eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KluczborkŚwiadczenie usług pralniczych na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Wołczynie



Ogłoszenie z dnia 2025-06-26

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług pralniczych na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku i Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Wołczynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532421008

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M.Skłodowskiej - Curie 23

1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 4173500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pczszpitalkluczbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczszpitalkluczbork.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Podmiot leczniczy S.A.

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pralniczych na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku i Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Wołczynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3889d17c-0a06-4b96-be89-f8e2d662feea

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00295160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.pczszpitalkluczbork.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 10/2025/ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:
1. Informacje podstawowe
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 12 miesięcy od daty
podpisania umowy kompleksowych usług pralniczych obejmujących pranie
(w tym dezynfekcję, prasowanie, maglowanie, składanie) oraz bieżącą
reperację (szycie, cerowanie, doszywanie tasiemek itp.) na rzecz Szpitala
Powiatowego w Kluczborku mieszczącego się przy ul. M. Skłodowskiej - Curie
23 oraz Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Wołczynie mieszczącego się przy
ul. Kościuszki 2.
n/w asortymentu w szczególności :
bielizna pościelowa: prześcieradła, poszwy, poszewki, podkłady
bawełniane
odzież ochronna lekarska i pielęgniarska
asortyment pozostały: koce, ręczniki, ścierki, obrusy, serwetki, kołdry,
poduszki, podkłady gumowe, piżamy, szlafroki, pokrowce, narzuty, mopy,
materace zwykłe i przeciwodleżynowe
Szacunkowa ilość prania w kilogramach na 12 miesięcy ok. 30 000,00 kg
oraz około 10 szt. materacy.
2. Wymagania jakościowe:
Transport ,dostawa czystej bielizny i odbiór brudnej bielizny
szpitalnej i innych asortymentów odbywać się będzie zgodnie z
wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi, oraz przepisami BHP.
Odbiór bielizny szpitalnej i innych asortymentów wymienionych w
pkt 1a-d oraz ich dostawa, odbywać się będzie codziennie od
poniedziałku do piątku w godz. 08:00 do 11:00 w systemie wahadłowym
bez pustych kursów z / do : Szpitala Powiatowego w Kluczborku ul. M.
Skłodowskiej - Curie 23 oraz Zakładu Opiekuńczo- Leczniczego w
Wołczynie ul. Kościuszki 2 (po jednym kursie z / do każdego z tych
punktów odbioru). tj: odbioru ze Szpitala, dojazdu do pralni, rozładunku,
sortowania, prania, suszenia, prasowania/maglowania, składania,
pakowania, załadunku, dojazdu do Szpitala, czas rozładunku, innych
niezbędnych w cyklu pralniczym procesów;
Wykonawca powinien dysponować odpowiednimi
pomieszczeniami do prowadzenia zakładu pralniczego, które spełnia
wymogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 02.02.2011
r. w zakresie wymagań sanitarno-higienicznych jakim powinny
odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i
urządzenia zakłady opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 31 poz. 158 z zm.).
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ilość sztuk i
asortyment odebranego prania. Odbieranie czystego prania będzie się
odbywało na tej samej zasadzie, co jego zdawanie.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne
szkody zaistniałe w związku z wykonaną usługa od momentu odebrania
prania brudnego do chwili przekazania prania czystego i jego odbioru
przez Zamawiającego.
Potwierdzenie wagi czystego prania odbywać się będzie na
podstawie weryfikacji wagi określonej przez Wykonawcę u
Zamawiającego poprzez ważenie wypranego prania w obecności dwóch
stron w miejscu jego odbioru wskazanym przez Zamawiającego.
Odbiorca jest upoważniony do sprawdzenia partii dostarczonego prania i w razie stwierdzenia zastrzeżeń do niezwłocznego zgłoszenia
reklamacji, która zostanie przez Wykonawcę zamówienia niezwłocznie
rozpatrzona i wykonana zgodnie z uzasadnionym życzeniem
Zamawiającego.
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania reklamacji usługi bez
dodatkowych kosztów (bezpłatnie),
Wykonawca zobowiązany jest również do:
a) zabezpieczenia czystej bielizny poprzez pakowanie do zamykanych
worków foliowych, a na czas transportu w dodatkowy worek
(opakowanie czystej bielizny musi umożliwić odbiór rodzajowo –
asortymentowy bez konieczności otwierania opakowania)
b) znakowanie worków z czystą bielizną asortymentowo i wagowo
c) transportowanie odzieży ochronnej na wieszakach oraz znakowanie
worków z odzieżą ochronną zgodnie z oznaczeniem komórek
organizacyjnych
d) zapewnienie dokumentacji zdawczo – odbiorczej brudnej i czystej
bielizny
e) wykonywanie usługi w zakładzie posiadającym barierę higieniczną
f) transportowanie bielizny samochodem spełniającym wymogi higieniczne
posiadającym wydzieloną cześć na pranie brudne oraz wydzieloną
cześć na pranie czyste
g) zagwarantowanie ze preparaty używane w pralni, a sklasyfikowane jako
wyroby medyczne posiadają Certyfikat CE (w tym dla noworodków i
dzieci) lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą z
dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych, natomiast w przypadku
preparatów sklasyfikowanych jako produkt biobójczy pozwolenie na
obrót produktem biobójczym.
h) zagwarantowania, że pralnia w której wykonywane będą usługi posiada
zezwolenie właściwego organu Sanitarno – Epidemiologicznego na
pranie bielizny szpitalnej oraz bielizny zakażonej
i) wykonywania na własny koszt okresowych badań na czystość
mikrobiologiczną komory dezynfekcyjnej i czystej bielizny (nie rzadziej niż 4 razy w roku)
j) nie mieszania bielizny szpitalnej brudnej Zamawiającego z bielizną
innych szpitali.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych

98315000-4 - Usługi prasowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy,
którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub
zawodowej.
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje:
a) pralnią certyfikowaną na zgodność z normą PN-EN 14065,
wyposażoną w barierę higieniczną, przystosowaną do prania bielizny
szpitalnej, w tym noworodkowej oraz zakaźnej znajdującą się pod
nadzorem PPIS właściwego dla Wykonawcy;
b) dysponuje środkami transportu przystosowanymi do transportu
bielizny szpitalnej z zachowaniem barier sanitarnych, znajdującymi się
pod nadzorem PPIS właściwego dla Wykonawcy;
c) dysponuje maszynami pralniczymi wyposażonymi w automatyczne
systemy dozujące środki piorące i dezynfekcyjne oraz urządzenia
kontrolujące parametry procesu prania i dezynfekcji;
d) w procesie prania wykorzystuje środki piorące dopuszczone do
obrotu na polskim rynku, posiadające odpowiednie certyfikaty,
pozytywne opinie PZH (lub innej równoważnej jednostki), a w
przypadku bielizny niemowlęcej i pieluch w procesie prania
wykorzystuje środki posiadające również pozytywną opinię Instytutu
Matki i Dziecka, Centrum Opieki nad Dzieckiem (lub innej
równoważnej jednostki).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana
na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność lub
sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, w celu
potwierdzenia zgodności oferowanych robót budowlanych, dostaw lub
usług z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie
przedmiotu zamówienia lub kryteriami oceny ofert, lub wymaganiami
związanymi z realizacją zamówienia.
PN EN 14065- SYSTEM KONTROLI SKAŻENIA BIOLOGICZNEGO
PN EN 14065, CO NAJMNIEJ W ZAKRESIE PRANIA, DEZYNFEKCJI,
TRANSPORTU BIELIZNY I ODDZIEŻY DLA JEDNOSTEK SŁUŻBY
ZDROWIA;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wzór oferty na dostawy; Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.; Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, usług lub robót budowlanych, które wykonają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.; Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom; Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę; Jeżeli dotyczy;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-11 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.