±cych w szczególno¶ci:
- pranie i dezynfekcja bielizny po¶cielowej i ³azienkowej,
- pranie i dezynfekcja elementów ochronnych na bazie zabiegowej wykonanych z tkanin,
- pranie i dezynfekcja mat ³azienkowych,
- pranie firan, zas³on, obrusów, serwet, wertikali i rolet,
- pranie i dezynfekcja koców, materacy, pledów, poduszek, ko³der i narzut,
- pranie i dezynfekcja odzie¿y ochronnej,
- naprawê rzeczy po praniu, w tym odbarwianie,
- maglowanie,
- transport od i do Zamawiaj±cego,
-wykonywanie drobnych napraw wyrobów oddanych do prania,
- rozliczeniu siê z odebranej do prania bielizny i po¶cieli.

2. Ogólna ilo¶æ materia³ów przeznaczonych do prania w okresie od pa¼dziernika 2023 r. do pa¼dziernika 2024 r. to oko³o 187.400 kilogramów (¶rednio 15.617 kg miesiêcznie).
3. Udzia³ poszczególnych materia³ów przeznaczanych do prania w ogólnej masie wynosi szacunkowo:
- bielizna po¶cielowa i ³azienkowa – 70 %,
- firany, zas³ony okienne, serwety, wertikale, rolety – 10 %,
- koce, materace, poduszki, ko³dry, narzuty – 15 %,
- odzie¿ ochronna – 5 %.
4. Materia³ brudny do prania powinien byæ odbierany od zamawiaj±cego i zwracany po praniu transportem wykonawcy 3 razy w tygodniu (do godz. 14.00), najpó¼niej 48 godzin po odebraniu. Technologia prania winna spe³niaæ warunki pe³nej dezynfekcji chemiczno-termicznej oraz wymogi rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012 r. (Dz. U. 2012 poz. 739). ¦rodki pior±ce musza posiadaæ atesty PZH oraz Instytutu Matki i Dziecka w odniesieniu do bielizny szpitalnej z uwzglêdnieniem dzia³añ na wirusy, bakterie, pr±tki gru¼licy i grzyby. Proces technologiczny dostosowany bêdzie do rodzaju tkaniny, nie bêdzie os³abia³ w³ókna, pozostawia³ plam i zabarwieñ oraz przyczynia³ siê do przedwczesnego zu¿ycia i kurczenia siê rzeczy poddawanych zabiegom pralniczym.
5. Pralnia powinna byæ przystosowana i musi posiadaæ odpowiednie wyposa¿enie do prania bielizny szpitalnej, równie¿ zanieczyszczonej. Powinna posiadaæ barierê higieniczn±, tzn. ca³kowite wyeliminowanie stykania siê bielizny czystej z brudn± oraz pracowników tych dwóch stref.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 738356 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 984243,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 738356 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zak³ad Us³ug Pralniczych Sp. J. Henryka Ró¿alska Katarzyna Karasiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003828946

7.3.3) Ulica: Lipowa 11

7.3.4) Miejscowo¶æ: Mielenko

7.3.5) Kod pocztowy: 76-032

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 738356 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-20 do 2024-10-19

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.