eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków133/2025 Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" w zakresie poprawy efektywności energetycznej budynków przy ul. Kapelanka 24A i 24B w Krakowie, objętych projektem ZIT



Ogłoszenie z dnia 2025-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
133/2025 Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie poprawy efektywności energetycznej budynków przy ul. Kapelanka 24A i 24B w Krakowie, objętych projektem ZIT

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350768365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Czerwieńskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-319

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

133/2025 Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie poprawy efektywności energetycznej budynków przy ul. Kapelanka 24A i 24B w Krakowie, objętych projektem ZIT

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d11e4f9b-c6d7-46ba-869d-6d04050b7a46

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00460468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019325/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.30 Termomodernizacja wybranych budynków komunalnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest realizowany w ramach Projektu FEM na lata 2021-2027 Departamentu Funduszy Europejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego pod nazwą: „Termomodernizacja komunalnych budynków mieszkalnych w Krakowie”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a. Stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b. Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
c. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
d. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXXIII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 133/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 23086525,24 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1804016,71 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie poprawy efektywności energetycznej budynków przy ul. Kapelanka 24A i 24B w Krakowie na działce nr 171/8 obr. 9 jedn. ewid. Podgórze, objętych projektem ZIT pod nazwą: „Termomodernizacja komunalnych budynków mieszkalnych w Krakowie”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) wykonanie aktualizacji posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej lub wykonanie nowej kompletnej dokumentacji projektowej, tj w szczególności projektu budowlanego, projektu wykonawczego, programu prac konserwatorskich, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Informacji BIOZ uwzględniającej wymagania, wytyczne, warunki i zalecenia:
- Audytu Efektywności Energetycznej z listopada 2024 r.
- Programu Funkcjonalno – Użytkowego z lutego 2025 r. (zwany dalej „PF-U”),
- Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie z marca 2025 r. wraz z wykonaniem przez specjalistę z zakresu ornitologii i/lub chiropterologii ekspertyzy przyrodniczej stwierdzającej obecność lub brak chronionych gatunków ptaków bądź nietoperzy w budynku w celu uniknięcia możliwości nieumyślnego zniszczenia ich schronienia podczas prac wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej,
- Miejskiego Konserwatora Zabytków z listopada 2016 r. i grudnia 2024 r., wraz z uzgodnieniem zaktualizowanej dokumentacji projektowej,
- Wydziału Ochrony Środowiska, Klimatu i Powietrza UMK z lipca 2025 r.,
- Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie PGWWP z czerwca 2025 r.,
oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń umożliwiających zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wykonanie prac budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację projektową, w szczególności wynikających z przepisów prawo budowlane i przepisów wykonawczych, ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i przepisów wykonawczych,
2) wykonanie robót budowlanych różnych branż określonych w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1) oraz objęcie rękojmią i gwarancją całości przedmiotu umowy, uzyskanie odbioru robót od Zamawiającego oraz wszelkich innych czynności określonych niniejszą umową,
3) umieszczenie na budowie, w widocznym miejscu, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenie, zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia,
4) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej spełniającej wymogi określone w Projektowanych postanowieniach umowy oraz wszystkich niezbędnych dokumentów koniecznych oraz złożenia wniosku do PINB PG zawiadamiającego o zakończeniu budowy i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie,
5) wykonanie powykonawczej dokumentacji konserwatorskiej wraz z programem postępowania konserwatorskiego ( o ile będzie wymagana po uzgodnieniach konserwatorskich),
6) zapewnienie nadzoru autorskiego w zakresie zgodności realizacji zadań z dokumentacją projektową, o której mowa w pkt. 1).
7) zapewnienie nadzoru konserwatorskiego dyplomowanego konserwatora zabytków z doświadczeniem w konserwacji drewna,
8) zapewnienie nadzoru i wykonanie przez specjalistę z zakresu ornitologii i/lub chiropterologii ekspertyzy przyrodniczej stwierdzającej obecność lub brak chronionych gatunków ptaków bądź nietoperzy w budynku w celu uniknięcia możliwości nieumyślnego zniszczenia ich schronienia podczas prac wraz z wykonaniem sprawozdania do RDOŚ po zakończeniu prac remontowych,
9) przygotowanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich niezbędnych dokumentów oraz złożenie wniosku i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania zamówienia określają:
– Załącznik Nr 9 do SWZ – Program funkcjonalno-użytkowy dla budynku przy ul. Kapelanka 24A,
– Załącznik Nr 10 do SWZ - Program funkcjonalno-użytkowy dla budynku przy ul. Kapelanka 24B,
- Załącznik Nr 11 do SWZ – Projekt docieplenia dla budynków przy ul. Kapelanka 24A, B,
- Załącznik Nr 12 do SWZ - AUDYT dla budynku przy ul. Kapelanka 24A,
- Załącznik Nr 13 do SWZ - AUDYT dla budynku przy ul. Kapelanka 24B,
- Załącznik Nr 14 do SWZ – Wycena ofertowa dla budynku przy ul. Kapelanka 24A,
- Załącznik Nr 15 do SWZ – Wycena ofertowa dla budynku przy ul. Kapelanka 24B.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Informacja o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego stanowiących nie więcej niż 15% wartości szacunkowej niniejszego zamówienia, po wcześniejszych negocjacjach z Wykonawcą.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
- Cena – 60 % = 60 pkt
- Okres gwarancji i rękojmi na wykonane prace projektowe i wykonane roboty budowlane – 40% = 40 pkt
Uwaga! Okres rękojmi za wady tożsamy z okresem gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na wykonane prace projektowe i wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

2.4.1. wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, dokumentację projektową robót ociepleniowych metodą lekką mokrą wraz z robotami towarzyszącymi budynku usytuowanego w strefie ochrony konserwatorskiej lub wpisanego do gminnej ewidencji zabytków wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych umożliwiących prowadzenie robót budowlanych.

2.4.2. wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót ociepleniowych metodą lekką mokrą wraz z robotami towarzyszącymi budynku usytuowanego w strefie ochrony konserwatorskiej lub wpisanego do gminnej ewidencji zabytków, której wartość była nie mniejsza niż 400 000,00 zł brutto.
W przypadku, gdy z przedłożonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu wynikać będzie kwota wyrażona w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy ją wg średniego kursu NBP z daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

2.4.3. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

A) osobą, która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję Głównego Projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności architektonicznej, do projektowania w zakresie przedmiotu zamówienia w odniesieniu do architektury obiektu,
B) osobą, która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję Projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, w zakresie przedmiotu zamówienia,
C) osobą, która będą pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję Kierownika Budowy posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia, oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury – zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
D) osobą przewidzianą do kierowania robotami posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie przedmiotu zamówienia,
E) specjalistą z zakresu ornitologii i/lub chiropterologii uprawnionym do sporządzania inwentaryzacji przyrodniczej stwierdzającej występowanie lub brak chronionych gatunków ptaków bądź nietoperzy w budynkach,
F) osobą przewidzianą do kierowania pracami konserwatorskimi związanymi z konserwacją drewna:
a/ która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o której mowa w art. 14a ust. 2 lub
b/ w dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa wyżej, pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru albo na Listę Skarbów Dziedzictwa, osobą, która posiada:

1) świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie
lub
2) dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie
- oraz która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, na listę Skarbów Dziedzictwa, do inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub innych zabytków zaliczanych do jednej z kategorii, o której mowa w art. 14a ust. 2.

Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość łączenia funkcji osób przeznaczonych do realizacji zamówienia w powyższych branżach, w przypadku posiadania przez jedną osobę stosownych uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia dla określonych funkcji.
Dla w/w uprawnień budowlanych Zamawiający uzna odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane lub równoważnymi do nich, w szczególności wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub wydawanymi obywatelom innych państw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznanymi w Polsce.
Zgodnie z art. 37 h ust. 1 i 2 Ustawy wykształcenie i tytuły zawodowe oraz doświadczenie mogą być nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Zgodnie z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami wykształcenie i tytuły zawodowe oraz doświadczenie mogą być nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz przy ustalaniu udziału w pracach konserwatorskich, robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru uwzględnia się udział w tych pracach lub robotach prowadzonych przy zabytkach niewpisanych do rejestru, o ile były one prowadzone przed dniem 26 sierpnia 2011 r.;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowy środek dowodowy wymagany od Wykonawcy obejmuje:
a. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług oraz kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik Nr 5 do SWZ;
b. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wzór wykazu usług stanowi Załącznik Nr 5A do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
c. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane- Załącznik nr 5B do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz
odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji danego zamówienia
3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa
4. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca w terminie
składania ofert wskazał części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał nazwy
(firmy) tych podwykonawców (jeżeli są już znani)
5. Wycena ofertowa dla budynku przy ul. Kapelanka 24A, stanowiąca Załącznik Nr 14 do SWZ oraz Wycena ofertowa dla budynku przy ul. Kapelanka 24B, stanowiąca Załącznik Nr 15 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Załącznikiem do SWZ "Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-22 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-22 08:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 pkt. 1-3 z dnia 13 kwietnia 2022 r. ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Termin wykonania zamówienia.
360 dni od dnia zawarcia umowy, w tym:
1) etap A – 180 dni od dnia zawarcia umowy – wykonanie aktualizacji posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej lub wykonanie nowej kompletnej dokumentacji projektowej – zgodnie z § 1 ust. 2 pkt. 1 Projektowanych postanowień umowy (Załącznik Nr 8 do SWZ),
2) etap B – 360 dni od dnia podpisania umowy – wykonanie pozostałych prac objętych niniejszą umową wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.